петак, 05. фебруар 2010.

Swing party

Radim u kancelariji, a ja ne želim otkriti ono polje I'm in napraviti dobar život, šest figura dohodak. Ja sam isto tako aktivno sudjeluje u New Yorku swing sceni. Pišem blog (swinginthecity.blogspot.com) o mojoj escapades, uključujući threesomes, foursomes i svi-out orgijanje. Također sam redovan posetilac na swing party jima sa svojim mužem. Nitko ne zna o mom blogu ili moje strane tvrtke. Ja sam tip osobe koja nitko ne bi ikada osumnjičeni vodećih takav dvostruki život, ja ne piti, kockati ili obaviti bilo koju vrstu droge. Moj jedini porok je grupni seks.
Swinging je stresno djelovanje. To je način da se izraziti na taj način te moć ne biti u mogućnosti da ako ste konzervativna osoba. Ja provesti dan u poslovno odijelo, onda kad dođe vikend, ako smo planirani stranke, idem kući i na promjenu ... vrlo malo odjeće. [Laughs] It's all gonna come off at neki pointcast. U stvarnom svijetu, ili što god želite nazvati, ja sam samo obična osoba, nitko ne gleda mene kad se jebem sa starijom damom dva puta. U jeku sceni Osjećam se kao zvijezda. Koliko ljudi Spavao sam sa? To je zanimljivo pitanje. Da li govorimo muškaraca i žena? Uhhhh. Možda ću biti žensko Wilt Chamberlain.

Нема коментара:

Постави коментар