уторак, 26. јануар 2010.

Seks za jednu noc

Sastali smo se nekoliko puta,to je bio lud i nezaboravan i neobavezan seks za jednu noc.Bez ogranicenja.Koristila sam svaki cenitmetar njegovog tela,posebno centimetre njegovog penisa.
Igrala sam se naprosto sa njim,ljubila sam ga koliko sam htela,sve da nadoknadim.Radio mi je sve sta sam pozelela.
Od ljubljena,lizanja do seksa.Mlad snazan,zgodan,mogao je da jebe dugo i nekoliko puta.Menjali smo poze,sve sam isprobala bas sve poze.Omiljena poza mi je kad sedim na penisu,kad je duboko u meni.Njegova kao i mnogih muskaraca je odozada.Voleo je da me jebe odozada,drzao me za kosu i tako lepo mi ga stavljao u nju da sam plovila sedmim nebo svaki put.Posto nemogu da imam dece,nije morao da koristi kondom.Svaki put slobodno je svrsavao duboko u mene.
Govorio mi je kako sam veoma zgodna i ocuvana zena,da mi je pickica veoma cista i uredna,voleo je da gleda moju guzu dok me je jebavao odpozadi.Tako sam uzivala dok sam sedala na taj lepi penis,koji je ulazio u moju pickicu bez problema uvek sam vlazila dovljno a i njegov jezik,od njega je jako vlazila i dovodila me do ludila svojom uspalenoscu.

Нема коментара:

Постави коментар