понедељак, 27. септембар 2010.

Dominacija klipovi

Napomena čitatelju: U ovom dnevnik reći ću istinite priče moje seksualne susrete koji su došli o zahvaljujući internetu. Neke preciznije detalje kao što su dominacija klipovi imena i mjesta će biti izostavljeni kako bi zaštitili mina i drugih privatnost, ali i zato što oni ne stvar, ali inače ja ću pokušati biti točni i istiniti što je više moguće.Bio sam devetnaest kad sam pronašao site. Kao i većina muških devetnaest godina starosti, u stvari, kao i većina muškaraca poslije početka puberteta sam imao seks na mozak puno, vjerojatno jebe matore tete najviše vremena. U teoriji, kao biseksualni momak, nije previše loše izgleda i lako dobiti na s, to ne bi trebalo biti previše teško za mene naći partnera, ako sam htjela. Nažalost, ja sam daleko je previše sramežljiva da gay chat gore bilo tko, muško ili žensko. Da stvar bude gora, tamo je bio moj tendencijom pada smiješno u ljubavi sa svojim najboljim prijateljima za uzraste, koji sam tada ne bi ništa o bilo ili ako sam učinio stvari koje ne rade van.Dakle, smanjiti duge kratke priče, bio sam devetnaest, rožnat, a ne uzimajući bilo, kad sam došao preko besplatni internet odrasle seksi sms poruke stranicu. To nije bio u potpunosti besplatan, naravno, ako ste htjeli pokrenuti poruka netko je morao biti član plaćati, a također ako ste željeli vidjeti detalje većina ljudi profila. Ali ja sam bio osjećaj uspaljen pa sam pomislio bih dati ga probati. Ja posted moj oglas, kaže da je bio mlad i BI u potrazi za seks sa samo o bilo tko, s nekoliko fotografija od sebe, bez lica, uglavnom moje uspravan penis kao da je, čini se, ono što svi drugi dečki tamo su ih već počinile. Kad god mi je dosadno bih dodati malo više detalja, ili fantazija, u nadi da će netko biti zainteresiran.Uskoro su neki ljudi bili, iako razočaravajuće, ali stvarno ne iznenađuje, moj štovatelji bili isključivo muškarci. Tijekom nekoliko mjeseci sam pokušao u susret s nekim od njih, ali to uvijek propao. Ja ih nisam kriv, kao što sam bio prilično nervozan o sastanku previše, i nisam bio siguran dovoljno moj housemates da se ugodno osjeća donosi dečki natrag, tako da je morao biti na drugim Gvido mjestu ili hotelu.Na kraju, nakon nekoliko razočaranja, dobio sam poruku na site koji je stajao iz drugih. Pošiljatelja, Ed, osamnaest godina za promjene, dok većina ostalih su oko trideset ili čak i starije. Također, jednom je poruka više od jedne rečenice i nije bio samo me nadopunjuju na fotografiju moj kurac. Sada, ja ne smeta što je rekao imam lijep kurac, ali znam da imam lijep kurac. Više od sedam inča dugo i nije puno ispod dva inča debljine, u odraslih internet upoznavanje svijetu barem, to je iznad prosjeka. U stvari riječ je o samo dio mog tijela nemam problema oko, pogotovo onda kad sam bio jako mršav s gotovo bilo koji mišić na sve. Ipak, on dobiva malo monotono kada je to sve poruke, rekao je, posebno kada oni nisu dovesti do neke vruće jebeni.Ono što je napravio ovaj doista ističu da je čovjek jasno imao pročitati sve moj profil, pa ekstra bita povezana s njom, a on je reagirao na fantasy bih stavio na drugu stranicu. Očigledno je također imala slične maštarije o cross dressing, a nakon razmjene nekoliko horny poruke smo uređen u susret. Živio je u gradu nedaleko od moje sveučilište, i iako sam bila doma na godišnji odmor, trebao sam otići tamo za dana, a ja bih imati vremena poslije. On je kazao kako je njegova kuća će biti prazna, pa konačno sam imao sastanak vjerojatno da će postati stvarnost.Mi bi uređen u susret kod željezničke stanice, pa sam nazvala Ed kada sam stigao i čekao ga. Nekoliko minuta kasnije čovjek o mom visine s velikim neposlušnu kosu prilazi, i kao on je dobio bliže sam ga prepoznali iz slike od njega u žensko rublje on bi me ti poslao. Išle smo natrag do njegove kuće, govori, mi malo nervozan, jer to je bio moj prvi put s nikim, dok smo na njegovo mjesto. To je velika kuća, štala sa priloženom da je on otvorio i ušli smo. Bilo je malo rijetka, ali s nekim sofe i stola, pa smo sjeli i nastavili razgovor, slušanje glazbe, i malo nervozan, ali i vrlo uspaljen. On je rekao da bih želio biti jebeno tranny godinama, iako mu je bilo samo osamnaest, a ja bih htjela oblačiti kao djevojčice i biti pijan za dugo vremena previše, iako je na kraju svoje uloge bili obrnuto .

Na kraju nije mogao izdržati čekanje: "Želite li mi da se odjenu kao djevojka za tebe onda"

"Ako vam se sviđa, da," odgovorio sam, osjećaj neugodan i ne znam što drugo reći.

Ed pokupila svoju torbu i izašla iz sobe, ostavljajući me da vrpoljiti i čekati, nervozni, ali vrlo uzbuđen, sve vrste misli prolazi kroz glavu, misleći na trčanje vanjska strana na njemu, ono što će učiniti zajedno, i tako dalje. JA je uzeo moj top off kao anticipacija je bio što mi je vruće, pa sam sjedio u mojoj uskoj crnoj majici, koji unatoč tome što je označen veliki, ja sumnja bila djevojčica t-shirt, kao bend sam ga dobio od bile mnogo više popularan s djevojčicama chat preko kamere nego dječacima. Napokon sam čuo njegovim stopama i on je ušao u sobu, nosi uske ružičasta suknja i prsluk vrh, izgleda vrlo atraktivno. Kao što je ponovno sjeo u fotelju, primijetio sam da je dobro mišićave, te u sjeni suknja sam samo mogao napraviti od oblika njegov penis.

"Što želite da Vas drolja učiniti tada?" upitao je. To je zapravo ono što smo rekli, nakon svega, to je malo umjetne situacije, tako da je teško znati što reći.

Ja jednostavno odgovorio: "Počnimo s nekim usmeni."

Ed poslušno je dobio dolje na koljena između mojih nogu dok sam brzo otkopčao svoje mušice i izdvajali moje hlače i boksači dolje, uzimajući moj opušten penis u usta dok sam još bio udaranje moje cipele off. Usta su mu bila vruća i vlažne na moj kurac, koji je ubrzo bio uzimajući teško, pa sam izdvajali moje t-shirt off previše i dotaknu se njegove neposlušnu kosu kao on bobbed gore i dolje na mene. Sam bio uzimajući nestrpljiv sada, i htio da se na njegov penis, pa je predložio šezdeset devet. Prvo ipak, morao sam otvoriti rajsfešlus svoje suknje, to rušenje od svog hips pa je on bio samo na vrhu i crne gaćice, njegove dlakave genitalije poking iz njih. Ležala sam natrag na kauč, a on je dobio na vrhu mene, prilagođavanje njegovu poziciju sve dok je mogao me sisati i on je unutar mog dosega.

Holding noge sa svojim rukama sam ga izvukao bliže i počeo lizanje njegov penis, vučenje njegov prepucij natrag dobiti na svoj glatke glave, oprezno lizanje na to s vrhom moj jezik dok je bio težak, a zatim ga je uzeo u usta i počeo sisa. On je okusio dobar, ali on je bio sasvim malo manje od mene u oba dužine i širine, i bez ikakvih poteškoća uspio sam se cijelom dužinom svog penisa u mojim ustima, glavom u grlu. Ja sam to nekoliko puta, još uvijek osjeća svojim toplim vlažnim ustima oko moje penis, zubima povlačeći olako preko moje vratilo, a onda sam počeo lizati mu jaja, ravnanje svoje stidne dlake s moje sline. Sam bio oko za početak njegov penis sisanče opet, kad je ustao da se glazba off.

Sam kleknuo i pitao ga ako je želite jebati moje dupe, ili nešto uz one linije, i posegnuo u svoju torbu da izvadi moj cijev KY Jelly, da do sada sam samo bih bio u mogućnosti koristiti na svoje sa svojim dildo i vibrator. Sam bio obličje naprijed to toliko da sam zaboravio da biste dobili vanjska strana kondome, ali srećom Ed me podsjetio, tako da dok je on sam stavio jedan na širenje neke od podmazivanja na moj obrijane magarac rupa, a zatim staviti malo na njegov gumom obložena kurac i okrenuo na lice zida, nagnut prema naprijed i pritom moj bum se prema njemu.

On je stavio na kraju svog gumb na moj sfinkter i počeo pokušava da ga gurnuti u, a ja sam gurnula natrag, kao što sam znao da sam trebao od čitanja na internetu i moje solo iskustva, pa malo po malo sam ga osjetio ruba svoj put unutra. On je gurnuo u koliko je mogao u tom položaju a zatim su počeli zabadanje, i ona osjeća dobro, unatoč ne me ispunjava onoliko koliko sam želio, ali nakon par minuta postalo je jasno da taj položaj nije bio najbolji .

Odmah sam legao na kauč i donio moje noge gore kao što sam vidio na internetu i na video, a zatim Ed, koji je sada samo u grudnjak, ležao na vrhu mi se podupiru na rukama i mene je stupio opet. U tom položaju uspio probiti me malo dalje, i on je također počeo da me masturbirati. Bio sam više ne kao tvrdo kao prije, iako sam volio biti jebeno transvestit kao što je ovaj, njegov penis zabadanje u i od mene, ali oba od nas čudno Nečujno. Nakon nekoliko minuta, rekao je on idući u sperma i pitao ako je to prerano. Rekao sam ne, ali nakon toga sam želio bih ga zamolio da sperma u mojim ustima, jer sam bio ostavio u nedostatku to okus sperma na kraju sjednice. U svakom slučaju, nisam, tako brzo izvukao, njegov penis omekšavanje i kondom pun njegovo sjeme.

Dobili smo gore, a onda je uzeo moje mjesto, molba mene ako sam htjela jebati ga, što sam sigurno učinio, a ja sam stavio na drugi kondom dok je on lubed gore magarca njegova, a onda sam staviti neke KY Jelly na moj penis, masirati ga malo da se je teško, i dobio na svoje mjesto. Isprva sam mislio sam bio nije dovoljno teško, jer sam bio guranje teško protiv njegove sfinktera, ali to nije bio idući u, i mislim da sam bila nervozna pa sam bio omekšavanje gore, ali to je također postalo jasno da je Ed je bio samo previše uske za mene. Dakle, stali smo malo, on je neke trudnice i koristi relativno mali dildo na sebe popustiti dok sam wanked probati i ja dobiti hard opet, a mi smo pokušali opet, ali još uvijek nema sreće.

Konačno, on je ustao i pognut, držanje ruku na kauč i otišao sam iza njega da pokuša ponovno, ali još uvijek to ne će ići u, a na kraju smo odlučili da mora biti prevelika. Bio sam malo iznenađen, kao što ja ne mislim da je manje od dva inča debela i oko sedam inča dugo je bio posebno velik, samo prosjek, ali očito nije, što je lijepo ego boost, osobito nakon što je moj uzgoj poniženje što nije uspio mu prodrijeti!

U svakom slučaju, jednom ćemo odustao od ideje o mi ga jebeno, sam izvukao kondom off, a Ed je dobio dolje na koljena i uzeo moj kurac u usta opet, zaustavivši se smijati, vjerojatno zbog trudnice, kako velika je to. Dok sam promatrao njega, dajte mi popušiti, počeo sam da se opustite opet nakon sramote ne bude u mogućnosti da stane u magarca njegova, i nakon par minuta sam bio hard rock, i vjerojatno ćemo se moglo suditi za prodor opet, ali Odlučio sam da ne sugeriraju kao kondom je bio na podu. Ed isisan teže, i mogao sam osjetiti njegov jezik kovitla oko glave, i počeo sam mrmljati da ga osjećao dobro. Stavljanje ruke na njegovu kovrčavu kosu, Zatvorio sam oči, uživajući u usta na mene, i na kraju osjećao pritisak zgrade u moje loptice i poznate tople trnce u glavi

1 коментар: