четвртак, 12. август 2010.

Matore amaterke

To je bio moj rodjendan, a moja supruga i ja su idući u izaći na piće i da pogledamo neke matore amaterke. Znajući da je idući u biti kasno noću sam otišao na drijemati u mom krevetu. Odjednom osjećam moja žena stavite nešto na moj ručni zglob. Lisice. Ona mi je handcuffing na krevet. "Honey Što je ovo? Mislio sam da smo idući u izaći na piće. " "Vi nećete nigdje Harry. Vi ste bili zločesti dečko zar ne? ", Rekao je moj mladi vruće žene, Monica. Imala je samo 24 i bio je dobar zajeb. Ona je nosio uske kožne Mini-suknja i kožna korzet koji savršeno stisnuo ju je 34 C. Ja mogu reći da nije nosio donje rublje. "Da, vi ste bili vrlo, vrlo nestašan i moraju biti kažnjeni." Ona je sjajna stvar otvoriti moj košulju iskakanje sve tipke i skinula moje bokserice sa svojim zubima. Imao sam već devojke za chat teško na moj kurac i gotovo do svoje pune 10 inča. Ona je izašao iz pera velike ružičaste i ran niz moje tijelo i oko moje penis. "Da. Ja ću vam zafrkavati sve dok se jednostavno ne mogu to više podnijeti. I Im 'idući u imati pomoć. Oksana dolaze u darling! "Nisam mogao vjerovati svojim suprugom. Ona nikada nije učinio ništa slično a pogotovo ne sa ženom. Oksana je došao u nošenje uske malo tange koje su joj dupe izgleda savršeno. Ona je imala najveće sise koje sam ikada vidio. Barem DDD-a. Ona je imala plavu kosu koja je bila dolje da joj donji dio leđa. Bila je tako topla i samo 20. A ona je seksi ruski naglasak. "Vi vrlo pravo Monica. On ima veliki penis. "Oksana je. "O, da. A ti si idući u hatar da li beba. Vidiš babe, Oksana je djevica, a želi da joj prvi put da se posebno. "Monica je. Bio sam tako uzbuđen nisam mogla ni govoriti.
"Sada ne zaboravimo, Harry je bio loš dječak. Moramo ga mučiti našim tijelima dok on jednostavno ne može uzeti bilo koji više. "Monica je. Ona ode na to Oksana i počeo unhooking joj grudnjak. Njezina savršena trostruki D's pade. Ona je imala veliki silovit nipples i moju suprugu trljanje i počeo ih štipanje. Uskoro Oksana skinula Monica's korzet i ode dolje i skinuo joj suknju, kao i vlastiti bič. Moja žena dosegao do moždanog udara Oksana je maca. "Uh oh," Moja supruga je rekao, "Oksana ne osjeća jako mokro. Harry lizati joj slatki pička i dobiti njezin spremna za mene. A ako vam napraviti dobar posao, mi ćemo dati našim zatvorenika lijepo nagradu. "
Oksana je došao do mene i stavi joj maca na usta. "Daj mi moj prvi jezik Harry zajebavati!" Oksana upita. Počeo sam raditi na njoj i bio je klitoris lizanje u krug. Monica je počeo cijeđenje Oksana je veliki boobs i rezak joj silovit nadrazaj na bradavice. Oksana je bacio svoju glavu i kosa joj je pokrenuo brushing moje lupanje pijetao. "Ahhh!" Ona je vrištala. "Je li on dobro radi svoj posao komad? Trebam li mu nagradu? "Moja žena je pitao. "Ahhh da! Oh JA misliti Im 'idući u dogoditi uskoro! Ohhh "Monica je otišao dolje to moj lupanje pijetao i aukcije flicking njezin jezik gore i dolje moj trljanje penisa dok sam nogu s njom kaplje mokri maca savršeno glatka. Upravo tada Oksana je došao i njezin sokova teče započeo u mojim ustima. Ona je okusio tako slatko. Onda moja supruga uzeo moj cijeli penis u usta i progutala sve 10 inča u jednom probati. Izgledala je tako seksi sa svojim tits vješanje savršeno, a njezina duga smeđa kosa četka na mene. Nisam ga mogao uzeti bilo koji više. Nisam je upozorio i došao u njezinu grlo i usta. Izgledala je iznenadio, ali je još par snimaka koje sam cum pucao u nju. "Ja rapija da imaju okus previše!", Rekao je da upoznam. Moja žena ode u nju i poljubio. Ona je odgurnuo moja sperma u ustima Oksana sa svojim jezikom. "Kako vaša prva beba sperma okusa?" Moja žena je pitao. "To je slano!", Rekla je. Moja supruga okrenuo prema meni i rekao "You! Nisam vam dati dozvolu za snimanje učitavanje u usta! Sada ste idući u morati biti kažnjen. Oksana Osjećam se tako rožnat nitko nije obraćao pažnju na moja pička. To je lupanje! "" Ja vill škripac taj! ", Rekao je Oksana. "Savršeno. Harry ste kaznu gleda vaša žena dobiti prst jebeno djevojka prvi put, a ne možete ništa učiniti! " Monica dobio na krevet i širiti njezine noge za Oksana. Ona je počela trljati klitoris moje žene, a zatim staviti prst u nju čeka pizda. Moj član odmah je dobio tvrdi ponovno. Zatim Oksana staviti u 2 prsta. Onda 3. Moja supruga je u oplakivanje užitka. "Ja rapija se šakom vas." Oksana reče Monica. "Ne! Nisam još spreman za to! Moja maca je prejako! "Moja žena prosvjedovalo. "Vi vill učiniti ono što ja kažem. Ti si kurva i treba šakom u vašem maca! "Oksana je rekao kako je ukus moje žene savršeno magarca splasnuti. Ona je tada put 4 prste u moje žene zbijeno maca i zabode tako teško da je njen cijeli ruku otišao u do njezina zgloba. Moja žena je vrištala, a ja sam znao da ju boli, ali ona je također uživati. Nije ritanje ili pokušati povući daleko. "Znao sam da si stvarno kurva vam se sviđa moja šaka u vašem pička!" Ona ukus joj dupe opet. "Ahhhhhhh! Im 'idući u dogoditi se! HARD! jebanje sa matorkama! "Moja žena je vrištala. Došla je tako teško joj je potrebno 10 minuta da se oporavi. Dok je moja supruga smirivanja, Oksana je došao do mene i rekao mi je to lizanje Monica's slatki sokovi off joj ruku. JA je dobio to funkcionirati. "Harry moja maca osjeća usamljeno." Rekla mi je. "Ja rapija vas da mi prst." Ona je otključana jedna od mojih ruku. "Ti si prljava drolja. Ti si idući u dobiti puno više nego prst. Im 'idući u šakom vam se sviđa moja kurva fisted ženu! ", Rekao sam. Ona je prosvjedovala malo ali ubrzo sam počeo moj prst klizi, jednu po jednu u njezinu kaplje pizda. Bila je teško oplakivanje. "Budite oprezni s njom! Ona nije nikada imao toliko u njoj maca! "Moja supruga je rekao nakon što je izišla iz svoje udara od takvog velikog orgazma. "Ona je mala kurva i to zaslužuje!", Rekao sam. Bio sam sad tjeraju moje šaku gore i dolje u njezinu vaginu. Ona je vrisnula. "Mislim da idem!" Oksana vrištale. Imala je grč i njoj pizda mišići zategnuti oko moje šake. Bila je tako glasno vrištanje. Kad sam izvukao iz moje šake sam vidio krv. "I popped svoje trešnje te prljave kurve!"
"Harry, let's show Oksana pravilan način da zajebavati prije nego te uzeti nevinost. Ti si 10 inča može biti previše za nju ako ona ne zna kako da ga uzeti. "Moja supruga je sjedio na mom prepone i počeo trljati svoje parenje pička okolo. Zatim je sjedila na moj penis tjeraju cijela stvar u jednom potisak. "Vi horny djevojčura ne bi trebao biti jedan kažnjeni!" Rekao sam joj. Nakon nekog vremena joj mene jahanje Rekao sam da je dolazio i squirted tereta nakon učitavanja na nju spreman pizda. Bio sam iscrpljen. "Uh oh. Harry još uvijek je potrebno dati Oksana jebati svog života! Što možemo učiniti kako bi vas hard rock kao ponovo ", rekao je Monica. "Želim Oksana za čišćenje maca van dok igrate s njom savršenom boobs." Rekao sam. "Mislim da je Oksana je rožnat za mene to samo igrati s njom tits nisu li, ti mali drolja? JA ištanje da biste dobili njoj spremna za svoj masivni penis svojim posebnim malim vibratorom. "Rekla je kako je dobio do ružičaste dildo bi joj s klitoris maser. Moja je sperma kaplje niz njezine noge. Oksana je pokrenuo lizanja čist, a moja supruga mi žena zadirkivali Oksana sa dildo. Oksana je bio samo na rubu, kada je rekla "Ja rapija vaš suprugov ogromni kurac u mene!"
Oni uncuffed moje druge strane, jer sam morao dati Oksana najboljih ikada jebati. JA je otišao to njoj i pognut na četiri noge. Onda sam joj zadirkivali raspor dok ona nije mogla uzeti ga više bilo i zabode moj kurac u njenu gladna pizda. "Molim vas! Sporo! "Ona viknu. "Šuti ti mali kurva da me zadirkivali za tako dugo da sad idem da vas jebati tako teško za kaznu." Rekao sam joj. Sve što se čulo je bio njen oplakivanje sa zadovoljstvom što sam potisak moj kurac u veleslalomu joj zbijeno pićka i malo pljeska naših genitalija. Također sam bio stiskanje njeno lijepo, savršeno tits. Moja žena ode u njeno lice da vidi ako je bila u redu, a onda počeo izrađivati se s njom i trljanje joj jezikom po cijelom tijelu Oksana je ljulja. Sam mogao vidjeti moju ženu je još uvijek rožnat kao zajebavati pa sam ponudio joj okus Oksana's teče sok. Ona je sretno sisao off moje prste. Onda Oksana stisnute svoje tijelo i imao je još jedan veliki orgazam, ali nisam bio učinio. JA je pitao moju ženu da ide dobili podmazivanje. Ja gumiran to sve preko Oksana anusu iu rupu. Ona je shvatio što sam radio i počeo prosvjed. "Upravo sam vam je dao najbolje jebati tako da idete na neka me buttfuck!" Oksana je bio otvoren za nova iskustva, tako je ona mene pustiti. U početku ju boli, ali čim je počeo uživati u njemu sam počeo dolaziti u svojim toplim šupak. Tada sam napravio moj izuzetno rožnat ženu sisati me očistiti. Ona nije htjela na prvi vidio jer upravo dolaze iz Oksana je šupak, ali ona je tako nevjerojatno rožnat ona je odlučila da joj nije bilo stalo.
Kad je bila ispunjavanja rekla "Osjećam se kao ni od vas su davanje mene pažnju mi treba! "Baby sada ste onaj koji je bio loš!", Rekao sam kako sam sada joj vezan lisicama za krevet. "I Oksana će mi pomoći te kazniti!", Rekao sam kako sam dobio neke od moje žene igračke. Dao sam Oksana remen na kao što sam stavio stezaljke bradavica na moju suprugu. Potresla sa zadovoljstvom.
"Sada sam vam vill buttfuck baš kao i vaš suprug učinio za mene! Oksana je to moj rožnat ženu. Ona to mrzi do magarca i nikada ga uzeti i rekla da nikada neće. Iz nekog razloga ona neka Oksana. Ona se lubed remen na tako da je tjeraju u moje žene pokisao mokro maca i zatim gumiran vlastitu sokova u moje supruge spremni šupak. Tada je polako počeo buttfucking nju. Imam tako teško gledati da sam rekao Oksana ja bi preuzeti i odgurnuo moj penis u njoj zbijeno šupak. Oksana onda je otišao do Monike i počeo strastveno ljubiti joj dok se igraju s njom živahan grudi i bradavice stegnute. JA je dobivanje toliko uspaljen i bio sam o to dogoditi. I stara Oksana da legne pokraj Monica i pucao mi učitavanje cijelog oni su savršeni grudi. Ja uncuffed Monica i rekao im da se međusobno lizati čisto. Bio sam tako iscrpljena sve što sam mogao učiniti je gledati. Na kraju sam zaspao u sredini od njih

1 коментар: