недеља, 22. август 2010.

Svingerske zurke

Kako je svoje duge, tvrda mesa duboko uz moju ljubav svingerske zurke i gužve grmi, ja napraviti mentalnu bilješku pitati, čim sam dobiti moj dah leđa, što on sam naziva. Gužva grmi obnovljeni poticaj, a ja ne mogu čekati puno duže za jedan nogometni klub ili drugi koji je postigao, jer kad oni mogu znati da je on idući u potisak sa svim snagu njegova savijena koljena. Sa moje noge razmaknute i moja gola magarac se na terenu teško betonski zid na leđima sam zahvat čvrsto na njegov vedro obojena tim majicu.
i, postići gol, čini mi sperma!" Ja vikati, potičući ga da mi senzaciju sa svojim dubinama vruća sperma. On reagira sa grleni grunts kao vena u lice prijete praska s trud shafting maca je željeni sve sezone dugo.
Naš prvi sastanak nije bio previše sretan, mogu od bojenja gaziranih pića nepažljivo otvorila dva reda iza moje mjesto u gledatelja stoje u našoj lokalnoj nogometni stadion, loša dovoljno da mlaz hladne tekućine hit me, ali uništiti kosu-do da je samo to jutro trošak mene više nego što sam stvarno htjela da plati bilo jednostavno previše. Riječi koje sam vrištala na njega bili su potpuno prosta, ali onda nisam dama.
Ja sam dvadeset godina i po svemu sudeći sam samouvjeren, glasan svingerska zurka i živahni. Moja strast je nogomet, gledanje i igranje igre. Ja ću ići bilo gdje gledati ili igrati igre. Nakon što je rekao da sam ja zabranio igranje za većinu momčadi u tom području, jer, tvrdi se, ja sam previše agresivan. To je vjerojatnije da sam previše dobar za Blokes u momčadi, jer da mogu izvoditi prstenovi oko većina njihovih igrača. Žene i djevojke ne sviđa mi bilo, oni tvrde da sam ja nakon Blokes. Muškarci me naći atraktivne i dosadan njima je tako lako, samo lift moj tim košulje izlažu svoju izoliranost boobs dobiva njima bulji i trljaju crotches. Bez obzira na to koliko sam pokušao da im se pridruže u komunalnim kadu nakon utakmice Ja sam uvijek osujetili od reprezentacije mene izvlačenje. Ovaj momak je gotovo uvijek neugodno mi bore dovoljno da bi se osiguralo da on dobiva pregršt sjenica ili još bolje ruka klizi između mojih bedara i moj bum ili maca. Boy prijatelji ne traju dugo kod mene, Blokes su smiješne o djevojkama pokušavaju preuzeti kontrolu, prijeti njihovu muževnost ili nešto. Ali ja nemam sve seksa želim, došao ovamo izgled ili ruku s prednje strane momak je jeans je dovoljno da bi ih se moli za to. To je jedan od razloga zašto sam uzimajući shagged u ovom trenutku, i to je velik!
Čovjek koji me prskana sa mnom piti tražili nakon što je utakmica bila gotova za ispriku no kako naš tim je izgubio protiv drugog lokalnog razmena partnera nisam bio previše susretljiv i rekao mu da se izgubi. Moje raspoloženje je bilo toliko loše da sam otišao ravno kući u moj stan i pigged se na "prah-bin-poklopac" veličine pizze, i pio moje samo bez svijesti na pivo koje sranje je sve što sam mogao naći u supermarketu.
Na stadionu, za narednu igru vidio sam ga van plati-vrata u potrazi za nekoga, pa sam mislio JA će igrati vic o njemu. Nije mi mjesto dok sam bio u pravu po njemu pa sam ga uzeo iznenadila. Vučenje gore moju košulju Zgrabio sam svoju ruku da zaglavi moj vrhu i na moj tit. Bio je iznenađen, ali se činilo da poput osjetiti na mom tijelu i drže čvrsto svijeta.
"Sranje!" I povikaše. "Ovo je perv groping moje tits, pomoć!"
Ja izdvajali košulju do otkriti njegovu ruku čvrsto stezanje moje mlade, nevine i gola tijela. Dužnosnici su se zvali i on je upitao da objasni svoje postupke. Naravno, sam ga je žestoko opovrgnuo znajući i pitali kako je bilo suludo da bih prošetati do potpuni stranci i stavi svoju ruku na moje golo tit. Dužnosnici, rekao je da sam bio vrlo velikodušan neće podizati tužbu za napad i pitao ako on bi trebao biti izbačen sa stadiona. Studirao sam njegovo lice, ona se izjasnili da im se dopusti da ostane, pa sam rekao ...
"Da molim, ja jednostavno ne osjećaju sigurno s njim iza mene". Lice mu se okrenuo grmljavina i on je još uvijek vrištala zlostavljanja što su ga bacili van.
Kroz sezonu smo trgovali vikali seksi oglasi ili promrmljao zlostavljanja svakom prilikom. Pozvao me kolač, koji sam prilično svidjela, a ja zaprijetio da će pozvati dužnosnike. Jednom ili dvaput sam dovoljno blizu da proučavaju njegov lik i volio ono što sam vidio, hrapav, vanjski izgled ipak lijep. Fascinantno je također bio stalni oticati u prepone njegove traperice, to je bio i lijep penis veličine ili je koristio gumicu za olovku puno posla. Iako sam nastavio zlostavljanja ga ubrzo sam napravio moj umu da je on će me jebati, ne u krevetu ipak, na stadionu!
Ovaj momak prilično iznenađen kad sam govorio da ga na prijateljski način, on je donio osmijeh na svoje mogućnosti i to potvrđuje da sam samo morala ga je imati. Dovoljno je zadržati ga na prstima i želje bih promijeniti iz tjedna u tjedan, ponekad prijateljsku ponekad ga ignorira. Bez obzira što sam učinio sam mogao vidjeti u njegovim očima da je bio očajan da mi bolje znati. Danas, kao igra napredovala kroz drugu polovicu, a rezultat je bio ravan, sam ustao iz moje sjedalo, uhvati njegov pogled i dao mu dolaze zameniti partnere , na moje olakšanje uzbuđen on je napravio da me slijedite. Naravno, on je nesiguran u ono što sam htio i koliko bih reagirati na njega i je služila da pojačaju svoje želje. U prolaz duboko ispod tribina sam ga napali. Moja usta isisan na njegov i ja smijali unutra na svoj izgled wide-eyed čuđenje. To ga nije trebalo dugo da bude siguran da je to njegov sretan dan, dan kad se nadao, ali nikad povjerovali će se dogoditi. On mi je zamotan u njegovu snažnu ruku i bez mog poticanje ubrzo uzorkovanja mekoću mojih boobs, gola pod tim košulju. Dah je uzeti od mene kao on tresak moje tijelo od betonski zid. Ovaj momak je vruće, vruće za moje tijelo, toplo da se njegovo tijelo među mojim bedrima. On je gotovo me je poljubio kao što smo jeli, koji je nešto volim kao muški jezik borbe s mina.
Bio sam nosio suknju Jean umjerene duljine i košulje, grudnjak nikada nije potrebno i kao što sam je planirao da ga jebati i danas sam nosila br bič. Njegovo uzbuđenje uskrsnuo kao njegova ruka klizila gore moja bedra, žešći između njih i ronili na moj gola vagina.
On je prekinuo naš gnječenje usta dovoljno dugo da kaže "Fuck, ti si najtoplija!" prije mene jede opet. suknja do besplatni nogama sam ih razdijeli i dozvoljeno mu prst nestrpljiv pronaći moj otvaranje i poniranje unutra. I odmah okupljanje svingera sam sebi radila do ove minute i bio je idući u uživati u njemu u potpunosti.
"Hajde mate" Molio "dobiti taj ubod out i mene jebati."
Kako je objavio svoju tvrdoću sam gledao dolje na okus očima ono što sam htio u meni, to je bio ništa manje nego što sam očekivao. Ja ga uhvatio i zadovoljstvo u čeličnoj tvrdoći i njegov obujam povlačenjem prema mojoj prosjačenja maca. Bloke savijena koljena, a ja pritisnuta probadanja u moje rupe, a između nas smo zabili tvrdi meso usisavanje između mojih usana. Moj magarac pogodio zid iza mene držeći mi roblje kao što sam osjetio štap prodiru u moje utrobe, a ja još stenjali glasno. Ako je njegov thrusts na mene poklopio s hujanje od gužve sam stekao još više koristi, ali uskoro želim svoje vruće tekućine u meni, da me poplava i mene punjenja. Još jedan klimaks montiran u moje dubine i pozvao sam ga da to napravite, to prskanje u meni.
"Da, da, on viče" Ja sam Cumming, Bože Evo ga. " kako je swing party vikao iz njegova vrhunca gužve ričući.

Нема коментара:

Постави коментар