петак, 27. август 2010.

Volim seks

Dan je počeo kao i svaki drugi radni dan. Moj alarm se iskljicio i ja odmah pogodak odgodu na tastauri. Ja valjanog na moj bok i sad je pred moju suprugu koja je bila čvrsto spavati kao i obično. Ona ne mora biti gore za sat, jer ja jako volim seks, ona radi popodne smjene u lokalnom restoranu. Ona je ležala na trbuhu s listova na pola puta do svoje tijelo, jednostavno pokrivajući joj slatko dupe. Odlučio sam riskirati i šunjati peek.I su to učinili nekoliko puta tijekom godina, a moja supruga me nikada nije uhvaćen. Ako je ikada učinio me uhvatiti vjerujem da ne bi tolerirati, a ona bi vjerojatno bi me ostaviti. Nepotrebno je reći da ovo nije šala, moram biti ekstra oprezni da ne probudite nju. Dobra vijest je da je ona vrlo zvuk spavaš.
Kao što sam lagano povući prema dolje list koji pokriva joj ja dobiti lijep bliski pogled na nju georgeous magarca prekrivene čipkom gaćice. Odmah sam donijeti svoje lice joj dupe i frkati kroz materijal. Moj penis je na punu pažnju kao što sam ja polako povući joj gaćice pala na oko koljena. Ja lagano okrenuti prepone joj gaćice iznutra prema van, tako da mogu tražiti mrlje. Nisam razočarana jer sam se odmah primijetiti vrlo velika, govno mrlja koja je očito svježe i oko veličine srebro dolar. Moja žena je vrlo čist ženu, ali ona je oduvijek imala problema tijekom noći s analni iscjedak. Tu je čak i par primjera gdje je doslovno govno joj gaćice dok je spavala i ne ostvariti ga do jutra. Nepotrebno je reći da sam trazio neke klinke za jebanje je vrlo self-svijest o cijelu stvar i zato, ako je ona znala što je moj fetiš ona će vjerojatno udarcem nju vrh. Kako sam mogao sve reći joj da sam joj lizali sranje off joj gaćice dok je spavao. Bilo kako, JA lizali off koliko sam mogao i lagano klizila joj gaćice natrag gore nad njom magarca i dobio gore. Mi je trebalo puno više od magarca-soka i znao sam točno gdje ga pronaći. I tip vrhom niz stepenice na naš podrum gdje je naš stroj za pranje i za kosu i puna korpa me čekaju. Kao što sam očajnički gledati kroz prljave odjeće nađem nekoliko gaćice s malim mrljama tu i tamo i sam okus svaki par sam naći, ali moj cilj je pronaći onaj poseban par koji je obično pokušava zakopati putu prema dolje na dnu ispod svih ostale odjeće. Ona misli da ja ne znam o desecima i desecima puta ona je imala velike nesreće u gaćice, a kako ona uvijek radi pranja ona misli da je ukopavat ih i pronaci devojku za trojku u kočiti nisam moglo saznati. Kao što sam doći blizu dna ometati Ja sam samo spreman odustati kad sam miris koji fino i vrlo, vrlo jak miris. Zgrabio sam snopu gore pamuk gaćice i znao sam ja ostvario glavni zgoditak kad sam osjetio težinu od njih. Cijelo područje potpuno prepone bio je prekriven debelim kaput od moje žene slatko govno. Ove gaćice su ne samo obojeni, oni su kao što sam rekao, premazan s njom. Uzimao sam dugo spore lize, premaz moj jezik sa svakim lizati prije gutanja opet i opet i opet. I zgrabite drugi par joj gaćice i moždanog udara moj penis s njima kao što sam i dalje jesti joj panty prepone. JA držati stroking moj penis kao što sam se gadno misli kroz glavu mi seks sa parom. Odlučio sam da kad sam spreman da se sperma ću jesti svoju hrabrost, nešto što sam učinio mnogo puta. Ja mljevenje moj magarac protiv uglu kosu tako da teases moj šupak. To me dovodi do ruba i brzo sam ležala leđa i bacati moje noge gore i iznad moje glave kao što su unatrag somersalt. Kao što sam jaukanje iz čiste požude i kink, JA MU lupanje moj kurac koji je doslovno možda tri centimetara od mog lica. Otvorim usta i držati se moj jezik kao JA znati Im 'gonna cum hard. I onda je počeo šiklja iz debelog užeta, jako vruće sperme. Zapravo sam mogao čuti udaranje moj jezik, a lice kao što sam došao teže nego što sam ikada sperma prije u mom životu. Trazim par za seks. Bio sam iscrpljujuće posljednjih par kapi od moj penis kad sam ju čula i mislio sam bio gonna die. "Prilično je malo show", rekla je ona. "Vidim da ste postaviti moj gaćice ha?" pitala je.Uff, mislim da cu je karat opet.Devojke za povremeno druzenje, ili samo devojke za druzenje.

Нема коментара:

Постави коментар