уторак, 2. фебруар 2010.

Dopisivanje sa tranvestitima

Danas nas, mozemo reci, malo stvari moze iznenaditi, jer ponekad se cini da smo bas sve ako ne probali, onda makar videli. Medjutim, ono sto mene nekako intrigira je cuveni fenomen i pojam tranvestita, ili popularnije kuratih dama. Da li bi neko danas mogao uopste da se zakune da neke od tih dama imaju itekakvo iznenadjenje medju nogama? Naravno postoje i oni bas ocigledni primerci koje svako od nas moze odma da primeti, ali sve je vise trandze koje zaista trose ne male sume novca na verodostojnost svog izgleda. One redovno, mozda cak i redovnije od obicnih devojaka posecuju kozmeticke kuce i frizerske salone. Odatle izadju u neke pohode i ko zna mozda nahvataju nekog naivnog decka koji ni sam posle ne zna sta ga je snaslo, ako uopste skonta iznenadjenje, koje dama ima. Medjutim, dosta se momaka lozi na ovaj tio dama. Iz kog je to razloga meni je i dalje nepoznato, da li je u pitanju latentna pederastija ili pak nesto drugo....nek ostane tajna. Ja sad idem iz znatizelje na neki chat sa tranvestitima i nadam se da cu pronaci nekog zanimljivog da eventualno saznam jos neke stvari koje me kopkaju u vezi sa tim....javicu vam kako je bilo.....

1 коментар: