среда, 3. фебруар 2010.

Trazim par za seks

Uh ala volim seks. Ja sam udata zena i imam odlican seks sa svojim muzem, ali ponekad mi je bas dosadan. Zato sam i dosla na ideju da svom muzu predlozim upoznavanje sa musko zenskim parom jer bi to nadam se moglo da zacini malo nas seksualni zivot. Sad je problem naci neko mesto ili chat na kom bi se moglo naci takvo upoznavanje ili dopisivanje sa osobama koje imaju slicna interesovanja i sa kojima bi mogli ostvariti nase zajednicke zelje. To nece biti nimalo lako, jer treba to da bude neko ko ce odgovarati i meni i njemu. Znaci, kada je u pitanju devojka mora da bude lepa zgodna, a isto vazi i za muskarac koji bi trebao da zameni moga muza. Prvo smo mislili da to samo bude treca osoba za seks u troje ali se meni to nije dopalo jer bi to podrazumevalo samo devojku i smatram da tako nismo ravnopravni. Zasto-.....zato! Hahhaa Postoje mnogi klubovi, danas to znam, u kojima se mozete upoznati sa slicnima vama. Oni su doduse uglavnom zatvorenog tipa i ne retko vam treba vez da saznate uopste kako se moze pristupiti takvom klubu, u zavisnosti od njegove posecenosti. Ali kada jednom zaplovite u taj svet postaje mnogo lakse, i za neke druge klubove pa cak i organizovane zabave na tu temu. To je takodje poslastica za one koji preferiraju taj vid upoznavanja, jer sa na takvim skupovima upoznaju najbolji komadi. Tamo se nadju uvek neki novi koji su se spremili bas za taj dogadjaj, razmenjuju kontakti i svasta nesto. Tako da, ako vam se ucini ili pomislite da bi ste probali nesto ovako, moj savet je samo napred. U zivotu se ne treba ustezati ni od cega, a narocito ako imate tu srecu da svoje snove i fantazije sa nekim i podelite. Jos nesto za kraj, nemojte zaboraviti nikada da sebi nista ne uskracujete jer zivot je jedan, ali ni sve fantazije ne treba da budu ispunjene, jer tog momenta one to prestaju da budu i vise necete imati o cemu da mastate i da osecate cuvene leptirice u stomaku, a bez toga zivot nema smisla!

Нема коментара:

Постави коментар