уторак, 16. фебруар 2010.

Ponizna robinja

Jedna ne retka seksualna fantazija, kazem da je fantazija jer svakako se ne uklapa u stereotip skesa, ma koliko da je uobicajena. Pitam se kada se u coveku uopste javi zelja za tako pomalo ekstremnim pobudama i dozivljajjima, jer priznacete nije bas uobicajeno da zelite da vas neko skoro uslovno receno naravno, zlostavlja i muci, da vas ponizava i tretira kao da ste pravi rob, odnosno robinja. Postoje mnoge diskusije na tu temu i razna psiholoska stanovista koja se trude da uopste i objasne ovu pojavu, mnogi to vezuju i za traume iz detinjstva....
Na stranu sve to, moj licni stav je da sve sto dvoje (ili troje, cetvoro, hahahaha) urade u krevetu i ukoliko iz tog kreveta izadju zadovoljni, predstavlja jedan normalan seksualan zivot tih ljudi.
Biti ponizan znaci nekome dozvoliti da vas ponizava, tretira kao bice drugog reda, da vas naziva pogrdnim imenima, itd. U zavisnosti od toga koliko je taj odnos ekstreman, a verujte mi na rec zaista moze da bude "neobican", vas gospodar ili gospodarica cesto pribegava torturi ili tzv kaznjavanju svog roba ili robinje. To podrazumeva bicevanje, samaranje,pljuvanje,cupanje za kosu....i razne druge "igrarije".
Da bih vam sto bolje docarala jedan takav odnos, ja cu sad pokusati da improvizujem jednu kratku pricu na spomenutu temu:
-Nisi bila poslusna droljo, obratio mi se moj Gospodar, sad ces da vidis, obuci se za mene kurvo i klekni! Znala sam sta voli, i odabrala latex korset, cizme koje dopiru do pola butina iz kojih je virila cipka od crnih samodrzecih carapa, stavila sam i crnu ogrlicu sa nitnama i razbarusila kosu. Zauzela sam klececi stav, a on je prisao i pogladio me kao kuce koje je bilo nestasno i odma me udario po licu, ali ne jako. Rekla sam samo : hvala gospodaru moj. Tada me je udario jace i jos jace, da me je poceo peci obraz. Onda je uzeo bic i namestio me da klecim sa rukama takodje na podu, seo je na mene ovlas i poceo da bicuje moju guzu. Svaki put sam se zahvaljivala i molila za jos. Guza mi je postajala sve crvenija i vrelija, kao mija pickica koja je vec sva bila vlazna. Izvijala sam se od bola i osecaja zadovoljstva koji mi je pruzao. Pipnuo je moju nabreklu pickicu i primetio da sam napaljena i vlazna, tada se sklonio sa mene i grubo mi je rasirio noge, pocevsi jako da je trlja, jecala sam i uzdisala od njegoih dodira. Udario me je jos jednom po licu i rekao, sta je, mislis da ces tek tako dobiti kurac, ova prelepa velika kita se mora zasluziti, ajde pokazi mi kako se zasluzuje kurac?! Pocupao me je za kosu, a ja sam ga molila da mi utera kurac koji sam toliko zelela i rekla da cu svrsiti brzo. Dok me je samarao ponavljao je : ko ti je dozvolio da svrsavas kurvetino, ko? Onda me je zgrabio i nabio tvrdi pulsirajuci kurac, kada je osetio da cu svrsiti, izvadio ga je i nabio mi ga u usta duboko dok skoro nisam pocela da se gusim, rekao je evo kurvice da vidis kakav ukus ima tvoja napaljena pickica, kakva je, jeli ukusna, govorila sam d jeste i molila ga da mi vrati kurac. Rekao je da ga jos nisam zasluzila i da otvorim usta. Ucinila sam to, a on je sakupio pljuvacku i polako je spustio u moja usta, naredio mi je da gutam. Topila sam se i jecalai cvilela od zadovoljstva, uzeo me je u sedecem polozaju, tucao me i pljuvao istovremeno, dok nisam vrisnula od orgazma koji mi je grcio celo telo. Pitao je samo ko je dozvolio da svrsim, okrenuo me je i poceo opet da bicuje moju crvenu guzu, i opet mi ga nabio od nazad, irekao sad ces videti drljetino kome ces svrsavati bez pitanja, nabijao mi ga je jako, a pri tom me je vukao za ogrlicu i zaustavljao mi je vazduh. Ponovo sam bila jako napaljena i blizila se jos jednom orgazmu. Tucao me je i naizmenicno me udarao po guzi i davio me, sto me je dovodilo do ludila, jecala sam. Osetio je da sam blizu i tada je izvadio kurac, uhvatio me naglo i pocupao za kosu i nabio mi ga u usta, pitao da li je ukusna moja pickica, drmala sam glavom u znak odobravanja,a on je rekao dobices sad nesto mnogo ukusnije kurvo.... Nabio ga je u moja usta jos koji put, duboko, i izvadio ga izlivajuci mi spermu i terao me da je gutam, ponavljajuci, a ovo droljo, sta kazes na ovaj ukus, jel ti se svidja sperma....a ja sam uzivala u njemu i njegovom zadovoljstvu...on je moj voljeni gospodar.

Нема коментара:

Постави коментар