субота, 27. фебруар 2010.

Lizanje picke i guze

Hi, Ime mi je Venessa. Ovo je moja priča o mom završne godine u srednjoj školi. Ona počinje na party / ples djevojke u mojoj kući ... Hodao sam na vrata mog prijatelja u kuću i odmah Zaudaralo miris stotina brusnih tijela i čuo duboki bas iz glazbe. Kao što sam ušao u kuću dalje sam vučenje gore moj grudnjak lizanje picke i guze da pokriju više mojih još dovoljno zbijeno 36C grudi.
Bio sam nosio vrlo nizak rez tenk, a labavi grudnjak. Moj suknja jedva obrano vrhu moje bedro, i samo sluh stenjati stotina gyrating tinejdžera zbog moje bradavice da otvrdne na podizati bodova.
Moja duga plava kosa visjeti labav i valovita oko moje glave. Svjetla u kući bila zatamnjena, a ja samo mogu dati parove ljubakanje i trljanje nasilno protiv jedan drugoga.
Odjednom dječak sam jedva znao došao iza mene i počela pritiskom na njegovo tijelo teško protiv mene. Sam mogao osjetiti na tvrdom oticati i njegov kurac trljanjem moj magarac, ali sam ga brzo pobjegao ... ono što sam tražio stvarno bio dodir moj djevojka Jess.
Nakon desetak minuta, a mnogi pristupi mladići koji nisam htio, ja zatečen očima joj. Jess 'svjetlo plava kosa plesali oko nje dok je gumiran joj tijelo od još jedna djevojka koja je, morao sam priznati, sported savršen skup ogroman (oko 46DD) grudi održava se u veliki, bijeli i čipka grudnjak i tenk.
Jess je oko tri centimetara viša od nje, u pet šest palac nogu, ali kad smo bili zajedno smo bili face-to-face i grudi za prsa. Osjećao sam se moje bradavice još više otvrdnuti u grudnjak jer pogled mojih roved nad njom savršeno, tanak, vitak i tijelo. Bila je odjevena u svjetlo i uglavnom transparentan zlatnu svilenu haljinu, i ja mogao vidjeti joj bradavice strše iz kruga bulges joj 40C veličine grudi. Joj lagano kovrčave crne kose je bio na pola puta povukli, a ostatak je pao oko joj lice kao tamnu zavjesu.
Kao što sam došao gore iza nje i skliznuo mi ruke oko njezinog struka sam mogao osjetiti blagi vlažnost i znao da su bili sokovi joj curi iz nje ukusna obrija maca i bili su formiranje mokro mjesto na njoj kratka haljina. Mi našu zamahnuo kukovima u skladu s ritmom glazbe, i kao što sam počela trljati svoje ruke nad njom ona obrija bedrima moaned i prošapta oko ramena mi: "Bog, ja mislio youd 'nikada dobiti ovdje. Trebam te tako loše. Ja sam uspaljen više nego što si možete zamisliti. "
Ja giggled u uho i reče joj: "Ja osjećam na isti način, baby." Ona brzo sama extricated iz drugih busty chick zagrljaja i preselili smo se u jeku tiska i stotine drugih uspaljen tijela. To je pusenje kurca u skoli savršeno normalno za djevojke u mojoj školi za ples zajedno, a nakon što je brz pogled oko kako bi bili sigurni da nitko ne daje nam je za bilo kakvu posebnu pažnju sam polako klizila mi je gore od nje bedra i do ispod njezine haljine. Moja druga ruka masira njezine abs, jer roved joj tijelo nježno stisnuti joj grudi.
Moja ruka je dolje joj prepone otišao u gaćice i osjetio sam joj postao čak i vlažnija što mi gornja ruka stroked joj lupanje boobs. Ja polako caressed joj obrija maca i onda klizila moj prst između nje mokro, sočan, i lupanje usne. Kao što sam se preselio u moj prst i iz njezina maca moj palac masira njezine gumb, pa sam mogao čuti njezin dah dolazi sperme brže i poderan.
Sam povećao brzinu moje prodiranje, a osjećao sam se Jess odjednom luk protiv moje tijelo kao orgazam wracked joj tijelo. JA je zadržao ide, a njeno tijelo trzati i dalje protiv mina kao što sam ripped orgazam nakon orgazma od nje ukusna uspaljen tijelo. Napokon sam osjetila njezine jebacina opustiti protiv mene, a ja svoju ruku maknuti iz svoje prepone i stroked joj grudi s moje strane koji je pokriven u njoj seks sokovi.

Нема коментара:

Постави коментар