уторак, 23. фебруар 2010.

Upoznavanje gospodarica

Dala sam jednom oglas da trazim poslusne robove. Pocela sam da pregledam sve koji su se odazvali. Dobro, rekla sam sebi, sad cete dobiti upoznavanje gospodarica
Okrenula sam telefon i nazvala svoja dva roba, rekla sam im da dolazim i da me cekaju potpuno goli u sobi za dresuru i da se ni slucajno ne upoznaju dok ja ne dodjem da cu ih sa zadovoljstvom upoznati. Kada sam usla u iznajmljeni stan koji je iznajmljen samo za svrhu mojih igrarija videla sam da su obojica tu u sobi, ali da su u suprotnim uglovima samo sam se nasmejala i izasla ostavila sam ih da cekaju svoja ponizenja u kojima uzivam, dva pateticna crva koja nisu vredna ni jedne jedine misli a ne mog napora da ih kaznjavam …
Otisla sam do svoje sobe da se spremim ,visoke cizme sa ostrom stiklom, crne carape sa halterima, haljina od latexa, i moj najdrazi bic
Kada sam usla u sobu naredila sam robu 1 da mi sipa pice i da pocne da lize moje cizme dok im pricam kako cemo se danas igrati , bespogovorno je kleknuo i poceo da ih lize, znala sam da ga to pali .. kakav bednik….
Dakle ovako pocela sam da pricam danas cemo se igrati jedne lepe ljubavne igre: rob1 ce biti devojcica a rob 2 decak, hocu malo da gledam tu igru zavodjenja naredlia sam im da postave sto na sredinu sobe, a robu2 da nastavi sa lizanjem cizama gde je stao rob1 dok se on obuce, izabrala sam zavodnicku crvenu kombinaciju prvo crvene carape satenske gacice i brus sa umetcima dugacku plavu periku i napadnu sminku izgledao je kao prava mala kurve i jedva sam cekala da pocne predstava jos vise me je palilo to sto se ne poznaju i sto ce se eto tucanje na prvom sastanku… pljunula sam roba2 u lice i rekla neka igra pocne zavalila se u fotelju…

3 коментара:

  1. Ovo se meni nesvidja.Ja volim blago dominantne decke.Ja u zenskom rublju a oni me tretiraju kao kuckicu

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko vidim doticna je jako frustriran povredjena zenska osoba... Ok da je nrko dominantan da ima potrebu da dominira ali ovo nema veze sa bdsm....

    ОдговориИзбриши