петак, 19. фебруар 2010.

Erotske price

Obozavam da citam erotske price i mislim da je vrlo dobar nacin da se seksualno edukujemo, jer ako ste redovan citalac onda i znate da se razno razne scene u njima pojavljuju. Ako niste nikada, mozete i opkusati sami da napisete koju, ja cu sa vama sada podeliti jednu svoju pricu:
Bilo je leto, vrucina.... Sa drugaricom sam otisla na gradsku plazu da se malo okupamo i zezamo. Kao i svaki put kad smo stigle obisle smo par kafica u kojima poznajemo ljude sa kojima se druzimo i sa kojima izlazimo ponekad. Sve su to bile poznate face, medjutim za oko mi je zapao drugar Dejan, koji je sedeo za stolom u cosku sa jos dvojicom momaka koje nisam poznavala. Dejan nam je samo mahnuo, u fazonu samo malo sacekajte i docicu da se pozdravima sa vama. Jos malo smo caskale sa drustvom, jos uvek onako stojeci, kada se pojavio konobar Dejan se pridigao i rekao ok, dame ce ovde sedeti, ovde nas mozete posluziti. Tako je i bilo, prisle smo stolu, Dejan nas je upoznao sa svojim jako dobrim prijateljima, tako ih je predstavio, Rasa i Alex koji studiraju reziju na praskom univerzitetu i malo su dosli na odmor. Sve u svemu, onako na prvi pogled, to su bili momci koji su strava izgledali. Poceli smo da pijemo, da se zezamo i da se polako upoznajemo. Drugarica i ja smo se, onako kako to dve drugarice umeju, pogledavale znacajno, u fazonu obema nam se svidjalo drustvo. Tura za turom pica je stizala i vec smo svi bili prilicno pripiti, Rasa je ustao i rekao da bi se mogli malo osveziti i svi smo posli do vode. Zezali smo se i polako mi je prisao Alex i zagrlio me je od nazad. Sapnuo mi je kako mu odavno nije tako prijalo necije drustvo i da sam jako zgodna i lepa. Osmehnula sam se i rekla mu da ni on nije za baciti. Poljubio me je, onako ovlas u usta, kao da smo vec 100 godina zajedno. Odlucili smo da izadjemo iz vode, da se polako osusimo i da se svi nadjemo oko 22h kod Dejana.
Ivana, tako se zove moja drugarica, je dosla po mene i odvezle smo se do Dekija. Kada nam je otvorio vrata odmah se dalo primetiti da je njihova zurka pocela odmah nakon plaze. Svi su bili dobro pijani i opusteni. Alex me je odma pozvao i sela sam mu u krilo. Pitao je gde je moja lepotica i poceo strasno da me ljubi po vratu, grudima, u usta. Dejan i Ivana su se isto odma "privatili", ali to njima nije bio prvi put. Iskreno obe smo s vremena na vreme znale da se dobro pojebemo sa njim, ne retko i da okuvamo seks u troje onako, cisto drugarski (hahaha). Svi smo se odlicno zabavljali, zezali se, vatali nevezano u pauzama razgovara, dok nije pocelo da se zakuvava. Rasa se pozalio da je kao zapostavljen, pa je Ivana kao iz sazaljenja pocela da mu skida bermude i da mu mazi kitu. Dejan mi je prisao, uzeo me iz Alexovog krila i rekao kako je vec zaboravio kako se mi ono dobro tucamo, kao nismo se davno jebali. Poceo je da mi skida haljinicu i ostala sam samo u tangicama, jer nisam nosila brus. Onda je i Alex dosao i poceo da me dira po grudima dok sam se ja ljubila sa Dejanom. Ivana i Rasa su sad vec bili u pravom zanosu ona je lezla na pola na krevetu, a on je klecao i lizao je. Bila sam vec prilicno napaljena i zelela sam sto pre da se nabijem na Alexov veliki debeli kurac. On me je jedva docekao i natakao me na kitu u sedecem polozaju, tako da sam mogla lepo da pusim Dejanu. Obozavam pusenje kurca...Menjali smo se i jebali naizmenicno. Ni Rasa nije bio los, bio je ogroman i snazan, osetila sam njegov kurac u sebi od nazad, bio je lep i velik, uzivala sam dok me je jebao od nazad. Trajalo je satima, svrsavali smo po nekoliko puta, uzivali smo, bili smo uigrani kao da se jebemo vec godinama ovako zajedno.
Od tada obozavam grupni seks jer je to zaista neopisivo iskustvo.
Probajte ako niste, a ja cu vam uskoro pisati o novom...

1 коментар: