петак, 23. јул 2010.

Dame amaterke

Marina pažljivo provjeriti svoju tamnu kosu i izglađen njezina spavaćica prije postizanja dostizanje za prednja vrata gumb i otvaranje vrata! "Marie", upitao visoki crni čovjek s blistav bijeli osmijeh, "Ja sam predstavnik grupe koju cine dame amaterke, bili ste mi očekujemo!?!" "Uh, molimo Vas da dođete u," Marie, rekao je nervozno, "Ja sam pa drago što ste mogli učiniti! "James Gobbel preselio glatko u Marie je dobro opremljen stan, a nakon nje daje brzi preko jednom, okrenuo na Marija i reče tiho:" Drago mi je što ste slijedili upute, čini stvari puno lakše! "Upute" Marie pitao u malo zbunjeni glas!?! "Donjeg rublja", odgovorio Jovan nježno, "Drago mi je ste se sjetili, čini stvari idu puno lakše!" Zašto je to tako, "Marie upita slabo, kao neodoljiv prisutnost snažno izgrađena crnog čovjeka gotovo osvaja joj!?! "Mislim da znate odgovor na to," odgovori on ravnomjerno, a dopire i smireno otvaranje pred njom spavaćici, "ali ako ja moram slikati slike za vas, bio sam pod dojmom da ste željeli vidjeti crnačku erekcije! "" Y-da ", je prošaptala! "Pa", odgovori on, dok stiskam njezin puni grudi u svojim ogromnim rukama ", ne mislite li da je ovo vrlo dobar način da će mi dati jedan!?!" Marie zatvorene oči nakratko i isisan u pluća puna zraka prije mucanje, "II valjda je tako, d-ti se sviđa moje grudi!?!" "Oni lijepim grudima", rekao je tiho, "i ja sam uvijek imali stvar za talijanski žene, oni imaju tako sočan pune tijela! "" Stvarno ", upitala je zabrinuto, a njezinu vaginu potopljena s Bartholin's tekućine," ti se sviđa moje tijelo!?! "Bez gnjavi odgovoriti na nju izravno, gledam jebacinu vješto uklonjen mu odijelo kaput, te s malo ili bez fanfare, on unbuckled njegove hlače i njima klizila, zajedno sa svojim bokserice do gležnjeva njegovu, otkrivajući najviše nevjerojatne penisa Marie ikada vidio u životu! "M-moj bog, ona promrmljao dok je nehotice dopire i nježno miluje veličine glave teniske loptice," to je lijepa! "James stajao mirno nekoliko minuta dok se Marie postala navikli na njegove masivne erekcije, a iako je je zapanjen na svom ogromne veličine, nevjerojatno potrebu zgradu u njoj maca preuzela njezina osjetila i sve da je mogla razmišljati o stavljanju je prekrasna glavu u usta ili je James uzeti joj teško i zajebavati joj! Napokon ju vodi za ruku do spavaće sobe, tiho je upitao: "Jeste li ikad bili s crnca prije?!?" "O, ne," Marie moaned ", nikada, ali sam masturbirao puno samo razmišljam o it! "" Stvarno ", upitao je, dok prolijevanja ostatak njegove odjeće", a što mislite o kada ste masturbira!?! "S očima baci dolje na pod, crveno lice žene promrmljao, "Pa uh, mislim oko stavljajući ga u usta!" "Možete misliti o stavljanju tome što u usta", upitao je nježno dok tiho uvijanje njene velike bradavice!?! Ona gasped kao njezin nipples hard rastao je između prstiju, ali je uspio promucati: "penis, ja razmišljam o sisanče off veliki crni penis!" Kada ste penis sisanče ovu, "upitao je dalje," da li vi dopustiti devojke preko interneta ejakulirati u svom toplom ustima!?! "" Oh da, "ona panted dok bulji u njegovu sada potpuno uspravno član," Uvijek sam neka ga pucati ogroman teret u usta, skoro do to me prigušnice! "Pitam se , "on je nježno zagrlio", znači li to da želite sisati moj kurac!?! "" Oh da, "ona dahnu kao on neka mu ruku slajd dolje između njezine bedrima i neformalno zvrčka vrh prst preko njezina uspravno klitoris, "ne mogu sisati sada, molim vas, mogu li to učiniti sada!?!"
"Ne vidim zašto ne", odgovorio je jednostavno, "ali postoji samo jedna druga stvar koju tražim od mojih bijelih kuja!" W-što je to ", rekla prilično vrisnu:" samo recite mi, ništa na sve, samo to ime! "Widim, u redu je," rekao je polako "Ja mora imati svoje uvjerenje da nakon što ste me sisao off i proguta svaki zalogaj moja sperma, da ćete dopustiti mene za uspon na vrh od vas i džem vas sve dok sam pucati još jedan teret duboko u svoje malo bijelog picke! "Sweet bog na nebu", rekla moaned ", možete me zajebavati kada god želite, samo javite mi da vas sisanje sada, molim te! "Nakon uzimanja trenutak razmišljati o tome, on zabode mu kukovima prema njoj i odgovorila:" Dobro bijeli djevojčura, imaju na to! "U samo bljesak Marie pao na koljena pred crnim div, i poslije njega dajući jednom posljednji pogled u oči, ona je savijena glavu naprijed i neka klize u svojim toplim vlažnim ustima! Iako je bio isisan po rovaš od bijele i crne žene za taj tvar, bilo je uvijek polu šok kada je njegov penis bio je milovala glavu od jezik, tako da gotovo nehotice noge lagano izvijen, dok niska dug uzdah šumi iz dubine u grlu! Iako za James je uzbudljivo da njegov penis u usta srednje dobi bijelu ženu, za nju, nakon što je veliki crni kurac u ustima je kao kod do neba Kad je pošla da se na ovoj zemlji, pa kao rezultat, joj maca bio u tučeno u pomami ona nikad prije nije doživio, pa kako je sisao, ona neka druge strane pad između nogu kako bi bijesno prst joj kaplje vaginu! "Tako vam se sviđa pusenje, do jaja," upitao je tiho dok bulji u svoju debela mesa ispupčen iz njezina krasna usta, "ahaa, ti sisati tako dobro!?!" Do sada je bio toliko zanesen sa željom da upravo rasprave njim razgovarati o njoj sisa tetrijeb je sve to uzeo joj gurnuti preko ruba u vrtlog zapanjujući vrhunac ubrzo je u pratnji svoje duge niske jaukati da je prekursor za izbaciti hot jism koja je prijetila da puše joj glavu ! Oh, vi jebeni bijeli pijetao kukurice ", on moaned," to je to, sisati moj jebeni crni kurac i piti moja sperma majka jebote, ti bijela fucking bitch! "Marie je bio apsolutno na vatru požude kao vatrogasno crijevo kao što su kurac ispunjena usta s poplavom života davanje sperme, što naravno uzrokuje joj maca na grč teško nekoliko puta prije svrsavanja u nizu nevjerojatno zadovoljavajuće da orgazme ostavila potpuno isušen! Kao što je on sada polu uspravno penis pala joj iz usta, Marie skliznula na pod s njom širiti noge razmaknute, i dok tiho jadikovanje, molili, "Sada moraš zajebavati sa mnom da je debeli kurac, to je ono što sam čekajući, jebeni me do sada! sta nam to ovaj bijeli pička je pokazivao, ali je znao da, kada je on udario njegovu ponija u njoj zbijeno pićka, ona bi se cvileći kao mala kurva da je ona! U redu je rekao je tiho dok penjanje među svojim glatkim bedrima, jebem matorku njegova mala bijela ženka kao sperma gladna kurva da je," i bez riječi upozorenja, on postrojio svoju Nine Inch oružje s njom sićušne pukotine, i sa jednim masivnim potiskom rammed njegov debljine sve do balčaka! Marie lice grimasu u mješavinu boli i zadovoljstva, ali kada je pokušao da vrištati, nijedan zvuk bi pobjeći joj usne kao orgazam monumentalnih dimenzija izgrađena kao plimni val duboko unutar joj! "Kako Vam se sviđa tamna mesa, kujo", rekao je kroz stisnute zube, dok ju je napao vagine sa i apsolutne žestinom, "I'm gonna fuck you do smrti!?!" Do sada boli je nestalo samo biti zamijenjen s najviše nevjerojatne osjećaj punine je ikad osjetio u svom životu, i dok je još bila djevica sigurno ne, po prvi puta shvatila što je značilo da se uzima i koristi muški klinac gdje je bio apsolutno ništa ne bi mogao učiniti da se zaustavi njega, kao da je htjela! Njeno cijelo tijelo osjeća kao da je se jebeno ovaj crni pastuh, a to je kao dobra opisa za njega da bi se mogla sjetiti, veliki crni pastuh sa i neodoljiv želju da se vozimo i njoj dominiraju i napraviti joj njegove seksualne igračka! !
"Ti si moja majka jebeni sex igračku", kazao stenjali dok se povećava tempo svojim milovati ", a od sada, kad god sam jebeni poziv, dođeš, je dobio tucam starije!?!" "O-Oh da," ona dahnu, "II'll uvijek biti tu za vas, j-samo mi obećanje da vas mogu sisanje off kad god mi je potrebna!" "A kako se često da bi se on gasped kao njegov orgazam rastao sve bliže! ?! "Svaki jebeni dan ona moaned glasno," Ja želim da sisanje veliki crni kurac svaki jebeni dan u tjednu! "II'll je pucati dolje svoje grlo karanje ukoliko to učinite", dodao dahnu dok trčanje na nedirnutom rub, "Ja ću ispuniti vaša usta jebanje s toliko cum da ste gonna zadaviti ga!" Samo me probati, "rekla stenjali dok je prvi počeo konvulzije whipsawing kroz nju prepone," Ja sam najbolji pička si ikada gonna morati, i ne možete ga zaboraviti! "Isus svoje tako jebeno vruće", on dahnu, "II ne može držati leđa bilo koji više, oh jebi, ovdje je jebeni orgazam, predivno je ! "Marie omotan oko njezine noge James 'magarac ga zaključao u mjestu kao što je vlastiti orgazam raketirali kroz nju, ostavljajući joj trese masu bijelog mesa polaganje ispod svoje crne ljubavnika!
Svrsila sam kao nikada do sad, kazala je uzdahnuo dok se izvodi rukama gore-dolje po mišićava leđa, "Nadam se da ćemo to učiniti opet uskoro jesi cula ti jedna mala kurva!" 'ej draga, rekao je tiho, "uskoro neće dobiti ovdje dovoljno brzo! Zelim da te jebem ponovo i ponovo...

Нема коментара:

Постави коментар