субота, 3. јул 2010.

Sajt upoznavanje

Vi znate da je sajt upoznavanje dijete bilo u 6 tjedan od lijevo od države, ja propustili u like luda ... Sam bio uzimajući tuš u dan i ja počeo razmišljati o u, počeo sam sjećam prvi dan smo se preselili na ovom mjestu . To je bio rainning, a vjetar je puhao stvarno teško, prozori su otvoreni na drugom katu, ne zaboravite da?
Znam u obaviti, onda se sjetim kako sam u neposrednoj blizini prozora i glasno groma u uplašeni i skočio u mojim rukama. Sjećam se kiše je dobio u stvarno mokri, u je rekao u htio tuš kabinom i skliznuti u dolaze suhu odjeću, ja uzeo ur ruke, oko moje ih zamotan u vratu dići je u to kupaonicu i postavljeni u na rub sudopera, u počeo da izljubim svoje vrat i reći mene koliko u to htjela, moj penis promeškolji. JA je uzeo majicu i ur ur i zgrabite lice rukama i poljubio nježno ... s moje lijeve strane sam undid ur grudnjak, koji dozvoljava mene to ukratko oni okrugli oblik dojke.
Polako sam počeo kretati prema dolje ur ur vrata u šahu, počeo ljubiti oko bradavice i one u međuvremenu sam bio propast jer bracne ponude na ur hlače, znala sam da mi je gonna završiti ljubav tako da sam lagano pokupila u gore vlasništvo ur noge zamotan oko moje struka, ja hodio putem do spavaće sobe, ležao u krevetu u mojem i ja pilled ur hlače Ura prekrasne noge. Počela sam se poljubiti u from ur ur do gležnjeva nogu u ur hip kosti, ja polako radio moj put u ur klitoris, dati par poljubaca i počeo ići krug i krug s mojim jezikom, ur tijelo počelo curl, u koje je pokrenuo / to stenjati i počeo da me moliti da bi u moje.
JA je uzeo moj košulju od i u počeo poljubi me u vrat i pri maloj stalni tijesto u počeo ići niže i niže do u doseg moje hlače, moj penis je podigla i staviti ga u usta ur preko hlača, s ur zube u undid Botton i povukao ciferšlus dolje, a moje hlače pala na zemlju, onda mi bokserice. Bili smo oboje goli i gotovs to ići na to, u zadržao beging mene napraviti u moje.
Ja povišica plaće to ur usne i poljubila u sa strašan strašću u počeo grčiti, i šapat u ušima ur, "dijete, ima u rudnik da sada hushhh" i počeo prodirati u između onih maca usne u rupu i polako, lilttle po malo počeo ići u dublje i dublje, a posljednji potez i to je bio svi put u. sam počeo da se pumpa u, od, u, od njih ... u vikao teže! brže!, sam počeo da se pumpa brže i teže i u je rekao, "kao da je, baš kao da je" U počeo vikati moje ime i da me vrijeđati samo držao moje pumpanje krvi i izradu moj penis teže i teže poput metalne cijevi koja ništa ne može oslabiti, u počeli su orgazma i ja osjetio mišiće u ur maca da ugovor od svih ja najcesce idem na happy oglasi moj penis, ona osjeća kako Damm dobro, osjećao sam se kao da sam ne idući u posljednja mnogo dulje, onda je napravio u nizu! ja osjetio na moj penis, bilo je vrijeme da se kočnice tako da u je dobio na vrhu, u počeo da me vožnja kao nije bilo tommow, u scracht mojim grudima i to osjećala dobro, nakon par minuta sam podići u gore from ur waiste i napravio u sjediti na moja ramena i ja počeo atack ur maca sa mojim jezikom i počeo da se u drugi orgazam, počeo sam da bi u niz moje grudi čuvanje ur noge u moje rame domaci filmovi i jebacine ur vagina podudaranjem moj penis, ur gležnjeva su uz moje lice, a mi uprava da biste dobili moj penis u vama i počeli smo ga kao da je za neko vrijeme, u bilo zadržavanje na leđima moj vrat omogućava da zgrabite ur hip kosti i napravio premjestiti u leđa i naprijed uzrokuje dubok i jak penetracion, u ljubio svakog drugog od toga. Podigoh u gore opet počeo sisati klitoris, stavio sam u podne u savijanju u preko u vrhu kreveta, a ja sam otišao i insertet moje mokro penis sa sokovima u ur ur maca, a mi ode na to za dugo vrijeme oboje smo do praska u isto vrijeme, onda jedan posljednji pumpa! i U vrisak tako teško !!!!!!.
Onda kao što smo položili u krevet legao u ur glavu u vrhu moje grudi, a mi zaspao, i samo jako glasno rekao: Ala ja jebote volim lezbace!!!

Нема коментара:

Постави коментар