среда, 14. јул 2010.

Trazim gospodaricu

Trenutno maštam o nečemu ste oduvijek tražili ali nismo imali vremena ili mjesta za istraživanje, ali kako je zatraženo,ja trazim gospodaricu da ste vezani, suzdržani, nije neugodno, pa ipak u mogućnosti to meškoljiti u svom obveznicama, ti si kao oplakivanje Sam proveo dobi ostavljajući mom jeziku istraživati, To je bilo titranje, lepršavosti cijelo lijepim ukusna , slomljen skliske bum, gore i dolje i kliznim okolo, wetly penje duljinu trajanja pička, polako zaokružena vaš klitoris, prije povratka u lagano otvaranje svoje osjetljive bumhole, tako da ja mogu skliznuti prste i jezik in i out, ti si kaplje, jako vruće, vrlo mokro, vrlo velik trebaju biti jebeno teško .. kreće se sada, gripozan kosu pripijen, ja sam kleči ispred vas, vi jebeni lice, te damu da dominira, a jezik mi je traži u zamjenu, oči širom otvorene, zaključana na moje, kao što sam moje nabrekle penis pumpa između usana , u mjeri u kojoj u svoje grlo kao što sam se usudio bez tebe gagging, ali nisam ovdje da molimo ili ja zafrkavati, pa sam povući, što gledaju moje blistavim penis bob ispred usta i pokušati doći do nagibati se naprijed, ali ja 'm drži svoju glavu natrag, i ja osmijeh dolje na vas kao što shvatite da ne možete doći do mene, prije nego što guranje nazad dolje, ja natrag do vas oblizivanje, guraju bliže vrhunac, nego da svoje frustracije te kontrole, iznenada zaustavljanja ili usporavanje, te drži na vrhu, sprečava vas jebe od nazad, napokon sam premjestiti natrag gore, njegova očito ne možete uzeti više dosadan, pa svoje vrijeme za tvoj hard zajebavati i znaš to .. Vaša je lepa picka super osjetljivu pustite svoje održan dah kao moj hard penis podigli vruće četke protiv vašeg maca, glavu nudging deliciously između vlažne usne, ja inhalirati kao moj penis glava počinje da unesete, osjećaj izuzetna jer slajdova sooo polako u vama , držim tamo, omogućavajući vam da uživate samo trenutak prije istupa i zabadanje još teško, ja vas nemilosrdno pumpa za neko vrijeme, da ste disanja teško kao moj penis klipove u njeno veliko dupe vlažnost, ali ja ne želim ili da zanijemio izgubiti sve teško raditi sam stavio u svoj klitoris. Tako sam podići malo, doći između našeg tijela, trčanje moj mokri prst na i na svoj klitoris, te na wimper senzacija, gotovo dolaze, skoro brijeg, gotovo, normalno da bih se u stanju preuzeti ovdje, da koriste svoje prsti, obično, ali ne danas, danas sam u kontroli i znajući da ne možete promijeniti ili da preuzme čini vas osmijeh i glup se na mene, uživanje, opuštanje i osjećaj gradi opet .. dok ste iznenada zrcaljeno gotov, magarac se idete s opušteno do vrlo ranjiva. Znam da te volim ovo, znam da ćete uživati gubitka kontrole sada, drži vaše ruke vezane iza leđa, te roktati kao ja gurati dva prsta u usta prvi, njih pokrenut uz svoj mokri jezik, zatim ih ja stazom niz leđa , preko svoje pukotine, te ih skliznuti u guzicu, in i out su klizanje, kao moj penis slajdova natrag u svoj pička i nastavlja da je prisilno jebati,
Trenutno nogama osjećam kao što žele sada, ne možete uzeti bilo koji više. Sondiranje u guzicu, svoju pička ispunjene pun hard penis, vaš klitoris na vatru, ali nedostupno .. te napokon dati u i prosio, napokon izjasni za puštanje, pa sam usporiti moje zabadanje, ja mjesto jedne strane okolo i na vaš pička ", želite da ovaj" ja pitati, kao moj palac slajdova nad vama, "ne" ti šaptati, " Trebam moje ruke, molim .. Molimo ..".. Pauzirati, neka riječi visi tamo, ostavite se pitate ako ja mogao čuti te, napokon i nasmijati, zadovoljna sam vam uzeti dovoljno daleko, a odvezujete ruke Pustim imate samo jednu ruku natrag,

Guram prste natrag u guzicu pa ih meškoljiti, a zatim prstima besplatno, trljati, kovitlati se, slide preko i na Vaš previše osjetljiv pička vam bjesomučno počinju wanking svoj ključanje pička ..

To je sve što trebate, kao što ste već tamo već na samom rubu za tako dugo, možete trljati kao tvrdo kao što sam sada i zabadanje početi tresti kao orgazam napokon je izdan ..

Osjećaj te dorade off, ja gurati prste koliko je na svoju guzicu kao ja mogu i zajebavati sve brže i brže, lupanje kao tvrdo kao u vas ja mogu dok jeza i dolaze teže nego ikad, predobro ...

ja se uključite u trenutku vikao svoje ime, svoj sajt upoznavanje pička hvata mene i svi ja mogu učiniti da ostanu u kontrolu kao što sam došao u moj izliti vas, ja push desno u vašeg pička, ja sam tamo drže kao mi čupati i grč zajedno ..

Sated, ja izvući i objavljivanju potpunosti. skljokati smo na krevet i na svaki drugi ruke ..

Нема коментара:

Постави коментар