среда, 28. јул 2010.

Matore lezbejke

Ja sam pravi obozavalac i volim matore lezbejke.i je bio u posjetu sve bolnica za promociju moje products.i koristi za posjetite meternity bolnice obično na evening.tamop je nekoliko dama doktore, ja naviknut pozvati ih na grupni seks su obaviješteni od strane naše tvrtke za zadovoljiti potrebe svake doctor.one dana kada je mjesec lipanj posjetio sam da meternity tj. dame bolnici u filmu gospodarica kazni roba su liječnici na noćna smena.i sastao nekoliko, tu je liječnik naime liječnik fiza, dao sam joj moje posjetnica da ce me primiti
kako bi imaju neke usluge na neko vrijeme. ona je prihvatio moju karticu i rekla da će me zvati negdje da imaju service.i lijevo u to vrijeme. ubrzo nakon što sam bio nazivajući je regularly.time prošlo, jedne večeri sam bio idući u krevet moj mobitel rang.i vidio da je dr.fiza. sam pokupila njezin poziv, rekla mi je da imam da joj kap kod kuće, ona nije bila vlasništvo lift koji put. počeo sam moj auto je ona čeka u blizini bolnice, ja ubran njoj i dosegao je svoj dom u 10:12 pm.i joj ispalo dole i sagela se taman kako bi je lepo naguziti ali ona mi je rekla da čašu soka i refusdd ali ona inzistira, a ja otišao u svoju kuću nije bilo tijelo, rekla je da joj je obitelj abroad.then ona mi je rekla da čekati u sobi, nakon pet minuta je došao sa sokom sam uzeo brzo i ustane da napuste ona je rekla da neke hrane s njom nisam mogao odbiti, nakon duze pauze ona je dobio neki piletine i sjede ispred mene nosi spavaćica, moje tijelo je rupa gori kada sam vidjela njezina velike sisetine, nakon večere ona mi je rekla da će imati abath a nakon toga će otići u sam bio na čekanju u sobu nakon nekog vremena ona se zove molim vas dajte mi ručnik Bio sam zapanjen sam uzeo ručnik i dosegao kod kupelji room . ona je iz ruku sam vidio i dao joj ručnik ali ona holded mi ruku i izvukao unutar kupaone gdje je bila potpuno gola bila je fingring svoju zagrlila pussy.she mene ja je vruće, je skinula moju haljinu i počeo ljubiti me stavila moj penis u usta i počeo vikati MILF ona je uživanje onda ja baciti moj cijeli penis u usta onda smo išli u krevet soba ona strethed nogu sam stavio moj penis unutar njezina maca i strocked mnogo puta ja jebeno joj dupe sam bio uživajući analni seks s njom imali smo cijelu noć seksa. sutradan ujutro sam otišao do moje kuće, sada nakon svaki tjedan uživamo kako želimo

Нема коментара:

Постави коментар