петак, 2. јул 2010.

Domaci filmovi i jebacine

Vrpca na vjetru bacio svjetlo prozor i probudio me, kaze da su na sve strana popularni domaci filmovi i jebacine. Kao što sam se polako vratio u život, iznenađujuće noć da sam došao natrag u memoriju. Položio sam tamo na kauču, još uvijek ljepljiv od znoja i moja liquidly eksploziju užitka. Kao što sam mislio o tome kako strašan to je bio sam tickled moje golo tijelo. Bio sam tako sretan da sam jedva primijetio objesiti. Ja nacrtao topla kupka, spremni da se samo opustiti i uživati osjećaj potpuno zadovoljstvo. Za nekoliko sati ja bih samo živjeti u ovom mjestu mira, bez stresa. Kao topla voda dirao moje noge, moje tijelo tingled, to me podsjetio na prvi kontakt sam napravio sa mojim klitoris. Kao što je moja maca potonuo ispod površine, toplinu činilo da ga dovede u život. I gotovo odmah postala napaljena klinka, ja sam morao imati još jedan veliki o. Sam stavio jednu ruku na moje već tvrdi bradavica i igrao s njom među prstima. To je bio nalik na gumu i osjetljiva. Krv jurnu u moje pička i ja mogao osjetiti moje usne otvaranje i otekline. I tiho izvukao ih gumiran, u mom žurno noć prije nisam proveo puno vremena za učenje svaki moj tor i gdje na dodir za više užitka. Kao što sam igrao na sebe mislio sam kako različite osjetio je tada posljednji put. Bio sam tako opuštena, spokojna, ali zadovoljstvo je zgradi samo isti kao što je imala kad sam bjesomučno gumiran i ja jebeno. Ovaj orgazam je mnogo mekša i još samo što je zadovoljavajuće. Sam stajao gol gleda na moje mokro tijelo, diveći se prvi put kako sam seksi. Kako sam mogao imati pp od SEE ovaj milijuna puta i propuštenih kako savršeno moje grudi izgledalo i kako su seksi moje noge. Mislio sam o mojim bivšim mužem, koji me ostavio jer sam bila previše dosadna u krevetu, vidi mene s dva muškarca i kako bi bio ljubomoran. Kad dođe indeksiranja leđa, ja ću biti u mogućnosti da mu kažem kako loše je bio na jebenom i da nisam ga želite. JA postaviti moj video kamera i napravio siguran da su baterije. Večeras sam bio idući u dobiti kao što nikada nisam sanjao sam mogao. JA je otišao u kupovinu cijeli dan, kako bi pronašli savršeno uklapaju out, jer nikada nisam imao dućan za 'izgleda kao da sam htjela' odjeću Internet je uzeo mene kratak vremenski razmak, ali sam dobio savršenu odjeću. Želio sam biti povremeni nokautirati. Tight niske rider traperice koje je pokazao moj novac utor kad sam sjeo i super zbijeno malo vidjeti bacio majica s v izrezati vrat boja prikazuje moju savršenu rascjep. svijetlo zelene push up grudnjak je jasno vidljivo bacio mi majicu i mali jaz između moje traperice i košulju pokazali dovoljno kože da bi bilo koji tip gubi se bulji u moju 26 šestogodišnji tijela. JA je dobio moj kosu i prvi put sam dobio voskom. Prije nego uzimajući gotovs sam se divio moj novi izgled čist, moja sjajna maca izgledao tako spremna za jebeno. Odlučio sam početi na bi klub, misleći bih naći dvije dečki spremni da mi pomogne i spremna da mi pokazuju previše. Kao što sam ušao svako oko gledao kao hodio u bar da sjedne, moja maca throbbed, znajući da je svatko u bilo mene gledate, to mi je okrenut na toliko. Sam mogao osjetiti vlažnost između mojih nogu i htio ga okus. Sve što sam ja završio prošle noći potopljena moje srce i misli sam film se događalo da su mi disanja malo brže. Moje bradavice poked tvrdo, pokušao sam kist sam ruku tako da ih samo da zadovolji moju želju za štipanje i ih lizat. Imao sam nekoliko ljudi, muškaraca i žena, ponude za kupnju mi pića, ali sam odbio većinu svoje ponude, bio sam na čekanju za pravo par off momci. Nakon otprilike sat vremena i nekoliko pića dva dečki hodio do mene i pitao ako sam htjela plesati. Pitao sam s kojim od vas, očajnički nadi za 'obje strane' odgovor. Mora od bio moj sretan dan, jer to je upravo ono što su rekli, moj maca odmah zagrijali, a ja samo htjela potegnuti njihove krpe off. JA nije 'imati bilo koji iskustvo plesati, pa sam shvatio više je to izgledalo seksa toplije bilo bi. Kao što sam počeškala okvir na svoje noge, počeškala po sisama protiv svojih ruku bio sam jako sretan da shvate da nisu bili previše uplašeni da dodiruju. Kao što je moj hard bradavice trljati protiv njih i moj sada namakanje maca je dobio ripped gumiran po nogama sam znao da bih se uzimanje tih dečki doma. Nakon samo 15 minuta sam u jednu šapnuo na uho, kao što sam trzanje moj jezik po lob, da sam htjela sisati njegov penis i pustiti njegov prijatelj magarac mi jebati, on je nasmijala, a mi lijevo. U kabini sam objasnio da sam htjela da ovaj video tako da sam mogao gledati ga i ja sići. Sjedio sam između njih i njihova kruta gumiran cocks bacio svoje traperice kao što smo napravili mali razgovor. Ja jedva mogao držati korak s razgovora, sve što sam htjela je da se jebeno tvrdo i izraditi moj bivši želja je mogao doći njegov penis u moja pička ponovno. Sam ih pustiti na miru previše kao što sam otišao get pića, sam zaustavio na kupaonicom kako bi provjerili da sam izgledao savršeno. Pogledao sam na sebe i razmišljao o tome koliko sam promašio u životu, jer sam bio toliko seksualno stidljiv, ja smijali mislio da od sada pa nadalje ja bih se vrlo stvar sam mrziti i prljava drolja lako. Volio sam ga ipak, nešto o znajući da bih se koristiti i uživati u to me smile. Kad sam se vratio u dnevni boravak moj gost bili su majice off i oni su bili strastveno ljubljenje. Ja pao pića u iznenađenje i gledao u potpunoj požude. Preselio sam preko i počeo trljati jedan od njihovih mišića leđa, bila sam tako mokra i gledate mi ih je toliko vruće. Dospio sam okolo i uhvatio penis bacio hlače i počela trljati. On se okrenuo i poljubio me tako strasno sam skoro došao pravo zatim. Drugi tip ganut okolo u iza mene i poljubi leđima moj vrat i grabbed moje grudi. Sam ih gurnuo u njegove ruke i igrao sa svojim prijateljem u usta. Oni podižu moju košulju i iskusne dame moj grudnjak u jednom brzom pokretu. Čim moje tits su van Zgrabio sam glavu ispred mene i gurnula mu usta na moj hard rock bradavice, cijelu noć sam htio da se osjećaju topli jezik igra sa njima. I moaned glasno kako ih je isisan i malo ih je tiho. Ruka klizila niz leđa i oko moje kukove točno između mojih nogu, sam ih širiti kao širok kao što sam mogao i gurnuo moja pička u njegove ruke. Bio sam na nebu, no shvatio da nisam čak dobio video kamera vanjska strana. Nevoljko, stajao sam i rekao sam da bi dobili kameru. Oni samo scooted bliže i zadržao ljubljenja. JA ran u kameru te ga postaviti sa savršenim malo noćenje i pozvao ih in ja skinuo prije nego što su spavaća soba i klečala nogama ispružena otvoren na krevet. Došli su u pauzirana, nasmijala se, a obje maknuti svoje hlače. Bio sam snimao i bulji u najtoplijeg cocks sam ikada vidio stoji visoka, vene iskakanje. Ja sam potrčala preko, klečala između njih i omotan oko ruke mesnati osovine. Oni su počeli ljubiti, a ja uzeo jedan u usta dok se polako povlačiti ih oboje. To okusio tako dobra, slatka mošusni okusio koje su mi se izgubi u svijetu želje. JA šiba leđa i naprijed dajući im i koliko god vrijeme kao što sam mogao. Nakon uzimajući ih duboko u moja usta za nekoliko thrusts bih lizati dolje vratilo i poduzeti svaku loptu u moja usta, pažljivo ih sisa. Pljunuti pomiješana s prerano svrsio bilo koji kaplje iz uglovima mojih usta i ja ljubio ga. Ja odupirao jer mi izdvajali do poljupca. Oni su zemlju svoju skliske cocks protiv moje bokove, a svaki je imao pregršt mojih grudi. Mi smo se preselili na to krevet, oni su me spustio dolje na leđa. Osjetio sam topli mekani poljupci na mojoj bedrima, ona osjeća iznenađujuće, ja gurnula moj bok se nadajući da će doći do moje pickice brže, ali sam uživao spor putovanje do mojih nogu. Drugi mi je straddled ispod moje sise i stavite jastuk pod glavom, ja uzeo svoj cijeli penis duboko u usta i polako ga izvadio ga kruže sa svojim jezikom, on moaned. Poznavajući sam mu drago mi je napravio da mu sperma, ja sisao jače gura moje sise protiv svoje loptice i uzimajuci svoju magaricu prisiljavajući ga da zajebavati usta teško. Njegov prijatelj pronašao moje usne kaplje mokri, a ja bucked u njegovo lice kao svojim jezikom istraživali moje tajne igralište. Svojim toplim jezikom kreće prema gore i dolje moj raspor kao što sam uzeo slatki penis niz moje grlo uzrokovan već poznata pritisak za izgradnju u meni. Počela sam oplakivanje i rekao mu da želim okus sperma, a on grunted leđa koji je bio uzimajući blizu. Kad sam osjetila lagani rast penisa u ustima i znao sam o da biste dobili moj prvi novac pucao za noć. Brzo sam isisan savjet i izvan lizanje raspor jer popped u usta. Njegovo disanje je bilo teško i on moaned "Evo ga, ovdje je riječ!" svaki put glasnije. Čovjek između mojih nogu počela sisati moj klitoris povlačenjem tvrdo i onda ga ostavljajući ići samo sisati ga natrag u njegovim toplim ustima. Svaki put kad moj klitoris ispružena cijele moje bi tijelo tobolac, malen malen valovi stimulansa. Bio sam znojan, mokri i spreman za špricati. Ja franticly utrljava vratila i on je gurnuo duboko u meni i osjetio sam toplu oznaka protiv moje grlo, ja muzu njegov penis dok je polako izvukao, svaka briznuti dobivanje malo slabiji. Njegov krema je kao bombon, pa znoj ne bih mogao dobiti siber sex,dovoljno, sam je održan u usta valjanje je okrugli moj jezik. Kao što je pritisak na meni iznad tekla u nasilne orgazam, moje tijelo drmati, moje noge stisnuo mu lice protiv mene kao što sam squirted u njegova usta. Ja vrisnula u zadovoljstvo. Nakon samo trenutka kad sam prevrnuo na sve četiri i rekao mu da je sa svoje strane i da sam htjela biti popunjena. Bez oklijevanja je skliznula njegov penis pokraj moje uske otvaranje i počeo zabadanje, mljevene sam u njemu sa svakim potiskom. Sam rukom za drugog čovjeka kleknuti ispred mene tako da sam ga mogao sisati natrag u stanje koristan. Pogledao sam na preko kamere i zrcaljeno off, znajući da je moj bivši bi još uvijek biti promatranje mi dobiti Internet gore i dolje. Čovjek iza mene zgrabio moj hips i izvukao mi tvrdi kako je njegov penis potisak na mene. Svaki put ošamario njegova tijela protiv moje dupe val zadovoljstva me je bacio, ja moaned i molio ga da mi jebati teže. Sisanče penis slab i mekan natrag na lupanje teško na i rekao mu, malo silom, da se vratim tamo i zajebavati moj magarac. Mi promijeniti položaj pa sam bio na vrhu jednog čovjeka s našim nogama visi krevetu s ostalim stoji između njih. Kao što je njegov penis bio dobro podmazan sa mojim ražnju i moj sokova dribbled dolje na moje dupe, njegov penis skliznula pravo u mom tijesnim djevica magarca rupice. Bio je lijepo i sporo tako da vam ona nije ozlijeđen. Imao sam osjećaj bih Splitu otvoren, ali je osjećao tako dobro. Kako je počeo sporo mi jebati, njegov prijatelj skliznula natrag u njegov penis kako bi moja pička. Osjećao sam ispunjena do max i njihove cocks uđe i od mene, samo malo unutarnje kože koja ih je dijelila. Svi smo bili znojav i oplakivanje. Ja ih molim da mi jebati jače i brže. Naša tijela rastopljeni zajedno kao tempom povećana. Ja stegnut moje bradavice, a znao ja za izgubiti. Čovjek ispod mene je rekao da dolazi i ja mu ispuniti moje maca sa svojim vrućim kremom, trenutak kasnije on baci i sam mogao osjetiti pulsiranje kao njegov mliječno klica vatru u meni, ja dahnu kako je i došao. "Oh yeah baby, oh yeah pakao, rekao sam kako je i dalje pumpa posljednjih malo van. JA je pitao ako sam mogao ga počistiti i prebacio se natrag u pseću stilu. Ja sam htjela kušati naše sokove pomiješani sa svojih mekani penis. Sam proširila moje noge širok i lučnim leđa prema dolje tako da bi se pristup natrag u moj magarac. "Ispunite moj magarac, ja želim da sperma u moj magarac" Ja dvijetine moaned i reče: kao prvo ukusima moje kreme pogoditi moj jezik. Ja lizali sve oko njegova penisa savoring našem ukusu kao moj magarac dobio pounded. Dospio sam dolje na moje trljati klitoris i osjetio je pritisak oko ići. Ja bucked na njegov penis oplakivanje za više, jače, brže i priča mu, kako je to dobro osjetio da se zajebavati njegov veliki penis. Kako je njegova mala gljiva popped out i natrag u moj ruba i sam izvukao i zakrivljene moj klitoris, zadovoljstvo preuzeo. On je započeo u moje bedrima i eksplodirao je izbacio moje tijelo kao udarni val. Svaki put kad gurnula u, novi val bi se tresti moje tijelo. Kremasti sprayed tekućine mojim rukama kao što sam došao. To je bio deset puta osjetio sam zadovoljstvo i prije nego što su dolazili, kao mali bombi svaki intenzivniji osjećaj. Bio sam vrištati i writhing u intenzivnom silan užitak kao što je pucao njegov sperma u moje dupe, to je bio topao i moje tijelo izbili u blistavo stanje čiste ekstaze. Ja srušila na krevetu potpuno potrošen i izgubio u mom oblačno svijet savršenstva. Mi položi u ljepljive hrpa golih tijela, disanja sve tvrdo i nasmijana. Nakon nekoliko minuta su oboje me je poljubila na obraz i zahvalila mi, ja ne želim ih da odu, ali bi mogao čak i oblik kazne jer me ostavi. Osjećam se spava potpunosti namočena. Sljedeći dan sam igrao sa mnom sjedi u toploj kadi promatranje video od prethodne noći, nisam mogla vjerovati da je to učinio. JA je otišao od potpune izvještačena da jeftine kurve i to je bio jednostavan i smesant put sam ikada imao. Ja privržen notu dvd taj je rekao, "hvala" i poslati Internet to moj bivši. Sam želio više od svega što sam mogao vidjeti njegovo lice kao što mi gledala, znajući da nikad me mogli dobiti natrag. Volio bih bilo feed back na moje priče, pustiti mene znati što mislite

Нема коментара:

Постави коментар