среда, 21. јул 2010.

Seksi trandza

Ja često vole oblače u odjeću suprotnog pola.Ja sam muskarac koji brije svoje telo, ukljucujuvi pri tom sve dlake koje imam sve moje dlake, stavite na podvezica pojas vezan za crne čipke vrh seksi trandza tip čarape, bikini koji nosim je vrlo seksi, pod žice push up grudnjak sa gelom grudnjak i bust pojačivača u grudnjak čaše, vrh ili na gumb prednje bluza, tanka crna suknja dolikuje, crnka periku i tri inčni crno heels.At puta također nositi zlato i srebro gledati boje, podudaranje srebrne boje narukvica, ogrlica, kratka čarapa, dvije male kola na moj prst i sprej neki parfem Valentino za ženstveni miris. Većinu vremena sjediti odjeveni u mom kombi i maštaju o susretima sa nekim ko bi me mogao poniziti u seksu.At noći sam voziti uzduž autoceste i zaustaviti na voznog parka puno i servisni centar piknik areas.Most dio vremena kad nitko drugi je oko, sviđa mi se izaći i šetnju u blizini, osjećam se ženstveno i sexy i imam seksi muske guze.E pa, servisni centar piknik područjima su obično tamne, tako da se nitko oko, koje ima tendenciju da me osjećati sigurni o šetnju oko there.A nekoliko puta sam ušao u sanitarni čvor i sjede na štandovima i WC-om zamislili netko hoda u otkrivanju i mene sjedi odjeven up.The način na koji sam zamisliti ovo je mjesto gdje osoba može pogledajte pod štandu vrata i vidjeti moje noge u petama i donji dio moje crne čarape odjeven noge. Nije tako velika stvar kada se sjedi u ženskom WC WC staje. No, u muškoj bi be.Whenever sam sjedio u wc staje odjeveni, pušim cigarete i pitam se što bi se scenarij ako netko je stvarno uhvatiti, pronaći ili otkriti mi odjeveni up.I su vezane razne fantazije scenarija za druge u korespondenciji, ali nikada stvarno upoznao bilo koga da me posteno naguzi.I ni zamisliti u kojem je žena čini mi lizati njoj pizda dok ja bi joj cum.That jedan koristi strap-on dildo zajebavati me.Even gdje se nalaze dvije ženke koje su me lizanje jedan od njihovih svrsavanja, dok je drugi fucks mi je svojom strap-on dildo.da naravno, uz čovjeka on bi mi ga sisanje off dok on cums u usta i proguta me je svojim load.Jedino, u zadnje vrijeme sam maštao gdje bi početi da se sperma u mojim ustima, ali on pulls njegov penis iz mojih usta i sebe jerks off bilo u moje otvorena usta, na moje lice ili samo na me.I su zamislili gdje ima više od jednog čovjeka i oni su me alternativni ih sisa dok ne svršiš u usta, na moje lice ili oni samo drkati na me.I ne smatraju sebe kao što sam gay.I privlači ženke isti način većina muškaraca privlači females.Only, kada sam prerušiti se, osjećam se ženstveno više nego što sam stvarno am.Prethodnih dana par i njezina sestra, ponudila mi je da se u šminku da mi je prohodan u public.I imate dvojbi o tome i zamislili način da saznate da sam prolazan . Koji je bio da sjedi u ženskom kupatilu.The muž je da se u muškoj strani pokušava recruite ljudi koji bi željeli svoju sestru koja je toliko droljasta riba da ni sama nekad ne mogu da poverujem.Taj plan je bio za njega da ih pošaljete u ženskom WC i ja bih provesti veći dio dana u kabina, daje udarac u graditeljstvu svakom čovjeku koji je hodao in.The supruga i njezina sestra bi se u njihov automobil gledajući kako bi vidjeli koliko ljudi uđe i imao, neka ili mene dobio za im usisavati off.Only, valjda su samo bili zainteresirani odgovara, kao i mi nikada nije upoznao za real.I dao gore na njima nakon oko godinu i pol od samo pomisli na svrsavanje.To bi bilo aranžmane u susret, ali je došao gore sa svim vrste izgovora otkazati ili odgoditi sastanak.

Нема коментара:

Постави коментар