среда, 14. април 2010.

Dobro pusenje kite

Dolazim iz obitelji odgojitelja, dobro pusenje kite tako da je prirodno da ću se slijediti u njihovim stopama. Moji roditelji oboje vodio udoban život počinje kao učitelji i onda se uzdižu i do administratorima. Za mene je to izgledalo kao domaci seks video veliko polje. Dobro sigurne prihode i isto tako jednako važno mi je ljeta. Živim u, a odrastao u Južnoj Kaliforniji mogućnosti da možete potrošiti moj ljeta na plaži, igranje odbojke, prikazano off moje tijelo vješanje vanjska sa svojim prijateljima i puno seksa napravio ljeta neophodne motka.

Dok sam se nadala za nešto bolje Počela sam nastavu na području South Central Los Angelesu. Moji roditelji mi je rekao da će vjerojatno biti samo za godinu ili dvije i onda bi bili u mogućnosti pronaći bolji posao mi je bliže kući u boljem školskom okrugu.

Srećom sam dobila 2. razreda tako da nije bilo teško. Oko tjedan dana u moj školske godine ravnatelj obavijestio me da mi je čekati do sve djece u mom razredu gdje je pokupila posebno jednoj Tanya djevojka ime. Kada sam prosvjedovala on mi prijeti otkaz zbog neposluha.

Njezin brat David došao bi ju pokupiti. Bio je mladi crnac izuzetno kvalitetno građena kao nogometaš je nosio uske majice koja pokazuje off svojim masivnim grudima puške i debeli. Bio je član bande, zapravo je bio vođa bande u tom području. Otkrio sam da je jako seksi i privlačan bih uvijek bili izvučeni na ljude koji su bili vođe. On je imao ožiljke i tetovaže koje sam isto tako postaviti uzbudljiv ponekad da će mi reći nešto o nekim borbu ili snimanje je bio u, te priče stvarno mi je dobio uključen. On bi ponekad pojaviti s ostalim članovima bandi koji su u potpunosti prenio na njega. Sve to dodao i do razina uzbuđenja koja me je na vrijeme nevjerojatno rožnat. JA postaviti ja osobno obličje naprijed to viđenje ga svaki dan i sam počeo koketiranje s njim. Nekoliko puta mi gaćice potpuno natopljenom u trenutku kada sam doma.

Jednog dana Tanya nije došao u školu pa sam shvaćen bih biti u mogućnosti da napuste već sam bio uzimajući gotovs stajao David sama nema članova bande, no Tanya samo mene i njega sam u učionici. Shvatio sam da je to prvi put smo ikada bili sami. Ti bi mogao smanjiti napetosti s nožem. On je stajao gleda, pilji u mene sam znao što misli. Osjećao sam se ja osobno uzimajući vlažnija, koljena mi slabi.

"Što mogu učiniti za vas" I mucao.

Smiješio
"Da li Tanya imate domaću zadaću", upitao je
"Math list ovdje neka mi ga za vas 'Sjećam se osjećaja i olakšan i razočaran da sam bio toliko uspaljen, ali nisam mogao izgubiti moj posao.

Kao što sam okrenuo da bi dobili listu on je dobio iza mene mi zapinjanje protiv Desk. Počeo je ljubiti vrat rukama zabodena mojim rukama protiv moje tijelo. Sam mogao osjetiti njegov debeli trbuha protiv mene. Mene koljenima dobio slabiji.

"Molim vas nemojte" ja plakala
"Zašto sam jer sam crnac" je zahtijevao
"Ne JA licemjerje izgubiti moj posao"
"Ne bi li to učiniti sam zadužen ovdje zadužen za ovu hauba od ove školske Rekla sam glavno da provjerite da li čekali tako da vidite da ne će vam dodir"
Moja obrana oslabljena je zgrabio moju kosu i mene yanked povratku poljubio mi je puna mu jezik u usta Odgovorio sam mu dira moj jezik. Njegov debeli jakim rukama trčao gore-dolje moje prednje cijeđenje i milovanje moje grudi koje sada činilo tako pun i težak.

"Netko će vidjeti nas", rekao sam primjećujući otvorenih vrata.

On je hodao prema njoj zatvaranja je rušenje hladu ..

"Ima, samo ti i ja naučiti. Tek sad sam jedan će biti davanje pouke", kazao je sa širokim cerenje.

Samo sam klimnula glavom u dogovoru.

"Dozvoljava vidjeti one titties tvoja, da se povrh svega želim vidjeti one bijele tits of yours"

Sam klimnuo i počeo otkopčati moje vrh sam bio spor drhtanje neodlučan.

"Prokletstvo kuja, požurite guzicu gore to nije ni strip show" je vikao
"Molimo vas da ne vikati sam mucao"
Onda žuri guzicu gore "
Brzo sam je dobio moj bluze off.
"Rekao sam htjela da biste vidjeli svoju sisama nije tvoj grudnjak dammit. On je izvadio nož
"Evo sad moram da ga skinu za vas"
"Ne, ne molimo", s tim sam brzo unhooked moj grudnjak ostavljajući pasti na pod.

"Taj bolje" je hissed "Kao što sam rekao da ću biti davanje lekcija od sada, prvi sat je učiniti ono što ja kažem, a vi to učiniti brzo, razumijem"

Sam stajao tamo quitely

"Yo bitch sam rekao da razumijete", on je vikao da je prijeteće sada zastrašujuće mene.

"Da, da ja razumijem" Bila sam preplašena sada, nisam znao mi je što su je silovali i zaveo.
"Ok dobili guzicu ovamo"
Hodao sam preko polako
"Brže bitch" vikao je opet.
Ja gotovo pregazio ga.


On me yanked prema njemu., On je ošamario me i dalje nije teško. Nisam protesta ili rasplakati. Sam je pretučen, a zatim ga znao. Bio sam podnošenja tom čovjeku, njegovoj volji.

On me je poljubila tvrdi njegov jezik punjenje mojih usta, ja odgovorio našim jezicima kruže jedni druge, on grabbed moje grudi cijeđenje njima teško .. Počela sam stenjati osjećao sam se slabo koljena, moja maca je pokisao mokro sad ..

"Get Naked zapovjedi želite vidjeti svoju bijelu guzicu danas"
Sam klimnuo i počeo otkačiti moje suknje. On je počeo brojati 10 .. 9 ... 8. Moja suknja je bio dolje, 7 .. 6 .. 5 Moj cipele, 4 ... 3 ... 2, Moj čarape, 1 .. 0. Za kasne mi gaćice bile dolje oko koljena
On me zgrabio i okrenuo preko koljena i mene udaranje po guzi. Znao sam što je radio, bio je dobivanjem kontrolu nad mene mi stavljanja pod njegovim zapovjedništvom. To je kao obred inicijacije bande učiniti ono što on kaže ili ste dobili kazniti.

Nije se pojavio. Moje oči gdje mokro, ali nisam plakati Znao sam plakala bih samo donijeti više kazne. Plus mi se svidio ovaj, ovaj osjećaj zapovjedi, da budu kažnjeni moji roditelji nikada me kaznio tako da je to bilo uzbudljivo različita od mene. Moj idealni muškarac je uvijek bio netko tko je imao vlast, dominantni. Moje fantazije uvijek imao uključen podnošenje mi netko i sada moj fantasy dolazi istina. To je bio snažan i izgrađen crnac bande banger je to sve sexier hotter. Nisam mogla čekati da on mene jebati.

Nabavite vaše gaćice off

Ja sam uhvatio me, stavio mi ruke od njegove prepone sam osjetio njegov veliki trbuhom isplažen između njegova uske traperice. Počeo sam otkopčati i raspakirajte njegove hlače prema dolje u potrazi sam osjetio kao što sam učinio za Božić ili moj rođendan odmatanje prisutna.

Nakon nekoliko sekundi sam održao ovaj nevjerojatan penis u mojim rukama. Ovaj ogromni debeli crni stup u mojem mekim bijelim rukama. Ja Pomilovala, ona ga zadirkivali. Nisam mogao završiti svoju ruku oko njega potpuno, ja ljubio kontrast između mojih mekim bijelim rukama i njegov debeli penis dugom crnom.

"To Kiss bitch" je zapovijedao u stanu suhim glasom.

Dobio sam na koljena bio sam potpuno glavic gol sada na carpeted kat gdje se od samo sat vremena prije sam bio jednostavan Osim nastave. Ljubio sam je sjajan vruće tetrijeb u ogromnim crvenim glavu osjećao sam se malo kapi sperma i urin. JA je zadržao zamišljajući što bi se da na ovo čudovište u mom maca, mi jebeni. Ljubio sam njegov crni runjave loptice

"Lick it pićka"

Sam ga lizali iz baze svojih čudovišta penis debele crvene glave, debela ljubičasta vene. Pogledao sam gore na njemu nije bilo emocija na licu samo tihi ovaj me želite molimo ga više kao da je potrebno više raditi. Ja ga lizali više, kao divovski crni sladoled na štapiću, činilo se zauvijek za moj jezik da ga lizati od baze do glave na kraju sam samo mogao početi okus sperma koja će uskoro napuniti usta.

"Suck it bitch je poduzeti sve"

Sam klimnuo otvorila mi usta kao širok kao što je mogao i počeo da ga skine moj grlo polako sam ga radila prema dolje. Ali ja sam samo mogao dobiti pola od toga niz moje grlo. Gledam gore da vidi njegovu reakciju. Ljuta mrštiti sada je pokrio svoje lice.

"Što te obličje at kuja, ti najbolje biti razmišljanje o tome kako sisanje kurca idete da biste dobili ovaj stopala duge crne cijevi niz grlo"

Sam klimnuo i nastavio raditi više od toga dolje. Sam bio obličje at najveličanstveniji primjer muževnosti sam ikada vidio debeo prsima, ogromne ruke, isjeckan abs. I grabbed držite svoga debla debelih poput bedara i gurnula više čudovišta je u meni. Dospio sam do njegova tvrtka magarca.

Zatim je staviti moje lice među ruke i rammed njegov penis niz moje grlo. JA pokušao da se odupre, ali to je bio beskoristan.

"Fight mi kuja i ja ću vas povrijediti"

S tim on je dobio Internet svi put dolje, njegov crni loptice su se odmarali na moj brada i počeo je jebati usta. Morao sam daha kroz moj nos, bore treba začepiti usta kao njegov penis ode i iz mojih usta. Moja je bol u čeljusti od toga da bude otvorena toliko velik tako dugo

"Ok kuja sada to učiniti ga uzeti sve kao ja samo je pokazao da ne fuck up to sve progutati '

S tim sam počeo gibanja naprijed-nazad sa moje glave sam održao na bedra za potporu
Sam mogao osjetiti njegov debeli ogroman udaranje loptice moj brada kao što sam ja radila njegova čudovišta penis i iz mog grla. Moj čeljust boli, sam se borio za dah kroz moj nos, ja sam ga kao gagged radio i iz mojih usta. Gledam gore samo da ga vidi i dalje namrstene. To samo me raditi ignorirati moju bol i nelagodu. Nikad nisam htjela molimo čovjeka više.

Kapi sperma počela napustiti svoj penis, onda petrolejski izvor kao što sam ja još uvijek potresle natrag i naprijed. Zgrabio mi glavu i gurnuo me prema njemu teško. Moja usta, grla ispunjen cum metak kao on masivan teret niz moje grlo. Nisam mogla dah ja borio ali je ostao me tight. Napokon je pušten
Ja gagged kao što sam stavio sve je dolje moj vrat, ali sam znao da je ono što je želio. Ono što sam htjela je da ga molim.

Ja srušila na četiri noge kao pas krkljanje. Zgrabio pregršt moje kose mojih usta je još uvijek puna mu sperma neki to trčanje dolje moj brada sam ga lizali. Smijao se u to. Nasmijala na moj poniženja, moja bol. Ipak sam ga htjela ga htio više nego itko. Ja sam imala ljudi kupi mi stvari, uzmi me se prema meni kao plemića, ali nitko od njih me osjećam kao da sam osjećao sada.

Činjenica da je on nije 'činiti se brinuti o meni me želim ga više. Njegova snaga koja nevjerojatno mišićave crnog tijela, da je progutati spermu veliki tetrijeb je sve što sam htjela. On je bio lider u kontrolnih muškaraca Stvari se nisu, jer im je rekao da. Ja sam htjela da to bude s nekim kao što je to.

"Želite li da te jebati bitch" je pitao njegov glas jedan ton lišen emocija.

Ja ruža do koljena pogleda u njega s molbama, suza oči popunjena.

"Da sam ga htio mjesecima, htio da me jebati"
"Uzmi moje cipele off bitch"

"Dobio sam nazad na četiri noge i skinuo cipele, zatim je čarapa"
Pogledao sam dolje vidio sam, gdje sam stvorio malu lokvu u kojoj je moja pička sokova dripped na pod.

"Hlače i gaćice bitch"
Klimnuo sam dobio na koljena i počeo pull njegove hlače prema dolje on je uzeti pojas od i održao menacingly u ruci. Pogledao sam na pojas u ruci i pogleda u njega.
"Molimo vas da ne boli me" Molio
"Učinite ono što kažem i ja ne"
Sam klimnuo i izdvajali njegove hlače prema dolje od njega onda mu bokserice .. Bio je gol danas, osim za tenk vrhu, a debeli zlatni lanac. Bio sam bez koljena izmjere ovaj veličanstveni primjerak muškosti.
Ja uzdahnuo kao što sam ga gledao preko njegova široka ramena, prsa debele, velike ruke, ripped kormilar i onda najbolji dio je debeli puna tetrijeb.

"Get to sranje od tvoj stol kuja, dobili svoju guzicu na vašem stolu, na leđa, raširila noge da ga imaš deset"
On je zabio u dječji stolovi sa svojim pojasom

Hrga 10 .. Hrga 9. Zvuk ispunjen sobi. Preselio sam brzo očistiti moj stol. Ipak, dio mene je htio da je pojas protiv moje dupe, htjeli to osjetiti. Bio sam prestravljen i uzbuđen u isto vrijeme. Tako čudno. Hrga 1, 0 Hrga. Još uvijek nije moj stol je očišćen off.

Skrenite oko kuja, zgrabite stol s obje ruke, ass up

Ja sam kao što sam bio rekao, čeka s obje strah i iščekivanje za njega da iskoristi svoj remen na moj magarac.

Znaš zašto sam događaj ovaj je kuja snarled.

"Da gospodine", odgovorio sam.
"Zašto pička"

Ja borio za drugi

"Zato što nisam učinio jer sam bio rekao." Ja zvučalo kao mala djevojčica kad sam rekao da
"To je prava kuja, nadamo se od sada ćete slušati i raditi ono što si rekao"

Od sada oh bog što je zvučalo tako dobro. Da mislim da je on planirao na mene je bio takav da mu uključite. Šlag me mislio sam da je ozlijeđen.

Hrga pojasa pao teško na moje dupe sam whimpered Hrga opet i opet nakon pet on je prestao. Yanked moje kose natrag.

"Pa kučko, ste naučili svoju lekciju za danas"
Moje oči pune suza, gdje ali sam odgovorio
"Da gospodine sam moja naučila lekciju da ću biti bolje sljedeći put"

Doći do nje. Ja čistiti off mom stolu i dobio na leđima sam proširila moje noge koliko su mogli. Zgrabio sam stol s moje nokte iskop i. Išao je prema meni čudovišta penis priljepljivanje out poput ogromne cijevi između nogu. Ja nasmijala na misao da ga se u meni. Moj mjeseca čekanja, gdje više.

On je stavio njegov penis u usta moja pička
"Što želite bitch" Smijao se kako je rekao.
"Jebi me, jebi me sam moaned me zajebavati s tim veliki tetrijeb od tvoje"
"Nakon toga kuja, ne bijeli dječak će ikada biti u mogućnosti da vas zadovoljiti"
"Ne skrbi me jebati, čini mi tetrijeb drolja samo mi jebati"
S tim me je polako ušao sam osjećala moja pička usnama se guraju, moje mišiće biti rastrgan. Ja ruže moje dupe od stola da mu bolje ciljati. Polako mi je ušao sa svaki inch sam pala punije i punije. Počela sam stenjati sam mogao vidjeti moja pička sokova teče na njegov debeli penis.

"Ti bijeli ženke sve podjednako", kazao je "Samo licemjerje dobiti dovoljno od crnog alat može"

JA omotan noge oko njegove debele bokove, ali on ih samo uhvatio i gurnuo ih na moje tits. Moj magarac je bio off stol, moja pička bila u zraku, dajući mu laka meta pucati za. On je stavio sve više i više njegov penis u meni je on kao on grunted rammed njegov penis u meni.

"Vi tight bitch" on se nasmiješi "iako ne za dugo"

Na kraju je bio sve na putu u. osjećao sam se izgradnja moj prvi orgazam, osjetio sam njegov debeli loptice od moj magarac. Onda polako, sustavno je počeo da me zajebavati. Osjećao sam se njegov penis u svom krilu, u mom želucu, moja pička usnama se širi, moje vagine mišiće bitak sjajna stvar. Onda je došao prvi orgazam, ja vrisnula kao što sam došao. On je zadržao jebeno mi je teže sad malo brže sam se preselio moj hips na njega sa svake njegove thrusts sam odgovorio. uzimajući ga sve dublje i dublje u mene. Osjećao sam se još jedan orgazam građevinska sam se borio ostavljajući ga graditi unutar. Gledam vidjeti njegov masivni penis mi je ulaziti, moja pička sokova ostavlja sjaj na njegov debeli crni penis. Došao sam masivno Otvorih usta, ali ništa ne iziđe.

Osjećao sam se njegov oraščića stegnuti znao sam da je napokon oko snimiti svoju bebu soka u meni

"O, nemojte se sperma nemojte prestati" Ja se izjasnili gotovo plačući.

"Ne brini kuja ja još uvijek mogu držati to ide lonnnng nakon
"O Bože da sam moaned
Počeo sam osjećati još jedan orgazam sam uzeo brzo diše u borbi protiv toga sam mogao njegov penis cum sada zatim miješa sa sokovima moja pička. Jedini zvuk u sobi je bio moj disanja i njegova lopta šamaranje moj magarac. On je prestao za drugi mu sperma počela oploditi kaput utrobi. Sam ležao tamo, opušteno, mirno. Zatim je nastavio svoju jebenu od mene. Ovaj put brže kao luđak počeo me jebati

"Oh yeah" vrištala sam kao počeo da se sperma za treći i posljednji put

Konačno se zaustavio njegov penis bio u to balčaka. Bio je na vrhu od mene pritiskom protiv mene.
"Vi kao da je kuja, volite tetrijeb zatim"
"Da" I povika "oh bog da, nikada nije osjećao tako dobro nikad nije bilo zajebano tako dobra"
"Želite li da me jebati opet, bilo kad, bilo gdje"
Stavio sam ruke oko njega osjeća njegova debeli mišićni leđa, ruke, prsa sve je tako gusta i jaka. Ljubio sam prsa

"Volim te, učiniti ništa za vas", rekao sam tiho
On je izvukao sam čuo iskakanje zvuk kao njegov penis lijeve moja pička.
Počeo je oblačiti sam ležao tamo golo tijelo mu se divimo sam stavio svoju ruku između mojih nogu i uzeo neke svoje sperma i preklopnih u moja usta.

Ustao je napustiti, on me yanked off stol. Vuče me prema njemu sam još bio gol bio je potpuno odjeveni.

"Ja ću vidjeti sutra u guzicu"
"Dobro, hoćeš li se vratiti da mi opet jebati"
Smiješio
"Da kuja ti reći što nije dobio sve ovo vrijeme da vas jebati tako da bi se istok za mene da biste dobili guzicu. Od sada svoje suknje nema gaćice. Ja ću vam naginjati i vas kako želim "

I nasmijala se nazad.
"Da samo mi recite što želite i kako želite da i vaš"

Ostavio sam ravnanje gore. Sljedeći dan sam nosila kratku suknju ništa ispod. Jedan od njegova banda Bangers uzeo njegovu sestru i on mi je legao na trbuh i mene jebeno. Gotovo svaki dan on će to učiniti ili bih sisati njegov penis. Jedno vrijeme mi je dao kao nagradu za jednu od njegova banda petarde.

Tijekom proljeća break sam došao u školu kako bi mogao mene zajebavati. Sam učio ljetna škola, tako da ne bih gđica bilo koji od njegovih tetrijeb.

1 коментар:

  1. Volis oralni seks kao svaki muskarac?

    Na sajtu < < PUSENJE KURCA > > mozes da citas ispovesti strejt sportista o tome kako im je bio vrhunski ispusen kurac.

    Ako bi i tebi prijalo da ti se lepo izduva, ima opcija da se tamo i ti prijavis pa da ti kara prska od srece a da ne moras da zamaras desnicu k'o inace.

    Pozdrav! ^.^

    ОдговориИзбриши