понедељак, 19. април 2010.

Seks avantura

Moj dečko kleknuo pred mene, i ja nagnuo prema dolje, dodirivanje mišiće svoga magarca, izvana, samo lagano, s jednim prstom. Jedva sam seks avantura ga odvodom na obrazu, ali sam ga vidio tobolac i jeza kao da je osjećao studen.

Ja oslanjao dolje na jednu ruku, bez njega dira, i stavi usta kao do njegova uha dok sam mogao, kosa mi pada dolje najbolje jebacice lijevoj strani. Ja održao moj dah kao što sam to učinio, tako da on ne bi da se osjećam tamo. Zatim sam udahnuo van i reče: "Ja ću vas jebati tako teško."

Nismo planirali provesti subota popodne prebacivanje mjestima, to baš nije dogodilo jer ja bih zaustavila ga iznenadila. Kad bih stigao na njegova vrata, ja bih spremna da s njim postupati kako bi brzo čašu vina i vode ljubav s njim. I nije ispred zove jer sam htjela ovo da izađu neočekivano.

I zvonila zvona, držeći čaše i vino u moju ruku, osjeća povjetarac otpasti blizini jezera i krasti ostavlja svoje živice. Bio sam trese, osjećaj nervozna, kako je otvorio vrata nosio upravo njegov stari fakulteti majica i par traperice, bosi.

"Bok!" Rekao sam, i prije nego je mogao odgovoriti, ja slegne iz ogrtača sam nosio. Nisam mogao vjerovati da bih prešao sve tamo nosio samo ogrtačem, a ja bih bio tako sretan da nitko od njegovih susjeda su iz radnog u dvorištu, tako da sam nije vidio kao što sam izašao iz auto i šetao gore pločnik. Sada, skriven od živice tako da nitko, ali on me mogli vidjeti, još uvijek sam osjećao uzbuđenje kao vjetar duhnu preko moje gole bradavice, što ih čini proljeće se uspravno i ponosno, i kreće kroz tanke trake kose bih napustio kad Htio obrija maca mojih tog jutra.

Danny je reagirao točno onako kako sam mislio da bi mogao: Stajao je tamo razjapljenih, i ja nasmijala kao odgovor, drži vino i čaše. "Pijte?" Rekao sam, i zaustavio, "ili kurac?"

On je zgazi izvan i omotan ruke oko mene. Osjećao sam se njegov penis ispupčen kroz hlače, gola protiv moje stidne nasip, a on je prisutan u meni kao ruke učinio ono što su uvijek činio: čvrsto omatanje oko mojih leđa, a zatim digao kurac uspravljen dolje, dok je jedna buba obraz u svakoj ruci. Tada ih je zgrabio i izvukao i osjećao sam se moje dupe otvori, rupicu osjećaj svjež zrak rano jesenji dan. U isto vrijeme, on me poljubio, stavljajući mu glavu na stranu i trljanje usnama na moja, njima pritiskom protiv mene, koristeći ih otvoriti usta. I neka to učiniti, kao što sam uvijek činio, topi u svoje ruke malo, ostavljajući ga je mene podignuti moje stražnjica dok je klizila mu jezik u usta. Osjetio sam to trljanje gore i dolje moj vlastiti jezik, osjetio grubosti njegovih traperica klizna u mene, u kontrastu s način svoju T-shirt, stara i istrošena, osjećao mekani i cool protiv moje bradavice.

Gotovo sam došao u to, bio sam tako uzbuđen od samo planiranja i vozeći se, ali nisam imala vremena, jer je on neka ide i podupirač gore.

"Želim vam bih pozvao", kazao je: "Ili da bih doći prije petnaest minuta. Upravo sam je išla van. "

"Pa ... ne, rekao sam, umatanje moje desne ruke oko njegovog vrata, gotovo ga vuče na mene opet. On je spustio svoje usne na moje. Kao što je moj dah pogodak njegov jezik, osjećao sam se mojih bedara stiskati prema gore, i grub seks moja maca se vlažne. Sam ga htio me poljubiti, ali umjesto toga, preselio glavu prema dolje, bradu nuzzling u moj vrat. Zatim, on je trzanje svojim jezikom protiv šuplje mojih ramena, da me škakljanje. Moja koljena quivered.

"Moram", rekao je. "Moj alarm je govorio."

Danny pokreće trgovina na malo, high-end elektronike, subotom, jer, kaže, ljudi s novcem ne shop subotom. Ako je alarm ode off, on bih ići, ali ja nisam znao, ali nisam mogla pomoći sebi. Sam ga izvukao na više.

"Neka mi dođe, rekao sam. "Upravo ovdje."

On je držao ruke na moje dupe guzovi drugi više, onda izvukao desnoj ruci off polako, prateći jednim prstom oko mog struka liniju. Kad je stigao moj trbuh, malo ispod moj pupak, on ga je klizila prema dolje, dolje, dolje, sve dok on suptilno brushed dlačice iznad moje maca. Pritisnuo je jedan prst u mene i rekao: "Ja ću vas doći više nego što možete zamisliti. Daj mi sat pola. "

"Dobro ..." I moaned, čeka ga gurnuti svoje prste u, na masažu moj maca iznutra, ali je izdvajali leđa. Skoro sam pao, zatim je poljubi moje čelo.

"Idi", rekao je. "Ja ću se vratiti uskoro."

On je nagnuo prema dolje i pokupila svoje tenisice, njih povlačenjem dok sam pokušao skupiti moje misli. Prije nego što sam mogla pisa po meni ni misliti ravno, a prije mog želuca mišiće prestao drhti na samu pomisao o ruci kreće samo centimetar dalje od toga, on je dva koraka. Danny zaustavljen, tražite natrag u mene, a zatim prema dolje na njegov penis očito guranje protiv njegove traperice.

"Nadam se da policajci ne primijetiti", rekao je.

"Spremiti za mene, rekao sam, tiho, i on je nasmijala, namignuo, i hodio do kolovoz.

I uze dubok dah i pokušao sebe smiriti. Moj puls je utrka. Osjećao sam se malo nesiguran, ali sam napravio ga iznutra i stavite vino i čaše na njegov kuhinjskom stolu. Sam stajao tamo u njegovu cool, dim kuhinju, a ja još uvijek mogao osjetiti način na koji je pritisnut se protiv mene. Htjela sam njegov penis u meni tako loše da nisam mogao podnijeti. Pokušao sam sebi odvratiti, ali sve što sam mogao vidjeti bio je njegov način traperice imao izbočen van, način na koji su imali zategnute održati u njegov penis, način na koji su gledali kao da malo metalnom zubaca od njegovih zatvarač su idući u praskava otvoren i svojim glatkim, dugo član bi prsnuti, savjet okrugao i malo blijed, sa sitnim padom od pre-cum na kraju ga. Ja sam htjela omotati ruke oko nje, da zvrčka da se malo vlažna biser od i touch to za moje usne, a zatim leći natrag te ga voditi u između mojih bedara.

"Oh, jebati, rekao sam glasno, kao što sam ga na slici. Moje strpljenje je nestao a ja ne mogu podnijeti više. Upravo su na Danny's kuhinja, sama u svojoj kući, ja se popne na njegov šalter i nagnutom prema natrag u odnosu na hladnjak. Countertop me tresti malo, hladno i teško, a održao sam moje ruke na mojim grudima, štipanje moje bradavice i moj osjećaj pussy stisnuti svaki put kad sam to učinio. S moje lijeve strane još uvijek drži mojih grudi, ona puštanja krvi i cijeđenje nježno, ja skliznula mi zdesna dolje. Palm nad mojim maca za samo drugi, ja dahnu, a onda sam mogao uzeti, a ja sam klizila tri prsta u čim sam mogao.

"Oooooooohhhhh," Ja moaned, i sam došao skoro drugi ruku otišao u meni. Ja ga povukli iz te teško disalo, gledajući moje prste blistavim sjajnim sa mojim posjedovati vlagu.

Nakon nekoliko minuta, osjećao sam se kao da sam opet mogao stajati, a ja počeškala ruku na moju nogu i skliznula back off counter. Hodao sam kroz Danny dnevni boravak, gleda na veliki TV i DVD player je ispred i centra i njegova cijenjena, kožni kauč, izvjedljiv ako JA bi trebao gledati nešto dok nije vratio. "Pola sata", on bi rekao. To bi bio samo nekoliko minuta. Nisam se osjećala kao što je sjedio i dalje, a ja sam uživajući šetnju gol kroz njegovu kuću, moju haljinu i dalje na trijem čekivanje za njega da ga vidim kad je dobio natrag. Mislio sam da je i dobio malo uzbuđeni opet. Bio bih ga vidjeti i znati da sam bio u svojoj kući, gola, čeka ga.

Hodao sam do svoje spavaće sobe i otvorio vrata on bi uglavnom je zatvorena. Mislio sam da možda bih se dogovoriti na njegov krevet, legne sa moje noge razmaknute, ili možda gore. Ili možda bih da mi ga natrag, neka se vidi moj magarac. On je volio, rekao je, volio osjetiti.

U svojoj sobi, on je mu rublje proširio na njegov krevet, neki ga uredno složene u svežnjeve sa najviše ga čeka u košari u blizini. Bio bih bio događaj praonica, činilo se, i ja hodio putem i gledao na to, na haljinu košulja je imao uredno nagomilan na jednoj strani, čarape bio sortiranja s druge. Između su športske gaćice, par pari traperica, i njegove donje rublje.

Sam pokupila jedan par donjeg rublja, par sam nije vidio prije. To je bio fin, gotovo, svilenkast osjećaj, ali u teškoj način. Nije bilo kao i bilo koji od moj posjedovati gaćice. Ona osjeća glatka i mekana, ali jako. To je bio mali, premali gotovo, i ja pokušao sjetiti što Danny izgledao u samo njegovu donjem rublju, ali nisam mogla. Ja obično to Uzeli off od njega previše brzo.

Pogledao sam okolo, iako sam znao da nitko nije bio tamo. Tada sam savijena prema dolje i skliznuo mi noge u rupe, vuče ih prema gore. Oni su bili preveliki, naravno, ali sam ih tako postavljen pojas visio na moj hips i drže ih se s jedne strane.

Osjećali su se ... čudan. Kad sam se preselio, čak i samo malo, sjajan materijal brushed protiv moju kožu, što ga čini osjećati električni, i ako sam nagnutom prema naprijed malo što sam mogao učiniti ga četkom izvan moje maca. Labavost pomogao, to trljanje leđa i naprijed.

JA je dobio nešto više uzbuđeni u to, te ih izdvajali gore više, ljulja naprijed-nazad malo, osjećaj sebe uzbuditi opet, moje usne nagovijestio nešto dira ih nego samo dobivanje zadirkivali.

Pogledao sam na traperice i njegove majice. Što osjećaju kao Danny, pitao sam se, i brzo pokupila traperice i povukao ih na previše. Oni ne će ostati gore, ali sam vidio pojas na kraju kreveta i tako sam ga skliznula na, potezanje to kao zbijeno koliko bi mogao ići. Onda sam stavio na jedan od svojih starih majica i pogledao sebe u ogledalu.

Odjeća bila vrećaste ali iz nekog razloga, uzbudljivo. Sam buljila u sebe, a zatim pogledao dolje na vlastitu odgovornost i prepone, na patentni zatvarač bih zaboravio da se zujanje. Osjećao sam se ja osobno malo teže disati. Kao da nisam mogao sebi pomoći, moje ruke gmizati dolje i skliznula u hlače. Osjećao sam zatvarač rezak u moje ruke, a ja malo moje usne i prešanih moje desne ruke na svoga magarca. Sam otvorila oči i ja vidjeh, u Danny's odjeće, s jedne strane grabbing jedan od mojih upadati u licu kao da bi se, a drugi otišao u moju žitnicu vrata.

Ja ne sasvim mogla doseći između mojih nogu. Rajsferšlus je široka oko moje zglob i ja napete i prešanjem moj prst protiv Dannyja donjeg rublja, ona gura u moju vlažnu rascjepa, naprezanje trljati rastezljiva rublje protiv moje vruće regiji. I kao što sam osjetio dahnu moje prste se iznutra malo.

"Bože moj, da je vruće."

Riječi je došao iza mene, a ja preden okolo, ruke još uvijek u mojim ... Danny's hlače.

"Oni ... um ... su zvali na moj telefon. Lažnih alarma. JA nije 'morati ići sve do trgovine. "

Danny poticaj na njegove riječi i buljila u mene, gleda na svoju ruku u njegove hlače koje sam nosio.

Kao što je gledao, nisam mogao sebi pomoći. Pokušao sam sebi prst više, pokušao nastaviti ono što bih bio događaj. JA nije 'ravan misliti o Internet. JA pravedan pokušao to napraviti ja sam se, po drugi put u nekoliko minuta. Danny gledali, a onda reče: "To je najseksi jebeni stvar koju sam ikada vidio." Počeo je da mu skinem majicu, a ja sam odjednom pomislio na nešto.

"Stop", rekao sam.

On je pogledao u mene.

"Ja sam čovjek, sad, rekao sam.

On je samo buljila. Ja izdvajali iz moje ruke moje hlače i rekao: "kleknuti".

On je slušao. Preselio sam ispred njega i uhvatio mu lice, uzimajući svaki obraz u jednoj ruci. Znala sam da mi ruke kao moje vlastito gavun maca i znao da će uživati u tome. Ja prešani njegovo lice u moje prepone i prešanjem moj maca protiv njega, samo ga miris moje uzbuđenje. Dna moje grudi utrljava prema vrhu njegove glave, uzbudljivo me više. Ja gurnula lice između bedra i zemlju protiv njega, trljajući svoje tijelo gore-dolje dok ga drži još uvijek.

"Više mi se želite", rekao je kad sam nek povući.

"Uzmi svoju košulju, rekao sam, i on učinio. Rekao sam mu ustati i uzeti njegove hlače off, i on je taj, previše, stoji gola ispred mene, njegov penis ukazujući ravno u mene i drhti s anticipacija.

"Okreni se", rekao sam mu, a on je taj, previše. Popeo sam se iza njega, još uvijek nosi njegovu odjeću. JA omotan moje ruke oko njega, pritisnut grudima tako teško protiv leđima da sam mogao osjetiti moje bradavice borbeni leđa, naprezanje. Sam ga izvukao na mene i moje prepone pritisne protiv svoga magarca.

"Kao da je?", Rekao sam. On dahnu i proguta. "Želite li mi da se igraju s tobom?" Upitao sam.

"Da," rekao je.

Dospio sam dolje i ran moje ruke, jednom, na njegov penis, osjećaj ga je izravnati i okrenite malo koliko je on pokušao da biste dobili njegov penis u moje ruke, da bi mi ga zgrabi. Ali nisam. Umjesto toga, ja sam ga odgurnuo, malo, i reče: "kleknuti. Na rukama i koljenima. "

On je to učinio, previše, a to je kad sam samo buljila u njega i dotakne se njegova magarca, jednom, izvana, sa svojim kažiprstom. To je kad sam mu rekao da ću mu jebati tvrdo. JA prisutan moje usne protiv svoje uho, dosegao mi s desne strane dolje između nogu i grabbed njegov penis, nasilno, i samo ga održava u ruci. Onda sam dosegla dolje sa moje lijeve ruke i undid moj remen, njegov remen, ali sam ostavio moje donje rublje, donje rublje je, na temelju. Ja pritisnuta moj humak protiv ispucati od magarca njegova, mi s desne strane još uvijek u među njegovim nogama, još uvijek drži svoju lupanje kurac. Sam mogao osjetiti puls u ruci.

"Molim vas", rekao je, ali on nije rekao ono što molimo. Ja pritisnuta se protiv njega, moje stidne dlake guranja kroz donje rublje malo škakljanje ispucati od svoga magarca.

"Molim vas što?" Upitao sam.

"Molim ..." rekao je.

"Recite to, rekao sam

"Fuck me".

Ja gurnuo lijevu ruku u između nas, i to klizila prema dolje, tako da sam mogao prisutan jedan prst u moju vlastitu maca. JA je uzeo moj desne ruke se između njegovih nogu i dostigla oko sebe, hvatajući njegov penis opet s mojim golom rukom. Kao da je, baš kao i da, počela sam ga jebeni put mi je jebeno, od iza, klizanje naprijed i nazadan, ostavljajući moj prst dublje u moju maca svaki put i pritiskom koljenica protiv svojega magarca, pomicanjem u malom na vremenu dok bucked leđa protiv mene.

Nisam ni trljati njegov penis. Upravo sam održao svoju ruku na njega i on lučnim natrag prema meni i podzemnih svoju magaricu protiv moje strane, sve više guraju dalje u mene. Nisam mogao uzeti i sam došao, pada naprijed s mojim bradavice škakljanje protiv T-shirt ja još uvijek nosio. Osjećao sam se njegov penis otvrdne i ublažiti i otvrdne i omekšavanje, drmanje, i znao da mu dolazi, previše. Ja oslanjao protiv njega i udahnuli miris našeg mošus, znoj i dođi i topline.

On je otišao dolje na njegov laktovima, tada, i onda dolje na njegov želudac. Sam otišao, previše, polaganjem na vrhu njega, moja ruka još uvijek između nas, osjećajući mišiće u nogama i magarca tobolac. Moja desna ruka održan njegova penisa, još uvijek, i osjećao sam se vlažnom mjestu njegova dolaze ispod nje.

Нема коментара:

Постави коментар