субота, 17. април 2010.

Najbolje jebacice

rekao je Cassandra dok čitate jutro papir na doručak stol, "Imam konvenciji u New Orleansu, a ja odlazim odmah nakon rade za dobro pusenje kite zračne luke, tako da ću imati taksist ljuljačka je ovdje i podići najbolje jebacice svoje torbe! "" Ja sam legao vanjska strana sve odjeće Im 'idući u potrebi, ali ja želim da ih svi upakiran i gotovs to ići, razumjeti!?! "" Koliko dugo ćete biti pp od GO, "klonuo mladić pitao žalosno?!? "Pet dana sigurno, odgovori ona dok pokušava sačuvati od smijeha:" Zašto pitate?!? "" O ", odgovorio je razočarano," to je samo da ću vam nedostajati, to je sve! "" Zašto ste mi nedostajati ", upitala je izazovno!?! "Pa, ako tvoj 'idući u otići za pet dana ... ... ... ... ..., odgovori on, dok mu glas ostavljajući stazi off! Cassandra spušta papir, pogledala u njegove oči tužne, a potom skliznula dvije okrugle karte avio putovanje preko stola na njega i reče: "Ne znam zašto, jer ste dolazite sa mnom!" Izgled smicanja radost na njezinu licu panty dječaka bila je dovoljna da razbije svoje srce, tako da uopće nije protesta kad je vozio oko stola i dao joj veliki zagrljaj i poljubac i uskliknuo: "Oh, Gospodarica, ja tako sretna, hvala vam za uzimanje mene! "Ona chuckled malo, a zatim u njoj krmi gospodaricu glasom naredio:" Pa ", samo dobro jebe provjerite da li ste je dobio sve što je pakirana spremni otići do pet sati, je dobio Internet!?!"

Kad su konačno bili smješteni u prve klase mjesta u avionu, Timmy oslanjao na to Cassandra i prošapta: "Ja sam nosio nešto posebno samo za tu priliku, nadam se da će se odobriti!" Cassandra zakrivljeni njezino čelo malo i tiho je pitao: "Ja sam vrlo intrigued, što je to, reci mi odmah!" Spuštanje njegov glas još reče: "Otišao sam u kupovinu na Oak Street je danas, u tom novom rublja dućan, a ja pokupila par dok čipke crotchless gaćice! "On je zatim dodao:" Kad sam se erekcije ga drži se pravo iz prednje, ja ne mogu čekati da vam pokazati! "Cassandra moaned tiho u sebi, a prikazuje Timmy je malo hardon poking iz ženske odjeće pod, i naravno, ona je odmah postala prilično mokro! Sada u promukli glas upitala: "Vi ne masturbira, te je, znate što će se dogoditi ako si!?!" "Oh ne, sisata crnka odgovori on brzo", dobio sam hard cuz od svile, Obećajem vam Nisam to uopće kreten! "Izgledala je u njegov nevine oči i tiho rekao:" Kada smo doći do naše sobe, prva stvar koju ćete napraviti je sisati moje vagine, što ste je dobio mene samo kaplje! "širokim cerenje proširila preko svoje lice, a on odgovori:" Oh hvala, gospodarica, jedva čekam! "

Zvono kapetan dali svoje torbe uz bračni krevet, Cassandra zahvalio za njegov pet dolar savjet, i zatvorena vrata na svom putu iz! Nakon što su bili sami, ona je naredio: "OK, panty boy, skinite svoju odjeću, osim za svoj novi gaćice!" "Da, gospodarice, odgovori on, dok je brzo shucking sve, ali malen svilene gaćice da se prilijepiti za njegov sladak malo dupe! "Jako lijepo", kazala je pod njen dah, "vaš penis izgleda dragi isplažen od otvaranja, sada, dođi ovamo i pomoć mene sa mojim stvarima!" S obje pomagati im, Cassandra ubrzo stajala gola pored nje mali panty dječaka slugu, a kao što je najčešće njezina guzata plavusa navika, ona ga je uzela u svoje ruke i dade mu drobljenje poljubac na usta, dok mu se sve više osjećaju! Njena ogromna prsa su samo na razini njegova usta, pa je nesmetano hranili tvrdi bradavicu u usta, dok joj ruku između njih poskliznuo i ona mu nježno fisted maleni penis! "Hmmmmmmm, ona hummed," vi znate samo kako da se brinemo o Vašem Gospodarica, zar ne panty dječak?!? "" Oh, da, odgovori on tiho, "i to je privilegija i čast da se brine moga gospodarica potreba! "na" Upamti što sam rekao na avion ", upitala je tiho!?! "Naravno da ne, Mistress," odgovorio je, "bi Madame skrbi da joj vaginu jezika!?!" "Jesus ove devetnaest godina stara jarić je dobro", rekla je sama sebi, dok je vodeći ga na to krevet i širenja njezine noge, "tako jako jebeno dobra!"

Nakon što je živio sa Cassandrom šest mjeseci sada, i znao svaki kutak i pukotina njezine glatke obrijana pička, Timmy je proveo prvih deset minuta ili na taj način pravedan ližu i puše njezin vanjski usana! Premda nije imao puno iskustva s drugim ženama, bio je siguran da njegova ljubavnica imao vaginalni usne koje izbočen van puno puno dalje nego na normalne žene, i on je apsolutno ljubio gledajući joj maca encased u skupim gaćice koje je on pokazao vulve štrči plumply kroz sjajnu tankog materijala! On stvarno nije mogao sebi pomoći, i premda je više ljubio njegova ljubavnica skupo, također je bio s vrlo stvarna ljubav sa usana vagine, pa shodno tome, da će provesti mnogo vremena pazeći da su temeljito opran sa svoje odane jezik! "Oh, Timmy, ona moaned," te volim mama vaginu zar ne, dragi?!? "" O, da, gospodarice, "rekao je između hlače", posebno u lijepim vulve, ja ga volim! " "Znam da vi, dragi", rekla je s uzdahom, "ali mama mora imati svoju clitty poduzeti njegu sada, tako da bude dobar malen panty dječaka i sisati mama klitoris za nju, molim!?!" Žao mi je da imaju da se odrekne sisanja joj usne, uze prstima i lagano ih izdvajali apart, otkrivajući joj vrlo malo podigne klitoris svojim još uvijek gladna usta!

"Oh, gospodarica, šapne", klitoris je sve tvrdo i uspravno, mislim da treba neke pozornosti! "Mmmmmm, ona hummed," suck mama klitoris kao dobar dječak, da joj je lijepo tvrdi orgazma, ok!?! "I naravno on je, uzimajući joj malo člana izravno između njegovih usana, on je trzanje sićušne glavu sa svojim jezikom dok joj cijelo tijelo bilo preplavljeno u umirujuće klimaks koji swept daleko dane napetosti i frustracije pravo iz nje! "Bilo je dobro za vas gospodarica", upitao je izgledno?!? Dok miluje mu obraze rukom, ona nasmijala na njega i uzdahne: "Bilo je jako dobro, Timmy, ti sisati mama vaginu samo način na koji ona to voli, a ona je vrlo ponosan na svog malog panty dečko!" "Oh hvala vam, Mistress, odgovori on sretno, "Ja tako želim da vas sretni", dok je snuggling svoje lice protiv svoje mokro pićka! "Umoran", promrmljao je, a dvije od njih pao u grčevit spava, ona leži s njom širiti noge široki, pa ga sa svojim obrazima nestled gore protiv nje jako proširenih pička!

Dva sata kasnije kucati na vrata podići, dvije spavaće ljubavnici, a glas s druge strane viče: "Hej, Cass, to mi je, Emily, je itko tamo!?!" Cassandra probudio Timmy gore i naredio " moj prijatelj je na vratima, to odgovoriti i puštali unutra, molim! "" Da, gospodarice, odgovori on, dok stavljajući na njegove hlače, "odmah!" Timmy ", rekla je surovo" sam vam reći da se stavite na Vaše hlače, ostavite ih isključiti i otvoriti vrata u svoj gaćice, upravo sada! "vrlo neugodno Timmy promrmljao:" Da, gospodarica ", kako je on hodio putem i otvorio vrata! ! "Dođi molim vas," rekao uljudno: "Gospodarica je pravo tamo!" Emily uvučen u sobu, te nakon što Timmy jednom od ponuđenih glasno: "Moj Bože, Cass, on je jebeno sladak, gdje je u paklu Jeste li ga naći!?! "" Hvala, EMS, "Cassandra je odgovorio:" u Chicagu, imao sam ga za šest mjeseci ili tako, a on izgleda kao da se radi sasvim u redu! "Emily osvrnuo se na aukciji crvena cheeked Timmy i ode on, "I tako lijep par gaćica taj pustiti svoju malu erekciju probiti kroz, kako je vrlo lijepo, i usput, kako je njegova usta!?!" "To je najbolji dio, odgovori ona brzo, "samo pogled na moju vaginu, lizali čist kao zvižduk!"

"Uh, Cass," Emily polako upitao, mislite li da bih mogao, znaš!?! "" Čini što, Emily, "Cassandra ležerno", morate biti malo više specifični u Vaš zahtjev, nakon svega, sam ' m ne Mind Reader!?! "" Pa ", odgovorio je tiho Emily", kazao je uspravno, a ja nisam sisao ljepušan malen penis kao da je u godinama, pa ako vam ne smeta ... ... ....?! ? "" Timmy ", Cassandra, rekao je oštro," Ja želim da neka Miss Emily sisati penis, to je u redu, ja sam to dozvoljava, pa ako ona želi da ejakulacije u usta, možete idemo naprijed! "" Y-da gospodarica ", kazao je mucao, jer to je potpuno novo iskustvo za njega! Gospodarica nikada nije dozvoljeno nikome osim sebi da ga seksualno iskoristiti jer je on preselio k njoj, i da kaže da je nervozan će biti nepotpuno! On je postavljen na to Emily, koji je imao jer je sjeo na pod, a stajao mirno pred njom kao ona otvori usta i isisan u svom slatka mala erekciju! Cassandra je gledao s smeten fascinacija, dok joj malo panty dječak stajao tamo i ljubimci Perfect Stranger sisati njegov penis hard malo! "Timmy", upitala je, "Emily je dobra pička!?!" "V-vrlo dobar, gospodarica", kazao dahnu budući da joj je cijelo njegovo članice sve unutar svoje gladnih usta! Zatim odluči da se malo zabave s njim ona upita: "Je li ona tako dobro kao ja!?!" "O, gospodarica", on moaned "II, ne znam, ona je različita, ali vrlo dobra!" Oh, vidim, "Cassandra je odgovorio" kako se ona drugačije!?! "" Ne znam ", kazao je sa jaukanje," S-ona je samo, ohhhhhhhhhhhhhhh, ja sam cumming u ustima! ! "On je previše, spurting opterećenje vruće cum odbacio s kraja njegove sićušne kurac i ispunjena Emily usta sa toplom sperma gori!

"Dakle, Ems," Cassandra je pitao: "Kako je moja mala panty dječak, on nije došao lijepo i teško za vas!?!" Bez izravno odgovoriti na pitanje Emily je pitao: "Nisi li rekao da je dobar u sisanče pićka, "kao ona iščašenje off joj gaćice!?! Cassandra samo valjanog svoje oči i reče: "Ti si idući u biti vrlo zauzet dječaka za sljedećih pet dana, Timmy, vrlo zauzet dečko!

Нема коментара:

Постави коментар