субота, 10. април 2010.

Zestoka jebacina

Njegova jedna od onih noći gdje yu r toliko uspaljen, zestoka jebacina ali ipak doma sama.
Zovem se moj dečko je li on želi da doći i razgovarati. Naravno, on kaže da. Idem na svojoj kući i početi ga govori osjećam i kako je to arguemrnt je glupo. On gleda mene i kaže mi da zatvori up.I doći do dopust.

On ustaje i mene hvata za ruku i mene uzima u svoju spavaću sobu. Ja samo pogled na njega jer sam ga ne želim znati koliko sam ga uživajući mi jebanje sa starijim damama rukovanje. On zgrabi moju majicu i to rips off zajedno sa svojim grudnjak i hlače. On mi gura na krevet. Sve sam na je bič. On dobiva na koljena kao da je o meni jesti van, ali on ujeda moj japanke i povlači isključivanje svojim zubima. JA obavijest njegov penis postaje uspravno. Pokušavam mršav do njega moždanog udara. On me gura natrag na krevet i kaže mi ako ne pokoravaju mu se i još uvijek će morati ići dobiti konopi. Sam ležao tamo i jednostavno gledati ga.

On uzima sve svoje haljine off i počne tresti njegov penis na mene. Ja sam uzimajući tako mokri, ali on ne diraj me u samilostan način na sve. On šetnje na to mene i mene vuče po nogama. Kaže mi da ustanem. Ja ustati i on me gura prema natrag prema krevetu. Moje lice je pokopan u krevetu, a on mi kaže da se ne miču. Osjećam ga uzeti obje svoje ruke i otvoriti moj upadati u licu. On počinje runnin moj anus. Ide dolje malo i osjeća moja maca rupu. Sjedi na pola prsta polako i povlači svoje pravo natrag van. On je tada Rubs moju vlagu u cijelom mom anusu. Osjećam ga kako se kreće prema dolje i početi lizati kurac magarac rupa. JA premjestiti malo nanijeti nitko nikada nije me se to dotaknu na putu. Osjećam glavu njegov penis odmara na moj anus. Pokušavam pomaknuti jer znam da će to povrijediti.

Prije nego što sam mogla kretati thrusts je njegov penis u moj anus, ide počinje na to. Ja vrište u agoniji, ali sam i jecati od zadovoljstva. On drži me jebu u dupe dok on cums. Osjećam toplinu njegova sperma ide u moj anus. On Izvlači i kaplje po cijelom vaginu. On je tada do mene trzaja i mene okreće. U to vrijeme sam tako da sam uspaljen samo želim ga mi jebeni tako loše. Ja mršav do zgrabite njegov penis. On zgrabi moju kosu i kaže "to sisanje sada kuja."

Sam početak sisa njegov penis. Goin spor na prvi onda sam podići brzinu. On cant handle ove brzinama .. on je cums opet u mojim ustima. I progutati. On me gura natrag dolje na krevet. On penje oko mene drži moje noge oko mene i dijapozitive voditeljica njegov penis u meni. Nagne naprijed me poljupcima i mi kaže on me voli. Mi počnemo jebeni misionarski stil. On ide tako sporo. Volim način na koji je on mene događaj. I'm gettin hornier po drugi. On Izvlači njegov penis izgleda kod mene i baci kao tvrdo kao on može ići. I Scream u zadovoljstvo. On ide u korak ulaz. On je moja maca premlaćivanja gore. Moje ruke r na leđima. Ja sam ga grebanje, vrištati njegovo ime, teško disanje. Ovaj je mimo daleko najbolji sex smo ikada imali. Sam doći do vrhunca moje točke. On pulls out i sam špricati po cijelom licu. I onda kolaps spava.

Za snimanje smo atleast dobiti u borbi jednom tjedno tako da možemo imati naš seksualni make up. Njegov najbolji. Probajte ga negdje.

Нема коментара:

Постави коментар