петак, 23. април 2010.

Seksualna iskustva

Noć je cool s izmaglica kiše u zraku. Nosila sam hot roza podlozi push up grudnjak s čipkom podudaranja gaćice ispod moje traperice i seksualna iskustva džemper kao što sam na čelu se da imaju nekoliko pića i napraviti još jedan fantazije postanu stvarnost: sex u limo s mojim gospodarom. Majstor uputio me čekati ga u baru, dok smo sjedili udaljeni jedni od drugih. To samo pojačani anticipacija. Jedva sam ga mogao vidjeti kako je razgovarao s drugim pokroviteljima, pili pivo i jeli pizzu. On je izrazito zgodan zgodne devojke čovjek na 6 nogu 2 s mršavih izgradnju i prekrasnim plavim očima. Bio sam uznemiren pa sam naručio moje uobičajene i pokušao to držati na licu kao mladi faksu dijete pokušao da me pokupiti. Master donosi bar i dali su mi jako seksi mig i osmijeh. Što fantastičnoj usta On ima! Bilo je vrijeme. Sam završio moj piti i krenuli. Limo čekali vani za mene i dobio sam u. Meka je glazba svira. U back limuzina to je bio ogroman i svijetle, gotovo grad poput svjetla na stropu, a prozori su tamno i bilo je ugodno unutra. Tražio sam driver dići djelilo jer mi je trebalo promijeniti. On je to učinio dragovoljno. Sam zamijenio moje traperice i džemper s crnim krznom kaput i stilet potpetica i čekala strpljivo. Nisam mogao pomoći, ali pitam se što mislio kad sam mu rekao samo mi htjeli "voziti oko dva sata i imati neki zabava." Siguran sam da on mora znati što to značilo. Majstor došao nekoliko minuta kasnije i dobio i. Bio sam mogao reći je malo pijana od načina na koji je djelovao i komentirali o tome kako velike i svijetle je limuzina. Bio sam pijan previše i vrlo uspaljen. On je odmah grabbed moje struku i to me je i zažali mu, otvarajući moj kaput u procesu izložiti moje vruće ružičasta grudnjak i gaćice. Volim biti na vrhu moga gospodara. Njegova veličina mene overwhelms. Mi smo odmah počeo ljubiti jedni druge strastveno kao svoju ruku istražiti svoje tijelo. Usta mu je na usnama, lica, vrata, ramena, a on mi je dao malo grickalice posvuda kao moje ruke stručno otkopčan njegova košulja i masira prsa i leđa. Moji nokti ukopana u njegovo tijelo kao što sam sisao svojim jezikom. Nakon nekoliko trenutaka njegove poljupce tantalizing, majstor mi izdvajali od njega moju kosu i mene gurnuo na pod. Održao je moja glava u blizini njegove seks avantura ispupčen prepone i naredio mi da klekne na pod i limuzina otkopčati njegove hlače. Željno, ja ih undid i osjetio njegov hard penis poskočiti u mojim rukama. Ja žarko ga polako sisao na prvi oko glave, a zatim neka cijeli moj usta se vratila u. Čuo sam kašalj Limo Driver i moja Master stenjati. Ako smo mogli čuti ga, bio sam siguran da bi nas mogli čuti i sam bio uključen još i više. Moj je lupanje klitoris beskrajno kao što sam otišao na moj Gospodar opet i opet, koristeći jednu ruku da biste masirali njegovu loptice i ostale kako bi mu moždanog udara engorged penis kao što sam ga sisao. Sam mogao čuti kiša kapljice kuckanje na prozorima limuzina i bila sam tako uzbuđen u ovom trenutku da sam molio učitelja javite mi ga imati u sebi. On je komentirao ono poslušan rob sam bio i ja izdvajali od poda, a na vrhu ga opet. Njegov powerfulness je tako velik uključite za mene. Njegova ruka poderati off moje ružičaste čipke ženske gaćice kao njegov penis spržen preko moje mokro maca, mi ubadanje poput vrućeg bodež i udarajući moj G-točka. Ja dahnu i nadao vozač me uslišao. Master srušena moj grudnjak otkriva moje savršeno formirana tits ih gurnula zajedno i isisan obje bradavice odjednom. Njegov je jezik bio topla i mokra, a njegov penis pulsated protiv moje G-točke kao što sam writhed na vrhu njega. Ja jahali njegov penis prema gore i dolje kao što je lizali i isisan. Moje noge drmati loše kao moje tijelo je svladati orgazam i dok sam plakala od Majstor mi je da mu izvukao jezik svoj i zaglavi duboko u usta. I poljubi ga natrag gladno, sisanje njegova jezika kao i moje tijelo potrese i potrese. Čuo sam Master uzviknuti kako je natopljena moja maca je bila i opet pitali ako vozač nam se čuli. I konačno raspala na vrhu njega, au nastojanju da se odmoriti, naslonila glavu na njegovo rame protiv udobno. Oba naša tijela su drenched u znoju. Učitelj proglašen nakon minute, "Neće biti odmora za vas!" On mi je gurnuo od njega, zgrabio moju kosu i mene prisiljeni dolje na leđima. Mislio sam da æe me jebati me odmah, ali je imao drugu ideju. On mi je legao na moj povratak na dodir i poljubac mi cijelo tijelo. On mi je naredio da mu gledati u ogledalo strop iznad nas. Naša tijela u tom stropu su najtoplijeg sliku sam ikada vidio. Ja ležeran i uživali u njegovim rukama i usnama na mom tijelu. Iznenada i bez upozorenja, Master ripped moj grudnjak off moje tijelo, a on mi je okrenuo da me ne od iza. Njegov penis mi je ušao i tip spalio moj već iscrpljeni maca. Njegov je glas bio dubok i kao kondenzacijske on mi je rekao sam mu penis gladan kurva i naredio mi da vikati: "Hvala Gospodaru!" Uz svaki udarac njegove ruke spanking moj magarac. I moaned i sobbed kao što je moje tijelo je prevladati s puno osjećaja odjednom: prijedlog Master's penis zalazeći duboko u moje mokro maca, smack, "hvala vam Gospodar!" I prijedlog Master's penis ide van. Kao on me jebeno, On pljuvati po meni, to utrljava u leđima, pozvao me njegov penis gladna kurva i rekao mi da molim za njegov penis. I učini tako, sa zadovoljstvom, jer je moj jedini cilj da služi my Master ionako on svidi. Osjećao sam se ježiti i zgrabite moje dupe vičući: "Oh Misty!" Bio sam prisiljen dublje u meni nekoliko puta i sa jednim konačni udar, on je proveo. Mi ležao zajedno tiho nekoliko trenutaka prije nego uzimajući odjeveni, naša tijela ljepljive sa znojem i sperma (i moje u Master's ražnju!) Moj isjeckan grudnjak i gaćice postaviti kuće negdje na Interstate 80; šteta jer ja bi volio da ih ima kao suvenir takve iznenađujuće noć. Naše intenzivne 2 sata vožnje limuzina bila gotova, još jedan fantasy obistiniti. Pitam se, ako Limo Driver ikad misli o nama ...

Нема коментара:

Постави коментар