четвртак, 10. јун 2010.

Devojke za hot sms

Probudio sam se kao spaljivanje osjećaj boli. Moj penis je opeklina za siguran sam mislio. Možda je to samo san. Pokušao sam da nadjem devojke za hot sms budna, ali nisam mogao vidjeti ništa sve je bilo crno. Burning opet osjetio tako jak, JA pokušao to premjestiti, ali nije bio u mogućnosti da mi noge i ruke bile vezane dolje na krevet tako čvrsto pokret bio nemoguć. To mora biti san rekao sam sebi ono što je, dovraga, događa. Burn opet moj penis gori intenzivno onda prestala. I povika mystress je da? Ništa nema odgovora samo još jedan intenzivan val požara bilo je tako vruće i tako mnogo više ovome trenutku. Tada sam osjetio slap preko moje lice, halo mala ljubimac minski mystress rekao joj je lijepim glasom, tako očaravajuća. Burning opet moj pijetao i loptice su mystress rekao vam se sviđa da je drolja? Ja sam pokriva cijeli penis u purpurne svijeće od voska. Da mystress Volim ga je toliko vruće. Gori je manje, ali moj penis rastao teža od voska. Gospodarica je izjavila matore jebacice je kako je idući u potpunosti pokrivaju moj penis u vosku. I to pokriva ona nije moj penis je bio toliko težak. Počela je to stisak moje loptice i povucite na moj penis, ali se osjećao vrlo različit. Nije bilo senzacija nisam mogao osjetiti njene ruke. Mystress yanked na moj loptice te ih nategnut do točke da mislio sam da su idući u odlemiti. Bol je bila strašna, a ipak mi teška penis mi je snažno tuklo iznutra s radošću. Mystress popeo na vrhu mene i sjedi na moje lice jesti rob mystress lizati ur, aos maca na moj feed nektara. Odmah sam lizali i isisan joj maca je bila kaplje sa soka od nje sve evilness. Ona mi je rekla da joj lizati dok ona cums a zatim i tek bi onda ona neka moj penis unutar joj maca. Nakon jako dugo vremena od hranjenja iz njezine prsten za penis počela oplakivanje glasno i brušenja da se moje lice, aos je kurva svoje pravo da mi sperma. Upravo u tom trenutku eksplodirala mystress sve nad mojim ustima je ukusno jesti rob piti sve što možete. Ja sam tako željno njezin okus je tako divno. Nakon toga mi je rekao da od kada sam ju jebati cum ona bi moj penis zbog svih voska je stavljen gumeni na moj penis i klizila niz njeno tijelo i stavio moj penis unutar nje. Moans počeo dolaze iz mystress sam mogao osjetiti njezin humping moj penis, ali osjećaj je gotovo zanijemio je bilo puno voska koja pokriva moj penis da je poduzela sve zadovoljstvo od mene. Bio sam tako uzbuđen, ali mučili u isto vrijeme imaju moj penis unutar njezina maca je uvijek tako čudan osjećaj, ali sam bio gotovo ništa. Mystress jebeno moj penis polagano i mekana onda tvrdo i brzo. Jebeni moj penis hard ona nije osjećao sam joj tijela pouncing o minskim teže i teže ona mi je jahao. Da rob to je dobra mala drolja jebanje moje maca obaviti u like your penis u mom maca drolja? Naravno, ja sam rekao da mystress ali iskreno nisam osjećao velik dio svoje utroba na sve. Molimo mystress molimo da se vosak neka mi osjećam iznutra Ura maca. Slap je sve osjećao sam preko moje bradavice stajališta grintav rob u će me jebati dok ne svršiš, a onda možda i ja ću vas pustiti u mom osjetiti maca. Da mystress Odgovorio sam ništa u kažu gospođo ljubičaste. Mystress nasmijala da je bolje ne kurva kao što sam rekao. Mystress počeo stenjati i ubrzati njezin brušenje na moj penis bih mogao reći da je o to sperma, a zatim je počela raditi kao rob oh yes ur penis vosak se osjeća tako dobro u meni da da ja, AOM idući u cum diljem ur penis i tada je je upravo taj val nakon val orgazma je udariti. Njezino disanje je tako teška i njezin jauk su tako glasno. Mystress usporio i onda prestao nasmijala oh rob koji je tako divno. Zar, t koji osjećaju divno rob sam pokušao odgovoriti, ali ona je počela smijeha i rekao oh da, u pravu aos Zar, t osjetiti stvar je u rob? Ne mystress Nisam, t. Ona je tada popeo od mene i hodio daleko ona mi je rekla rob obaviti u stvarno žele osjetiti zadovoljstvo mi? JA dont ištanje to tako loše. Mystress se nasmijao i rekao i ako u svim povući voska svoje penis prije nego sam se vratiti ću Vam omogućiti da jebati moju maca kasa u ispunite svoju puna sperma. Onda ona samo nasmijala i zatvorena vrata. Mystress Znao sam bio vezan dolje i nije bio u mogućnosti ništa učiniti, ali tamo ležao u tami i čekati njezin povratak. Nakon nekoliko minuta sam čuo njezin povratak. Što radiš rob? Zar ne želite da zajebavati moje pičke? Zašto si nije učinio ono što sam vam rekao erotski oglasi da? Pokušala sam joj odgovoriti, ali čim sam otvorio usta da govori sam osjetio joj penis u usta. Sisanje kuja Suck My purple penis. Budući da nije učinila kao što sam rekao u to ur će biti kažnjeni. Mystress održana moje glave i počela moja usta jebanje sa svojim pijetao. Smijala se i govorila da je dobra roba, aos ga sisati moj penis kao dobra mala kuja da ste. Sisanje joj joj lizati izraditi moj penis ljubičaste sve mokro, tako da mogu vas jebati i pokazati kako ispravno za mene jebati. Nakon nekoliko minuta sisanče penis joj je izvukla i popeli se na krevet u između mojih nogu otišla onda sam osjetio joj penis dok je polako ušao moj magarac. Oh mystress I moaned. Ona je rekla da vam se sviđa don, t ti kuja? Vi to ljubav kad sam te jebati u dupe ti si takva mala drolja. Oh da mystress jebati mene Volim ga kada jebi moj magarac. I love it sam ga osjećala tako nevjerojatno da joj jebati mene Volim ga kada mystress stavlja na svoj ljubičasti remen-on i mene funti. Zatim je nastavila kao ona izdvajali od svojih robova povez za oči želim vas vidjeti kako ću se povući vosak od tvoj penis. Budući da niste poletjeti ću to učiniti za u.And čim je kazao da šamar ode svojim bičem tvrdih i brzo na moj penis cmoknuti opet i opet pobijedila moj penis sa svojim bičem. Što više ona je šlag više voska pao sam počela osjećati svaki prasak joj bič i boli počeo da se vrlo intenzivno. Oh da mystress hvala vam se osjeća tako dobra nastavila se zajebavati moje dupe kao ona tučeno moj penis dok sve voska bio isključen moj penis. Bio sam toliko uspaljen iz svega ovoga i moj penis je slinjenje puno soka mystress zgrabio moj penis i polako izdvajali svi put gore klizna joj prste na moj savjet precum polako oozed iz moje pijetao i obložena prstima ona nasmijala se i rekla da je, aos je moja mala drolja onda je ona donijela joj je prste u moje djevojčura ustima lizati lizati ur cum off moje prste da mystress sam rekla kako sam pohlepno sisao joj prsti čisti. Ona je nastavio funta moje dupe i moj penis Pomilovala me je doveo do ruba licni oglasi, a zatim plomba i štipanje moj savjet da se zaustavi eksplozije sperma. Bio sam u čistom nebu. Svaki put je prestao moje orgazma ona će održati svoje prste na vrhu moj penis dok nisu pokrivene u sok onda bi me feed moje sokove vremena nakon vremena. Nakon što činiti kao sat vremena ovoga mučenja i magarca jebeni ona je prestala ona je pomaknuo svoje tijelo kako bi mogla zadržati svoju penis u meni i stavio joj noge sa svake strane moj penis i počela milovati moj penis sa svojim nogama. Slave I, AOM idući u masira penis sa mojim stopalima i nožnim prstima dok ne svršiš svi nad njima. Želite li da je drolja? Oh da mystress želim da se sperma diljem svoje noge i uz to se, rekao je da je samo nekoliko minuta, a ja vikati molimo mystress smijem li sperma? Da rob cum diljem moje noge i da sam hrpe vruća sperma je eksplodirao od moj penis kaplje po cijelom joj prstima da je tako ukusna gledajući moj penis pokriti svoje prste u toplom sperma. Mystress nasmijala se i rekla dobar rob sada ste napravili nered u znati, a što u mora učiniti sljedeći. Da mystress i sam otvorio usta i stavio joj mystress prstima u mojim ustima, a erotski casopisi sam počeo lizanje i sisanje joj prsti čisti to je tako divno volim lizanje njoj prstima pogotovo kad moja sperma je sve na njima. Nakon što je bila uvjerena da sam joj prsti čisti ona izdvajali joj kurac iz moje dupe i rekao mi je odriješen tuš vremena dječak se moj tušem izvodi svoje vrijeme za vas da me opere. Ja željno učini kako mi je rekao kako sam toliko love da opere svoje meke prekrasnim tijelom

Нема коментара:

Постави коментар