недеља, 27. јун 2010.

Fetis latex i koza

Moja žena, Petra, ne mogu sebi pomoći, ona prosto obazava i ima fetis latex i koza. Ona voli to isticati. To je loš dosta, kada smo oko kuće ili u gradu, ali ako moramo ići nigdje daleko, a pogotovo kad idemo na godišnji odmor, ona je puno gore. Istina je, međutim, ona je sama vlada u bliže kući jer ona ne želi da me totalno poniziti pred drugima znamo. Od grada je svakako druga priča. Ona voli igrati u javnosti, a ako okolnosti u pravu Ja sam u pravu s njom previše. Petra definitivno nije sve loše za pogledati. Ona je vruće, kratka plava kosa, lijepo lice i raskošnih tijela. Ona ide u teretanu dva puta dnevno, da, za nekoliko očitih razloga, tako da je ona lijepa i formi, mišići joj dobro napregnut, ali ne luckasta jer ona kaze zelim avanturu . Ona tans se lijepo na suncu. Je prodiranja zelene oči. Lijepo i prirodno para, E's. Oh, i ona je super vruće u vreći. Kad ona pokazuje , da li to je samo treperi ili stavljanjem na punom cvijet show, ona dobiva topla i uspaljen. Ona vrsta dobiva mene ide previše jer vidim ostale dečke gleda na nju, uzimajući sve vruće i smeta, i znam da ću doći do biti tip koji ju je. A kad smo daleko od kuće ponekad dođu da me vidjeti njezine dobiti ako oni 'sretan. To je malo smiješno previše, jer sam nekoliko puta našalio se o njoj branje gore neki od dečki ona je dosadan i ima troje, a ironija je ona kaže da je previše uplašena i povučena da se to probati. Ludi, ha? Ispričat ću vam jednu od stvari koje se dogodilo kad smo išli na odmor prošlog ljeta. Mi je otišao to u grad za tjedan, ide odmah poslije škole pustiti van u nadi da ne bi bilo toliko ljudi tamo. Pogrešno-O! Cijeli grad i plaže bili su prepuni djece koja je upravo diplomirala srednju školu, a ja ne govorim o miran i ugodan nerdy djecu, ja sam se govori o glasni, pijan i puna sebe pametnih magaraca koje ga čine tako radost da se oko njih ako imate preko 300. Jednog dana smo sjedili na balkonu našeg hotela soba ima pića i sve oko nas glazbe odminirane iz druge sobe ili balkona. Povremeno bismo se ugledati zrela za udaju djevojke Trepere preko balkona. Naša soba kao što se dogodilo je na trećem katu u kutu. Jedan kat gore na drugom kutu je posebno mangup sobi. Za moj dio sam bio spreman izaći i ići negdje, čak i ako je samo dolje u da zgrabite ručak, da se iz ludosti za malo. Imao sam na majici sam pokupila na putu prema dolje, a tanki par Bermuda gaćice. Penny je odjevena u narančasto dva komada koji su pokazali joj sredstva prilično dobro. Ona je, znao sam, bio bi zadovoljan za sjediti dok se ne osjeća samo desno da ide na bazen ili plažu. Puno buke i ludost nije nikada gnjaviti ju. Upravo sam završio moj piti i ustane da ide u našu sobu gdje je buka ne bi bilo kao glasno, kada je jedan od naših glasnih susjeda katu u suprotni kut zove se. "Hej, dušo!" Čuo sam vrisak. Tip je bio mršav i visok tražite punka, znate kakve te pogledati i svoju prvu misao, br život. On je nosio smeđe kratke hlače i majicu otvoreni havajski print nad svojim golim prsima ptica. Na vrhu dlakama kreveljenje duge smeđe kose nosio je smeđe čarape kapa koja izgledao totalno glupo na vrući lipanj dan u Floridi. Na bradu je tanki pojas bradu, koju sam uvijek smatrao da se još jedan znak da je screams out, ukupno Looser. I uzdahnu za sebe, trese glavom malo. Penny Penny da sam imao prilično dobru ideju kako ovaj svi će igrati van, pa sam otišao samo u sobu i naslonio rubu klizač. Imala sam savršen pogled na moja supruga i balkon na idućem uglu gdje je bio. "Hej!" Idiot povikaše opet. U jednoj ruci je imao prozirne plastike čaša puna piva, au drugoj je imao jednokratnu uporabu fotoaparata. "Hey Blondie!" Ja potresao glavom, grinning za sebe nešto kao Petra se Okrenula je glavu gore gledati gdje je stajao. Ona je podigla ruku i povukao joj sunčane naočale malo niže na most na nosu. "Pokaži mi svoju tits!" Petra dobio glup na licu. Ona je blagi smijeh, a zatim napet glavom. "Vi želite vidjeti moje tits?" "WOw," jedva diplomirao punk vikati. "Hej tako je, baby!" "Ma daj," Petra pitanje. "uh "Petra sub svoje piće na stol mimo svoje stolice i sama eased natrag u stolici samo malo. "Želite li vidjeti nešto bolje da je tako?" The guy klimnuo veliku i pretjeran klimanje, izgleda potpuno neznanju i pili. "Naravno, dušo. Što je to? "I nasmijala se u sebi, prilično siguran u ono što dolazi. Penny nije rekao ni riječi. Ona je samo otvorila svoje preplanule noge široko. Onda bi došla dolje i izdvajali joj bikini prepone na stranu da bi se otkrilo blistav kontrasta njezine blijede bijele i obrija maca protiv nje preplanuo bedrima. "WOOOOHOOOO, GOD DAMN!, Je" samo iz visokih nabila mi dildo u dupe vikati. "Curt, Brandon, moraš doći ovdje i vidjeti to!" Penny je još uvijek prilično mnogo mirno sjedi na bijelim plastičnim balkon stolice kao punk's dva prijatelja izašla na balkonu suprotni kut. Jedan je bio još jedan blazi potrazi tip, visok i mršav s kovrčavom crnom kosom, koji je izgledao kao da je on mogao biti nezakoniti sin Slash sans cilindar. Drugi je bio tanak crna sa tamnim i sjajnu kožu. Crni klinac je imao par dalekozori oko vrata, bez sumnje njegov pajdaš misleći na balkon bio idući naglasiti nešto na plaži. "Woah, dude," visok bijeli dijete, rekao je. Njihov crni prijatelj nije komentar. On je samo napukao ogroman smijeh i kimnula mu odobrenja. "KAKO STE do sada'?", Galamdžija pitanje. Penny samo slitted njezine oči i lice prije nego što je napravio sugestivno liže po svojoj gornje usne s vrhom njezin jezik. "Koliko vi mislite?" "WOOOHOOOO!" Čuo sam pljeskom, a nakon druge sam shvatio da to ne dolazi od bilo koje od tri dečki na balkon. Gledajući gore i nad njima sam vidio zadnjih par mladih ljubavnika stoji u željezničke vlastitih balkona drugog kata gore i par soba više. Ja oslanjao nazad malo više. Bilo je očito jasno da moja supruga već brzo raste publike. Nekoliko ljudi je došao do ograde njihovih balkona i bili gleda prema dolje. Pogled s balkona na suprotnoj strani hotela i vidio sam da je bilo barem par ljudi koji su radili ono što se događa. S unutarnje uzdah namršti sam za sebe. Moj penis je bio samo početak da biste dobili tvrdo, ali sam držao moje ruke i gledao moju ženu i svoju publiku. Znao sam da bi bila samo pitanje vremena prije nego što je tražio me da se pridruže u akciji. "Go for it, Blondie!, Je" galamdžija vikati. Rolling njenih leđa nešto Penny namršti široko i valjane svoje donje usne prema zubima i Internet izrađen od strane na stranu. Ona je otvorila svoje noge nešto više, malo ih vučenje gore. Gledao sam kao francuski njegovanim kažiprst na njezinoj ruci preselio dolje i dotakne zlatni prsten po njoj klitoris dok je održao nogu joj naranče bikini otvorene kao širok kao što je mogla s prstima joj s druge strane. Tada je stavi malo papak između nje indeks i srednji prst i radila je malo natrag i naprijed. Ona neka se malo očima da je bilo samo dovoljno glasno da čuju za mene, ali to je bilo dovoljno da mi se samo malo teže. Ona je pustiti da idu piercing, ali je nastavio trljati vrhovima njezina dva prsta ispod haube trljati klitoris joj. Okretanje glave na stranu moja supruga mi je dao mig. I nasmijala natrag, već svjestan sam bio bolno tvrd i spreman. Zatim se okrenula glavu natrag i ugledali na nju još uvijek raste publiku stoji na balkonima i sobe gleda dolje na naše. Penny je napravio lice nesmetanog užitka, otvaranje koljena malo šire. Onda je umočen prstima prema dolje i na njoj maca rupu. Ona je sama nekoliko umacima i zatim ih odvezli u koliko je mogla, naslonjena joj glavu natrag i vikao. "WOOOOHOOOO!", Galamdžija vikati. Došlo je glasno, "Yeah!" Onda, "Yeah, baby!" Nakon koje je žena, "Woo-Hoo!" I, "Yeah, it!" Sve oko nije bilo navijanje i pljesak. Za Penny koja je ništa drugo nego poticaj. Uvijanje joj lice joj je dao nekoliko sama tvrdi ponire prstima. Moj penis je lupanje i istezanje ispred moje gaćice. Gledanje Petre igrati sa sebe skreće na mene, bez obzira koliko puta sam vidio to učiniti u deset godina smo bili zajedno. "Bog, ona je jebeno vruće," još jedan ženski glas zove. Sam pogledala gore i shvatila da je bila djevojka na petom katu. Njen muški partner bio iza nje i ljubio joj vrat. Za mene je to izgledalo bi mogao biti njezin ukazivanje joj pod njom kako je on sam humped protiv nje magarca. To me čudi kako je prije da će to biti prije nego su nestali u svojoj sobi i oboje su njihova odijela polaganje na podu. Okretanje moju pažnju natrag na moja supruga sam vidjela da je snimljen prstima iz njezina maca i ona je opet trljanje i diddling joj klitoris. Glava joj je bačen natrag, joj lice upletena u ekstazi. JA mogao reći kao ona polako počela mljeti joj prepone malo u svoje mjesto da je ona već bila blizu što joj prvi mali orgazam. Znam da joj je publika u za gozba to nije očekivao. Penny može briznuti, a kad je ona to radi u javnim ona dobiva toliko vruće da ponekad to je kao fontana. "WOOOHOOO, yeah!", Galamdžija ju poticati. Čuo sam Penny cviljenje and uzdah dok je polako okrenuo glavu od strane na stranu. "To je to, BaBe," rekao sam joj. Ona drhti and uzdahne, iznajmljivanja malo gugutati. Moj penis je bio premlaćivanja stalan napjev protiv ograničenja moje donje rublje i kratke hlače. Petra je napravio još jedan lica i gurnula van daha, svoje male orgazam je došao i otišao. Oni promatranje očito znao je stečen off. Bilo je još i veliki pljesak. Uz veliki osmijeh na licu Penny Okrenula je glavu i zaključao ju zelene oči na mene. Znao sam da je bila spremna za mene da se pridruže i dati joj malo smjeru svoje. "Zašto ne uzeti s dna", rekao sam joj. Penny osmijeh proširena. Prvo bi došla gore i skinula naočale, pokrivamo preko te ih sjedi na stol stolica. Onda se digne na noge i pogleda u gomili, i iz mog povoljna prilika postoji, čini se, najmanje jedna osoba na pola balkona na stranu od nas, i barem nekoliko desetaka ljudi s dalekozorom gleda iz drugoj strani hotela. Moja žena pogledala, trio na četvrtom katu i njiho i tlo bokovima poput profesionalne striptizete. Opet je bilo whoops, klicati i pljesak. Galamdžija izgubio polovicu svoje pivo kao on bacio svoje ruke gore i to sloshed preko vrha čaše. Par se na petom katu su radili neke teške ljubljenja i groping. Moja žena kukast joj palce na vrhu joj bikini dna naranče kao ona nastavila mljeti bokovima. Galamdžija neka još jedan glasno vikati kako ona tugged njima i polako ih počeo raditi prema dolje. Opet je bilo whews i pljeskom. "Yeah, baby," netko zove. Penny umočen dolje, uzimajući ih na koljena. Kao što se okrenula malo sam imala dobar pogled na bjelinom svog magarca protiv ostatka njenog preplanulog tijela. Ona wiggled joj dupe kao ona radila njezina dna dalje. Tada ih je dobio to joj ankles i zgazi izvan njih. Kad je nagnutom prema natrag gore ona ih podigli visoko u zrak s jedne strane kao da su naslov WWE Championship pojas. Njezina publika glasno navijali. Onda moja žena smanjiti svoje oči da me i dao mi drugi smiješiti. Ona je polako zakrenuti joj zapešća ruku i doveo ju dolje malo. Tada je stavi prepone joj bikini dna da joj lice i napravio ogroman posao od dajući im duboko njuškanje. Ovaj put kad joj publiku izbio u klicati ga je donio malo više ljudi vidjeti što se događa. Odlučio sam da je vrijeme da konačno bi ga dvije osobe pokazuju. Preselio sam na balkon i uzeo Penny's dna iz njezine ruke. Isprva sam dobio par jeers, ali oni brzo okrenuo whoops and hollering kao što sam stavio prepone joj bikini dna naranče u moje lice i njuškala njihovih muskiness. Penny je otišao natrag u stolicu i sama eased dolje. Hodao sam iza nje i polako ju osjetio dolje, moje ruke cijeđenje i zadržavali na njezine grudi kao što sam im umijesi kroz nju bikini vrhu. Onda kao ona lučnim leđa i gumiran čela protiv mog obraza sam se preselio moje ruke i dalje pratiti njen pupak, ostavljajući jedan prst zvrčka kroz mali dragulj koji je bio dio njenog pupka piercing. "You gonna make 'em idu divlje?," Moja žena saslušati kao moje ruke i prste dosegla svoje swell mons. "Mmmm, you fuckin 'znati Internet, babe." I počinu jednu ruku na nju mons. Onda sam dosegla dolje i uze joj klitoris prsten između moj palac i kažiprst. Dao sam ga malo tegljača kako bi joj uzdah. Onda još par. Penny moaned u uho i gasped out dahtati. Dao sam klitoris prsten tvrdu tegljača, a zatim još jedan. Naša publika je pao tihi, ali siguran sam da su predvidjajuchi da su idući u vidjeti moju ženu opet doći. Dao sam klitoris prsten teže tegljača, samo hard dovoljno. "Woohoo, Gospode!," plakala. JA je dao još dva od tih tvrdih tugs. "AH," Moja žena viče. Tijekom savjete svojih prstiju sam mogao osjetiti vrući mlaz njezina ejakulacije. To je bio ogroman kuljati, baš kao što sam se nadao. Moje je lice bilo protiv njezine, tako da nisam mogao vidjeti, ali sam čuti zadovoljavanja oznaka kao što je pogodak balkona i osjetio nekoliko kapi tople posipati moj potkolenice. Publika je divlje, poput deranja Penny upravo zabio pobjednički run u završnoj utakmici World Series. Petra sama još uvijek bila zadihan i dahtanje cum od nje. Okrenula je glavu dovoljno da izljubim svoje obraz. "Želim da sisanje svoj penis", rekla moaned. I pustiti joj klitoris i osjetio njezin prsten natrag gore. Kao što sam se zaustavio na njezine grudi, a ona ih cupped nagnutom prema naprijed i stigao natrag, da odriješi svoju vrhu. Pomogao sam joj raditi ako off joj ramena, a kad je pao s nje šalica mliječnog tits E čašu s dva prstena kroz nju ukočeno crvene bradavice svoje publike otišao divlje ponovno. Top u ruci sam stao oko stolac i stavi oko bacite ga u sobu gdje je sletio sa svojim suputnikom komad. Kao što sam onda zgazi natrag u stolicu sam uhvatio vrhu moje gaćice i undid gumb. Penny's ljubitelje preko balkona dobio usmeno, što zahtjeva i bodrili dok je unzipped zatvarač i onda lovili moj hard penis. Stajao sam na nju, između stolica i balkon željeznicom, tako da našoj publici mogao dobiti prilično dobar izgled. Ona mi je dala par udaraca spora uz osovine, brushing moje lopte. "NICE penis!", Ženski glas se zove viša od negdje gore. Moj dah je uhvaćen, a da mi malo uzbuđen jer obično više nitko nikada komentirajte na mene, kada smo svira, samo Penny. Penny je dao moj vratila još nekoliko udaraca. Onda je ona lagano trčao svoju ruku gore dok joj palac i kažiprstima odmarao na tjeme. Koristeći samo dovoljno pritiska ona ljušteno prepucija natrag otkriti ružičasta i blistave voditelj moj penis. Već sam bio vođenje precum. Penny dosegao oko i ran vrh joj kažiprstom joj s druge strane u moj ljutiti raspor se mazati kapi na njemu. Onda je stavite joj prst u usta i to isisan. "WHHHHOOOO-Hooo-Hooo!", Galamdžija Gvido viče. "To je to, BABY, sisanje HIS fuckin 'kurac!" Ja pustiti jedan dah kao ona oslanjao oko i staviti joj usta preko glave, kovitlaju u pljačkanju i njezin jezik oko njega. "WOOOHOOO!" A pjevati ode preko balkona, mješavina muških i ženskih zovete stalno tući ", sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Naravno da moja žena nikada nije bila jedan odbiti zahtjev za od gužve. Ona je široko otvorena, a ja sam osjetila kao moaned glavu moje bolne penis pogodak leđa joj grlo. Radila je moj penis rukom na vratilo svaki put radila glavu gore i dolje. Ona je stavila svoju drugu ruku na moje loptice te ih masira kao ona koristi njezin jezik lizati preko donje vratilo. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Penny napravio zvuk u svom grlu, škakljanje moj penis vratilo. Zatvorila sam oči i pustiti jedan uzdiše. Kad sam ih opet otvorio primjetio sam da je djevojka na petom katu je balkon izgubila vrhu i da joj je muški partner je ljubeći njene bradavice i što joj baci glavu natrag s ugodno gledati na licu. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Penny pustiti jedan dah kroz njezin nos, sisa mi je teže. Njezina usta bila otvorena kao ona siđe koliko je mogla napraviti traljav buke. Na rezultat je isisan tvrdi i napravio slurping zvuk. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Iz mog kuta oka primijetio sam još jedan par. Oni su na viši kat, stojeći još na balkon na zasjenjenom mjestu. To nije bilo dovoljno da od mene sakriti činjenice bila je pognut i on je davanje to joj s leđa. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Opet Penny cooed okolo moj hard penis dok je ona isisan. "WOHOOOO, yeah!", Galamdžija koji je stečen je sve počelo vikati opet. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Ja gledao preko na balkon na suprotnoj kutu poda gore. Skinny and vitka klinac sa crnim kovrčama držao digitalna kamera i napeto snimanje. Soul Patch blazi u havajski majicu i njegov prijatelj imali crne hlače na koljena i oboje su bili jacking njihove cocks ih isplažen između balkona tračnice. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" "Oni su jacking off gledajući vas," rekao sam s Penny siktati. Moja supruga mi je isisan dublje, jače i brže. Znao sam da bih kad bih rekla da. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" Bio sam spreman za ići. Htjela sam ići prije predug, jer ja ne želim otpada većina mojih spermija s jednom pucao. Ja sam htjela da je odvede u nakon što smo završili sa show i dati joj maca i magarca lijepo i teško jebote. "Sisati, sisati, sisati, sisati, sisati!" "Jesi li spreman za to?" Ja sam pitanje, daje svoj obraz brzo dodir prstom. "Ummm-HUNNMM", rekla hummed oko zalogaj od pijetao. A ona neka mi iskliznuti iz njezinih usta i pogledala me s ogromnim osmjehom na licu dok je nastavio da me utičnica. "WOOOHOOOO!, Je" galamdžija ponovno pozvao. Bilo je više pljeskanje i ovacija kao ona mene Pomilovala s tijesnim i brzo tugs. Bio sam vruće i gotovs to ići. Senzacija od mojih prepucija brzo pokrivanje i otkrivanju moj penis glavu povezano sa činjenicom da smo vjerojatno je naša najveća publika ikada poduzetan me do samog kraja. Umišljen vratilo u moj penis osjetio elektrificirana pod mojim suprugom za ruku. "Da, come on," da se divimo ženski glas zove od gore opet. "To je to, beba," crni dečko stroking njegov penis na uglu balkona napokon zove. "Pokaži nam da je novac metak!", "Money Shot! Money Shot! ", Zagrebačka je publika počela pjevati. "Mmmmm, ovdje je riječ, BaBe," Ja uzdahne, naslonjena glavu natrag i zatvara oči. Penny je zadržao stroking, ali sam mogao osjetiti njezin repozicioniranja glavom. Znao sam joj usta bila širom otvorena i njezin jezik je od strane zvuk aplauza. "Nnnnnn-URAAAAHH-TTT," Ja ričući kao što sam osjetio lupanje, znajući da, ako je to dovoljno glasno da će voziti našeg balkona publike idu orasi, pa su i učinili. Pogledao sam dolje kao moja topla sperma pucao od njih, splattering Penny nosa i gornje usne. To dripped na njezin jezik i osjećao sam se brzo svjetlinu nekoliko bljeskova fotoaparata ide off. Kao što je moja kožica je vučenje leđa opet sam pustio druge da se špricati obložena Penny 'jezik i dribbled dolje jednom kutu usta njezina. Ona se proguta i nagnutom prema natrag, onda natrag u svoje zakrivljeni zabode joj prekrasna E tits out. Publika je bila divlja ide opet kao ona muzu još par spurts moga spermija kroz njih. "Mmmmmm, jebi me!, Je" galamdžija vikati. "Pare Shot! na sunce! ", Još nekoliko ljudi je nastavio pjevati. I neka se malo uzdahne kao Penny pustiti moj penis. Okrenula se gledati na mene i jednog nestašnog glup prešao joj svršiš premazani lice. JA pravedan je dao zadnji roktati i nasmijala se, znajući ona će uzeti svoje zavjese poziv. Penny ruža iz stolice i slinked par koraka prema rubu balkona. Bila je brežuljkasti bokovima opet, zabadanje tih cum splattered E 'vanjska strana, pogleda na navijački gužva preko balkona. "Lick it, baby!" Crni momak iz suprotnog balkona četvrtog kata zove dolje. On je još uvijek bio stroking njegov penis i to viseći između balkona tračnice. Bilo je tamno i tanak kao i ostatak njegova tijela, a ljubičasta glava nastajanju svaki put kad bi mu Pomilovala prepucija leđa. "Lick It Up, baby." "Yeah, Blondie!", Njegova prijatelja galamdžija vikati. On je još uvijek bio milovati svoj penis da je izgledao malo na kratko strani, ali s masti i ružičasta glavu. "Lick da govno!" Penny polako podigao ruku na njezino lice, i na trenutak bilo je tiha tišina od drugih balkona. Ona utrljati prstima preko nosu i obrazima, i kad je završila ona okrenut joj dlan do show off velika i debela glob moje bijele sperme da su gotovo prekrili. A ona ga smanjila na licu i zaglavi joj jezikom van, liže većina je off s jednom udariti. Opet gužva ode divlje, i kao što sam gledao bio sam svjestan da moj penis je bio lupanje, diže do punog tvrdoće opet. Galamdžija zadržao velikog deranja i dok je radio njegov penis. "NAS-TEEE," crni dečko zove dolje. "NASSS-TEEEEE, baby!" Mogao sam vidjeti ogroman osmijeh na lice Penny kao ona lizali ostalo off. Galamdžija preselio bliže ograde balkona i sebe grču teže. "Vi želite da pijete ovaj dolje previše?", On je pitanje, jedina stvar, rekao je na razumnu razinu. "Razmislite možete dobiti tako daleko s tim mala stvar?", Penny pitanje. "Oh, HELL YEAH, BABY!", On viče, ali njegova dva prijatelja su se smijali i da ga zadirkivanje. "AH, pripremite se za to!" Penny blago nagnutom prema naprijed i zaglavi joj jezikom van. Opet je bilo nekih pljesak i klicanje od drugih balkona. Ona je bila hit iz sperme dečki gledajući ju stavi na pokazati na prilično bliski domet i prije, ali ovaj je bio malo drugačiji. Sam prilično zainteresirana da vidi što će se dogoditi sebe. "Wel-walh," Penny pitanje, čeka sa svojim jezikom van. Loudmouth prijatelji smijali nešto više, momak s kovrčave kose i dalje snimao kao njihov crni prijatelj čuva milovati svoj penis. "Here It CUMS!", On je iznenada vikati. "Ah-ahhhhh!" A debeli špricati cum spurted iz njegova penis glavu, ali nije imao zamah da se to jako daleko. Njegova dva prijatelja mačka zove ga i rebrasta jer splattered na naš balkon željeznicom kao drugi špricati samo je preko ruba vlastitog balkona. JA mogao 'pomoć ali smijati se malo na sebe jer je bilo prilično očito da mi se da ovaj klinac mislio da je sranje. "Što o vama, veliki dečko?," Penny crooned. Ona je okrenuo svoju pozornost na crni momak, side koračni bliže njegovu rubu balkona. "Razmislite što možete učiniti?" "Hej, dušo, znam da mogu", rekao joj je rekla, dajući mu dug i neobrezani penis zakriviti prema dolje kako je koljenast vratilo. "NUMMMMM." Penny naslonila glavu prema naprijed, njezin jezik priljepljivanje out. "Money Shot! Money Shot! ", Ljudi su počeli pjevati opet. Služila je da bi mi malo toplije. To je bio prvi put je ikad pozvao za drugi tip je sperma dok je stavljanjem na show, i sam je bio samo dovoljno vruće da je uhvaćen u trenutku da sam ipak to je u redu. "Da, da želite taj novac metak?", On se zove dolje. Penny kimnula glavom. "Um-Hum." Podigao tempo je bio i njegov stroking sa prepucija bio zamagliti kao što je pregledao i off njegov penis glavu. "Evo ga onda, baby. Evo ga! "On pustiti jedan jecaj i uvijanje i spiralni konop od cum pucao od njegov penis i letio od mjesta gdje je stajao tamo gdje mi žena stajala na naš balkon. To je napravio veliki brčkati na vrata i desno rame. "DAMN!," Dečko s kamerom vikao. "NNNNNAHHHHH!," Crnom Gvido stenjali. Drugi spiralni and tegli teret pucao iz splattered i preko Penny pravo sjenica za kaput bradavice. Publika je na balkonima razveselila opet i ovaj put znam da je glasnije nego što bi bila da ima pobjednički pogodak home run u završnoj utakmici World Series. "Yeah!", Crna Gvido viče, pobjedonosno. "Yeah! To je kako to napraviš MAJKA fuckin 'SHIT! Yeah! "Whoops i pljesak dobio malo glasnije, puno je usmjerena na njega. Gledajući na njihove balkona bilo je očito da je tip s kamerom bio je smijući se i otpad govori galamdžija koji je stečen započeo cijelu stvar. Crni dečko otišao do ruba balkona i nagnutom prema naprijed, pokazuje prema dolje na moju suprugu. "You Gonna Lick da govno UP, baby?" I nasmijala se u sebi, osjećaju prilično sigurni da ona ne bi mogla odoljeti. Bio sam ne siguran ako sam htio ovo da postane sastavni dio stvari, kada smo stavili na show, ali sam je definitivno dovoljno vruće da se žele vidjeti njoj to učiniti samo jednom. Penny je dobio širokim osmijehom na licu. Onda je gumiran joj bradavice, gdje je bila pokrivena njegova sperma, kovitlaju prstima dovoljno da djelomično očistiti zlatni prsten u svom bradavici. Potom ona uze dva prsta gore-ih zaglavi u usta njezina, njih sisa. Publika je na balkonima otišao divlje. To je bilo tako glasno da je gotovo zvučalo kao da su svi u cijelom hotelu je navijanje. On je dobio glasnije. Došlo je pljeskom i ljude gazi nogama, na svojim balkonima. Sam mogao osjetiti vibracije pod nogama, a našla sam zadivljen, ako nismo bili doslovno ide dovesti cijelo mjesto dolje. "NASSS-TEEEEEE", tip koji je došao na Penny vikati. "Čovječe, to je jedna NASSSS-TEEEEEE BITCH!" Penny pravedan okrenut mi lice i tada je počeo val u drugi gosti okupili na svojim balkonima. Hodao sam k njoj i okrenuo da stoje kraj nje. Nakon što sam skliznuo ruku oko njezina struka mi je luk na ljude direktno preko puta nas. Onda smo malo okrenuo i pokloni gostima u kutu balkona od nas. "I'm gonna fuck the shit out of You" Rekao sam joj preko gritted zube. "Ja se nadam da osuditi," ona namršti leđa. Netko negdje povikaše, "Encore, Encore", ali smo imali dosta predigre. Kao što sam okrenuo Penny okolo i dao joj gurati prema otvorenom klizač je bilo dosta, "Aww je", pomiješana sa glasnim "BOO's!" Ja izdvajali klizač zatvori i utišan buke iz naše publike i kolega gost. Penny je dobio na krevetu s njom magarca podigli visoke kao što sam izdvajali zavjese. Onda sam skinuo moju odjeću i dobio u krevetu iza nje, ukopavat moj penis u njoj skroz mokar maca. Izrada vruće zvuči mi žena gumiran njezine ogromne grudi prema vrhu tješi da razmaz moje, a crni je dečko, cum all nad njom. Ona nije bila dugo prije nego što ona viče out, šiklja veliki mlaz vode nad mojim pijetao i loptice što je došla kako bi se osiguralo hotela tješi bi dobro i prljav i potrebna mu je čišćenje. Nakon što sam napravio joj opet doći JA je uzeo moj penis out joj kaplje maca i onda ga pokopali u njoj zbijeno magarca. Penny povika i moaned, squirting opet kao što sam zemlju mojih lopte protiv mokro joj maca usne i rodi. I dade joj joj zbijeno u rupu nekoliko minuta prije grunting i crpnih još vruće opterećenje moja sperma van. Mi onda srušila na krevet znojan i dahtanje gomilu. Penny wiggled joj dupe protiv mene, potičući me da joj žlicu. "Bože, ja te volim jebeno", kazala cooed. "Mmmm, volim te previše, babe." Ona nije bila dugo prije nego što je pao u laganom dozom, ali imala sam jednu stvar na mom srcu kao što sam počeo besciljno off. Pitala sam se kako bi ga mi učiniti kroz sljedeća tri dana bez naše kolege gosti prosio za ponavljanje performanse, a ja čudio, ako mi to učinio, policajci će se pojaviti i poprsje nas sljedeći put. Sam imao osmijeh na moje lice kao što sam nanijet off. Penny je uvijek mislio na mogućnost od bitak je uhvaćen je vrijedno rizika. I gledajući joj staviti na show i tada pridružio u uvijek kraj gore što mi je dovoljno vruće da se ne skrbi

Нема коментара:

Постави коментар