понедељак, 7. јун 2010.

Upoznavanje za seks

Yo, koja mora biti najtoplija beba na odjelu. "" Čula sam da je. Ne možete dodir koji, ipak. Znate što je posao. Fakultet ne učinite divlje stvar s undergrads. "" Moram imati vjeru, jer upoznavanje za seks iako. "Drew, koju je dobio da imate više od toga. Babe kao da, znate ona može dobiti kada ona želi. Imaš da dođu stvaran dobar da biste dobili neki za to. "" Pa, ja bolje dobiti moj zajedno djeluju na ovom algebre. Provjerite li na sudu. "" Kasnije, Homeboy. "
Andrew je otišao leđa to naizgled nemoguć zadatak njegove algebre domaću zadaću, ali se dogodilo da spaziti u prolazu njegovu algebre profesora jer je gurnuo otvoriti ulazna vrata Math / znanosti zgrade. On se začudi da čak iz daljine, ona bi moglo izgledati kao dobra kao i ona.Mislio križan njegov um: njih dvoje beogradjanke zajedno na kauču u svom uredu, njega na dnu, stroking joj preslatko grudi kao ona ga jahao gore i dolje. "Previše loš", mislio je, "Ja nikada nije gonna get nema šanse". On je gledao u neposrednoj blizini vrata, zatim s uzdahom je pokušao još jedan problem algebre.
Andrew volio algebre i prilično je zvijezda student. "Nije ono što biste očekivali od jock-tipa", kao da je vidio sam opisane na soc.singles. Na 6'6 ", blagoslovljen sa mršavih, ali dobro napregnut okvir, on je mogao učiniti mnogo stvari, od slam dunking na Veneciji sudovima da označavanje dolje vozi pogodak za najdubljem dijelu Twin Creeks. Međutim, kako postaje matematike duru, on bi morao odustati većinu vremena on je iskorišten potrošiti na sport. Njegov natjecateljski duh je bio samo kao jednaki zadatak rješavanja matematičkih zadataka kao što je bio za sport, kako pokazuje njegov najnoviji Dean's List performanse.

Međutim, pogled na prekrasne žene još uvijek može vući Andrew daleko od njegove knjige. A kada je primijetio da žene, žene ga primijetio. Sa samo jednim bljeskom njegov osmijeh, on bi mogao spojiti samo o bilo kojoj ženi je želio. Malo je žena mogla odoljeti njegovim toplim osmjehom, koji je istaknuo njegovu duboko preplanuo lice. A kada je govorio u svojim dubokim baritonom, rijetko je žena ravnodušnim.

Unatoč svim svojim dobrim izgledom, Andrija je imao tek s nekoliko žena. Iz nepoznatih razloga, pa ni njemu, on je rijetko dobio za ubojstvo zemlju, iako mnoge žene bi bili sretni da ga tamo odvesti. "Dobro izgleda nisu dovoljne ... moraš imati OSOBNOST" ... to je ono što je pročitao na soc.singles. Možda da je ... možda i ne. Problem pri ruci, teže nego računanje sljedećeg Galoisu skupine, bio uzimajući Tanya da ga obavijesti. Tanya, profesor algebre, najtoplijeg stvar pogoditi odjel matematike budući da je novi premijer faktorizacija algoritam.

Tanya zaustavio ispred vrata u svoju kancelariju da se dive joj tiskane ime na vratima prije nego što je otvorena. "Dr. Tanya Crowne, docent", ona se nasmiješi se u sebi, kao što je otvorila vrata svog ureda. Nakon zatvaranja vrata iza nje, ona je prestala u sebi diviti u full-length mirror imala je u vlasništvu godinama, čak i prije nego što je otišao na Berkeley. "Jako sam ponosna na sebe, tako sam zbrinuta i moje tijelo i moj mozak", mislila je dok je promatrao u ogledalu.

Ona je imala svako pravo da bude. Tanya je acclaimed kao erotski chat uzivo jedan od najsjajnijih mladih matematičke umove da se produced by Berkeley je tvrdo matematike odjela. Njezina disertacija dobio svjetsku slavu, a ona bih bio imenovan Predsjednički mlade istraživače. Ne samo da je ona osvojila pozornost matematičkih umova u cijelom svijetu, ona bi zarobili nekoliko srca na putu. Njezina srcoliki je lice bilo krenuti po ramenu-tamno smeđe kose dužine. Vrijeme je provela u svojoj studiji odmor na tenis terenima i na bazenu je isplatio dobro, što je rezultiralo u čvrsto, ali vitak tijelo. Njezina uzak struk i duge, suhe noge su obje zavist žena i muškaraca diljem san Evans Hall. Također sported par kruga, pune grudi. "Moj ta-Tas", mrmljao je ona, kako je ona zaustavljene u trag krug oko bradavice i osjetio da otvrdne na njezin dodir.

To bi iznenadio mnoge Tanya's prijatelja i kolega podjednako da ona nije imala puno romantike u svoj život. Kao i mnogi vrlo atraktivan, jako pametna zena, ona je patila od "dečki ne pitajte me out" problemom. Istina se javi, mnogi dečki, iako umire voditi ljubav s njom, rijetko je imao živaca za čak ju pitati za ručak. "Previše se bojao bih se okrenuo prema dolje", ona je ono što bih sama podsjeti, bilo koje vrijeme ona je dečko privlači rana s drugom ženom. "Njihov gubitak." U vrijeme koje je provela sama, dok su mnogi njezini prijatelji uživali romantike i seksa, ona družili s matematikom udžbenika. Što je započeo kao način da se ubije vrijeme nije provedeno s ljudima pretvorila u iznenađujuće uspješna priča, kao što je razvio oštar uvid u neke od najdubljih problema u matematici. Ona je naučila živjeti za obavljanje matematičkih znanja i svoje fizičke sposobnosti. Međutim, ona nije u potpunosti mogao zaroniti joj seksualni nagon, i tako, kao što je učinio u vrijeme pauze tijekom njezina rada sjednice, ona je sama indulged u svoga tijela, vukući prstena oko nje bradavice, masiranjem unutrašnjost njezine noge, i sama gubi u vlastiti orgazam.

Andrew probudio sljedećeg jutra s velikom hard-on. On je sanjao o Tanya dajući mu glavu najbolji je ikada imao. U svom snu, ona je uzeo njegov penis duboko u njezina usta, lizanje i sisanje, čineći ga rasti hard rock. Postao je izvan sebe od zadovoljstva, jer on je počeo duboko zabode u usta njezina. Došao je seks uz diskreciju vrlo snažno, sa svakim potiskom crpnih je pušten u usta. Ona je počela gutati njegovo sjeme pohlepno, dok je u isto vrijeme motioning za njega da ne dopustite gore. Na mjestu gdje je mislio da bih se proveo, san je završio. "To je neki dobar shit."On je počeo trljati njegov penis polagano, a zatim povećana brzina, dok je on mislio o njoj unutar Tanya usta. Bio je o to dogoditi se opet, kad zagrmi iz radio-sat glas onjerr.
"Nije govno, Hammer je pravo, neću doći na dodir da je" mislio je. Ipak, on se ustao iz kreveta i odjeveni u žurbi, jer on nije želio da bude kasno. Algebra je bio njegov prvi razred, i misao Tanya ga je pozvao na.

Kao Tanya pripremili svoje algebre sat za dan, ona misli o tome koliko dugo je bio jer je imala muškarca. "Jedna godina i brojanja", podsjetila je ona sama. Njezina perspektiva nije izgleda baš dobro za narednu godinu, bilo. Prijelaz iz apsolvent na sveučilišni profesor nije 'obaviti velik dio za seksualni život, ona razmišlja. Ne samo da su se ljudi bojali da joj pristupili zbog straha od odbijanja, tu su jaki tabu protiv bilo kojeg fakulteta ili student-fakultet-Fakultet angažman. U stvari, da bih čuo glasine da je bivši profesora je bio izbačen iz odjela kada uključenje u seksualne odnose s drugim studentima i fakultetu. "Takva velika stvar na kao što je stvar", mislila je, "ali ne puno ja mogu učiniti o tome". No, poziva bila jača u posljednjih nekoliko dana, kao što je bliži menstruacije. "Upravo sam da ima netko uskoro, inače ću praska! No, tko?"Njezine oči pade na stog radova ispita da bih ocjenjivao noć prije, a ime na papiru vrhu. Andrew Richards, najsvjetliji student u klasi. Uzbuđenje je otišao preko svoga tijela kao ona misli o tome što bi bilo kao da se drži njegovu snažnu ruku, da se poljubi njegove usne meke, i da se Pomilovala po svojim glatkim rukama. Ideja je da joj um. Ona je njegova testa off vrhu i zaglavi u njezinu stolu, punjene ostala u omotnicu. i ran vanjska strana vrata.

Andrew pomaknuo nervozno u svoje sjedište, a Tanya vratit ispit radova. On je još uvijek misli na Tanya i šta bih učinio da ga u svojim snovima sinoć. On nije želio gledati na nju, jer je bio siguran da bih biti u stanju čitati njegove misli. "Vjerojatno misli da sam jedan od onih prljavih seks-maila." Kao Tanya nastavio da se vrati ispita, u svojim mislima pomaknuo na ispit. To je teško, ali on misli da bih učinio dobro. "Možda sam fuck shit up nakon svih", on promrmlja za sebe. Njegova zabrinutost povećao kad je završio predajom leđa ispita, a zatim je nastavila da sat ne dajući mu pogled.

Na kraju razreda, Tanya čekala da joj Andrew pitati o njegovom ispit. Ona je izbjegao susret oči namjerno, u slučaju da je mogao reći iz izraza na licu joj da je imala velike planove za njega."Njegove oči izgledaju dobro samo po meni", mislila je. "Oh, nadam se da ovaj plan radi out!"Nakon svih ostalih učenika napustio, Andrew porastao je sa svog mjesta i njezina pristupa. Kao što je visoka kao što je bila, ona je samo došla do Andrije ramenima. "Gotta Keep cool", mislila je, pa je počeo off.

"Andrija?" "Profesor Crowne?", Odgovorio je u duboko, ali malo unnerved glasa. "O vašem ispit. Moramo razgovarati." Andrew izgledao nervozno po prostoriji, ne ispunjavaju njezin pogled."OK." "Ne ovdje. U moj ured." Sa swish svoje suknje, ona se okrenu i hodio vanjska vrata, njezina peta klikom na katu. Misleći da se kako ironično je da od svih stvari, on bih se sam sa svojim fantasy ženu samo da se na bitched za vijak gore ispita, on je slijedio.

Tanya zaustavljene prije otvaranja vrata njezina ureda. Dvorane su bile prazne, jer je prilično kasno u dan. "Safe", mislila je. Ona je otvorila vrata i za ulazak gestured Andrew, lagano usmjerava ga iznutra s njezine ruke na njegov stražnji dio. Zastala je na trenutak da provjerite dvorane opet, i pronalaženje ih prazne zatvorena vrata iza nje.

"Pa ... što je posao o mom ispit." "Andrew ... Mrzim to break vijesti za vas ...", započeo Tanya, primjećujući kako je njegovo lice je pao kako je govorio," ... ali ste bili najviši student u klasi. Opet. Ja sam jako zadovoljan. " Reljef bljeskale širom Andrije lice i osmijeh koji zlatni tus se pretvorio žene se vratio. , nije bilo mnogo. Samo tryin 'to radimo, to je sve." "Znaš," Tanya odgovorio, oštrenje malo bliže k njemu, "postoje nagrade za dobre studente poput vas." "Misliš, kao što su stipendije?" Unatoč niskom nastave za državno obrazovanje, Andrija još imao povremenih problema s pokretanjem novac na vrijeme. "Sve što mogu učiniti da bi mi neki novčani, ja bih ga poštovati." "Ummm, sam mislio na nešto malo više ... osobno. Dopustite mi da vam pokazati." Uz to, Tanya izdvajali joj bluzu preko glave da bi se otkrilo svoje dvoje bogatoga grudi, bradavice uspravno.

Andrija je bio šokiran. S jedne strane, ona je ovdje * * je, dajući mu ono što on bih maštala o dok on bih znati njoj. Međutim, on bih čitati o manipulativna žena na internetu, kako bi postavili dečki i onda plakati silovanje. On nije o dobiti sebe u bilo kakvih problema - svakako je bilo dovoljno te gdje bih dolaze. Okrenuo se na odlazak. Tanya riječi njim prema vratima.

"Andrije", ona se nasmiješila zavodljivo na njega, "ne da Vam se plaća?" "Mislim da je malo više nego što mogu nositi u ovom trenutku." "Nemojte mi reći se bojite mene." "Ne ... ali sam čuo neke stvari okolo, znaš. Ja se ne havin 'no silovanja troškove ošamario na moj magarac.""Sada, da li vi mislite da ja bi vas pozvao ovamo u moj ured, ako sam htio da vas u nevolji?"Tanya je sjeo na kauč u svom uredu i prešao njezine noge. "Volim te Andrije. Uvijek sam si htio, od samog prvi put sam te vidio. Znam da želite mene previše. Ja mogu vidjeti u vašim očima, kada smo u razredu."

Andrija je bio vlasništvo teško vrijeme odlučivanja što će učiniti. Njegove oči zadržao prešli s Tanya's pozivaju tijelo vrata, kao što je smatrao svojim mogućnostima. "Ako ne ići za to, ja ne mogu dobiti priliku ponovno" pomislio je. "Onda, s druge strane, ako ona pokuša pin neki govno na mene, ja sam jebeno." Zatim, ironija situacije ga je pogodio. "Bilo kako bilo ja sam sjeban, pa sam možda i uživati u njemu, a ja mogu." Okrenuo se licem Tanya, a znao da ne može odvratiti, jer to je jedna stvar da bih htio da uradi sve zajedno.

"Jebi me, Andrew. Fuck me dobro, tako znam da možete."

Andrew kleknuo pored Tanya na kauč. Uzeo joj lice u rukama i poljubio jako duboko. Njezin jezik se sastao s velikim svoju snagu. Potom je poljubi vrata, i ušima. Kao odgovor, Tanya zakrivljeni joj leđa, i počeo disati teže. Ona je posegnula za njegove prepone, i našao se njegov penis krut. Ona je počeo da udara njegov penis dok je on poljubi je uši i vrat.

"Andrew ... to je kao da sam mislio da će biti ... ti si tako dobar ..." "To se bolje beba."

Andrew je počeo sisati Tanya's grudi. On je uzeo svaki pojedinačno u njegova usta, a zatim gurnuo oboje zajedno da bi se mogao staviti i bradavice u ustima u isto vrijeme. Tanya je počeo stenjati sa zadovoljstvom. "Andrew ... daj mi ... sada ..."

Ruke postignut za patent zatvarač na njegove hlače, undid zatvarač, i osjetio oko za njegov penis. Ona je uspjela dobiti njegov penis izvan svoje gaćice. To je bio dug i težak. Ona je zadirkivali glavu njegov penis, gledajući ga premjestiti na njezin dodir, onda je počeo da ga masaža s obje ruke. Andrew je uzeo njegov penis i preselila naprijed i nazad između Tanya's grudi. Tanya je počeo meškoljiti sa zadovoljstvom. Njezina vagina je početak da biste dobili mokro, a ona je znala da je bio spreman za njega.

"Sada, Andrew. Nemojte mi sada."

Andrew ustade od kauč. On je pao na njegove hlače poda do izlagati svoje mišićave noge. U isto vrijeme, Tanya skinula suknju i rubljem. Kada je Andrew je njegova košulja off, Tanya ran rukama preko njegove široke grudi, i poljubio bradavice. Potom je legao dolje na kauč i znak rukom za Andrew da dođe k njoj.

Andrew Tanya širiti noge. On je počeo ljubiti unutrašnjost nogu, rad njegov put prema gore joj vlažne vagine. Osjeća njegove usne na njezine noge šalje drhtavice sve gore i niz tijelo. Ona je osjetila prvi val orgazma rippling kroz njeno tijelo. Ona nikada nije bila dosta ovako prije nego, čak i sa svojim najboljim prethodnu ljubavnika. "A mi stvarno nije ni počeo s radom još!" ona misli. Ona grabbed Andrija glavu i pritisne mu lice protiv nje vlagu.

Andrew pronađena Tanya's klitoris i lizali sa svojim jezikom. Tanya pustiti vrisak. Zadovoljan sam sa sobom, Andrew nastavili su s lizanjem, proizvoditi više vrišti i jauk. "Bolje nego u mojim snovima," mislio je, "ona je tako vruće, tako vruće." On je bio umire to se unutar nje, ali on je htio čekati, jer je Tanya oplakivanje je što više uključite da ga što misli stavljajući njegov penis unutar nje.

"Pa, što čekate?" Tanya panted. "Fuck me. Ja ne mogu čekati više."

Andrew utvrđenim na vrhu i lagano klizila Tanya njegov penis unutar vagine Tanya's. Ona neka se zgražavaju nad oduševiti. Njegov penis je bio toliko velik i širok, napuni ju cijelo područje. On je počeo to premjestiti njegov penis gore i dolje, ponekad sa strane, ponekad zabadanje duboko i drugi puta skoro izvlačenja. Svaki pokret različite proizvode različite zvukove užitka iz Tanya."To je kao da mi je playin 'joj kao da je organ." Bio je početak da biste dobili vrlo uzbuđeni, kao i počeo da se pumpa teže.

Kao odgovor na Andrije ubrzanom thrusts, Tanya je počeo grčiti ispod njega. Ona je znao da je o to dogoditi se, i osjećao bila je oko doći kao dobro. Njen orgazam, ona je najjača ikada imala, ruža iz nje, kao velika kao ona osjeća Andrije penis unutar nje. Ona je osjećala kao da je na vatru. Usred svog vrhunca, Andrew došao. Njegova sperma pucao na njih kao metak. Ona grabbed svoje uporište i gurnuo ga dublje u nju, kao da gurnuti svaki unca od iziđi iz njega. Za više od minute, oni je otišao jedan na drugog, izgubljeni u sredini njihove ekstaze. Konačno, Andrew je dao jedan zadnji viraj i vučenje njegov penis iz nje. On je tada uzeo obje njezine ruke u svoje, poljubi ih pa ih održao za minutu.

"Hvala vam, Andrew. To je bilo jako zamišljen." "Misliš, kao što smo upravo učinio?" "Sve. Pogotovo na kraju. Bila sam vrlo ganut. Pokazuje čovjek se brine za mene * * kada me dotakne Voli nakon našeg vođenja ljubavi, a ne samo da želi da me jebati." "Bio sam sretan da molim vas." ('Nikada znati kako sretan, mislio je.) "Čini se kao student matematike počasti je znanstvenik ljubavi, kao dobro. * I * Možda bi trebao biti uzimajući lekcije od vas."

Andrija je mislio o tome neko vrijeme. "To bi mogao biti zanimljiv."

"Misliš, da mogu to učiniti opet negdje?" "Anytime želite. Ti si najbolji ljubavnik kojeg sam ikad, znaš. To sam mogao priviknuti." "Nemoj srati. Da mislim, sve ovo vrijeme bio sam maštao o tebi, i vi mene htjeli. Kad bih samo bih samo pitao, umjesto da samo razmišljam o tome sve vrijeme." "To samo pitanjima sada kada smo zajedno. Isto tako, da je vrijedno čekati, i sve slađa." Ona je igrao sa njegov penis dok govori. "Ja mogu misliti na puno stvari koje bismo mogli učiniti da se zabavljati. Postoji samo jedna kvaka, no." "Uh oh, ovdje je riječ o" pomislio je. "Sada, ja moram platiti cijenu."
"Morate nikada nikome govoriti o ovom. Ne svoje prijatelje, a ne vaše obitelji, NITKO. Oni će se moj posao daleko, oni će me izbaciti, nećete me vidjeti više. Ako ne želite vidjeti da se to dogodi , a ako želite biti sa mnom onoliko koliko želim biti s tobom, onda morate držati naš posao za sebe. " Andrija je razmišljala za minutu. On nije bio hvalisavac, ali on je pripremio rezime onoga što je bio idući u reći njegov prijatelj nakon toga. No, misao ide bez Tanya nije, čini vrijedno toga. On je klimnuo glavom u potvrdu.
"Tu sada, to nije bilo tako loše, to je bio?" Počela je masaža njegov penis opet, koji je počeo rasti teško ponovno. "Vjerujte mi, nećete požaliti ovo." Ona položi Andrew dolje na kauč, pognut i počela lizati na njegov penis.
Andrew osjećao kao da je opet sanjao, ali ovaj je * ne * san. Tanya je jezik bio pikado, zmija navijanje putu oko njega. On lučnim leđa u ekstazi, osjećajući valove užitka protok kroz njega.
"Uzmi me u sebi, duso."
Tanya je uzeo njegov penis u usta i počela ga sisati. Kao u snu, njezina usta bila tako velika je mislio da će ga progutati. Ona je način korištenja njezin jezik da ga mislim da je on bio u svom toplom vagine. Postao je uzbuđen i počeo opet zabadanje unutar njezina usta. Tanya je nastavio stručno sisati i lizati svojim pijetao, savoring okusa, predvidjajuchi draguljima da će proizvesti. Počeo je mahnito trzati ispod nje, vrišti u slast. Došao je u usta njezina. Tanya je htio da se osjećaju dolaze na svoje grudi, kako je nastavio da se ona uzme njegov penis iz njezina usta i squirted ga cijelom njezine grudi. Ona je tada rukom za njega da dođe lizati off njezine grudi. Andrew savijen prema dolje i isisan na njezine grudi, sve dok ih liže on je osjetio njezine bradavice rastu teško. Potom je uzeo svoj prst i pratiti krugova oko nje bradavice, koje su proizvodile jauk iz Tanya opet. Ona je dobivanje vlažna opet, pa ga je želio u svom.
"Jebi me opet, Andrew. Me želite jebati, zar ne?" "Yo, dijete, ja ću učiniti ništa me želite učiniti."
U tom trenutku, dvije sjene se pojavio ispred vrata, nakon čega slijedi glas i glasno kucati. "Yo Profesor Crowne! Otvori se! To je hitno!"
Tanya je licem iz zadovoljstvo šok. "Moja karijera!" ona misli. Ona je brzo ustao i užurbano odjeveni. Andrew je isto kao i, misleći da se da čak i ako su dobili u nevolji, on nikad zaboraviti to iskustvo. Oni su oboje dali jedni drugima izgleda kao da je htio reći da je sve to vrijedi, bez obzira na cijenu, onda je otvorio vrata. o je bio još dva učenika iz razreda, oba s da "znajući" izgled na njihovim licima. "Mi smo samo došli po dobiti domaću zadaću", rekao je jedan. "Žao nam je prekinuti ... udžbenik", rekao je drugi, a zatim su oboje pobjegli.
Uz uzdah olakšanja, Tanya zatvorena vrata, pala u ruke Andrije, te proveo ostatak popodneva s njim.

Нема коментара:

Постави коментар