уторак, 1. јун 2010.

Rob trazi gospodaricu

Već sam 26, ali kad sam bio devetnaesti sam se da rob trazi gospodaricu za izlazak s djevojkama. Davno sam bio pozvan da piće u jednom od mojih prijatelja apartmana. Mi smo napravili party od šest i oni su bili stariji od mene. Zato kad su pili su postali prilično pijan u manje od vrijeme.
Ali to je došao trenutak u sredini Reunion kada je jedan od moja djevojka prijatelj pozvao nad drugim muškim prijateljima. Prihvatili su i rado je došao brzo. Nepotrebno je reći, moram vam reći da svatko od nas pokupio prijatelj to udio sa oko kuće. Svaka spavaća soba, svaki kutak je okupirao par jebote kao lud. U to vrijeme naš novi prijatelji su dolasku tamo, ja sam pogledala više od jedne tip zove Frank.Bio je vrlo mirnom dečko, lice mu je izgledao kao jedna od mirne osobe, vrlo je različito od drugih ponizan u stranci. Ovi prijatelji ukaza biti zloban, čak i prljav, i ja mogao reći na temelju izgleda na njihovim licima.
Počeo sam ga igrati zajedno u apartmanu dok sam bio tamo, vrlo nevina, ali ne previše lako uvjeriti u radiš krivo stvar, da se bave tom prljav stvari oko stana, vođenje ljubavi jedni prema drugima. Na taj način ovaj prijatelj ne ide mi grešku s kurva u toj stranci, jedan djevojčura spremni da zajebavati s prvom je poslusan upoznala. JA nije 'idući u biti utvrđeni tako lako ovdje, mislio sam. Osjećao sam se tako bolesna što su vidjeli takav scenarij, da sam izabrao da ide u knjižnicu umjesto toga, potražite knjigu i pročita ga u drugoj sobi, ali sam nije bio svjestan sam imao pogled na moje lice što znači nešto: sve to naznačeno sam nije bio idući u propustite ovaj čovjek. Način na koji sam pogledao ga u oči su mu da sam bio previše voljan slijediti u hodnik previše.
Već sam bio u knjižnici i, kako se i očekivalo, on me je vučena u tamo. Razgovarali smo puno.Igrao sam kao osoba vrlo teško biti inducirana u pogre stvar. Ali nisam mogao odoljeti predugo, sjedi tamo samo razgovor s njim, a imao sam još jednu stvar na umu. Uskoro su se u iskušenju i počeo ljubiti, stavljajući naše jezike i na ustima, ludo, unatoč dobrih stvari sam zadržao kazivanje o ovom prijatelj. Održao je moje tits, uhvatio ih je prepoznati kako lijepo su se, jer oni su bili veliki tits, bez sumnje, a on neće zaustaviti dodirivanje, ljubljenje i cijeđenje ih sa svojim rukama.
U to vrijeme sam već bio više okrenut na i moje ruke preselio dolje da ga se dotakne u svom uspone naći ogroman kurac, jedino što sam mogao zgrabiti tamo. Nisam očekivala to tako ogroman i odjednom sam se našao sa štapom u ruci. Ne mogu se sjetiti da li je bio moj lijevo od fetis stopala desne strane jedna je grabbing. Imao sam osjećaj da Dick je toliko dugo da je izgledao kao da je, ako to nije kraj bilo gdje unutar njegove hlače.
JA je dječak prijatelj i već smo u seksu redovito, ali unatoč tome, moram prihvatiti Ja nikada nije dodirnuo ili cijeđeni nešto tako veliki u mom životu, to je bio prvi put da sam pobjegao u tako veliki, tako velik da Već sam bio prestrašen. Na njegov poriv za moj kurac sisa da, nisam znala kako nastaviti od sada. Jednostavno to ne ide kako bi se uklopio u moj mali usta. Bio sam tako šokirana da je moj jedini potez bio da ode i ostavi ga tamo sjedio sam što ga je teže još.
Kao što sam dobio za dnevni boravak, vidjeli smo sve naše prijatelje, ali postoji jedan par. Nije bilo pred njima bilo gdje pa smo počeli traži oko kuće. Nismo mogli naći ili naučiti ih kada su otišli, sve dok netko došao na ideju gledajući u ormar i â € | iznenađenje! Tamo su bili, moj glupi prijatelj lake devojke prilično pijan, i on je jebeni joj dobro od magarca. Što prekrasan pogled na moj prijatelj je to!
Ipak smo sve mogli vidjeti scene joj ne bi smetalo na sve i otišao na ono što je bio događaj.Primijetili smo znak zadovoljstva i užitka u lice izvedeni iz jebeni magarca od strane tako da smo neka ih završiti svoj rad.
Taj dan ništa od izvanredne dogodilo s Frankom, ali nisam prestati misliti na svoju ogromnu kurac, kako bi moglo biti tako velika, a ja žaljenje jer nije imala sve što je jeo komad mesa ranije. No, priliku će uskoro doći: Planirali smo unaprijed za drugi sastanak, drugi party u restoranu, ovaj put s moje prijateljice i ostali prijatelji pozvali su više. Tako je Frank, kao što sam očekivao. Dok smo bili piti smo napravili neke pomake. Sam počeo da se dobije na moj hrabrosti i Sam mislio JA nije 'idući u propustite veliki posao ovaj put: dobra fešta s Frank je veliki kurac.

Došlo je vrijeme u kojem smo bili svi pijani i ja could'n stoje to bilo više, bez seksa. Smo pogledali jedni druge u oči sa svim požuda, stvar je bila vrlo jaka i mi počeli poljubac za stolom ispred drugih. Koji kurac! JA je počeo odgonetati, zamisliti sebe s utvrđenim moj veliki komad mesa u meni, i jedina misao od ovaj je napravio moj vagina mokro, to je bio bombardovanje kao pakao. Dok sam razveselila i uhvativši ga za ruku da ga vode prema kupelji sobi. Nakon što je dobio tamo, ja sam sjedio na wc, kao da pissing s njim stajao ispred mene. Bio je prikazano tvrdi palicom, nadut i teže nego ikada, što je teško kao i plava čelika. Sam je imao dobro u moja usta za manje od sekunde, koliko bi to moglo ići, pokušavajući ga progutati, ali nije u formi, očito je bio predugačak!. Na taj način JA odlučio je da sisanje umjesto toga, on stisnuo sa mojim rukama, moždani udar, ona ljubi dok sam umoran i nije mogao nastaviti. Dobio sam ga da sjedi u WC kako smo zamijenili uloge i ja uzeo moj stav o njemu da mi okrenuti, kreće prema gore i prema dolje polako, ludo, u potrazi za pravo ulaza, staza u meni. Ja skliznula ogroman štap u meni, koliko bi to moglo ići unutra. Ja nikad nisam bio tako okrenut na kao što sam sada. Bio sam stalno jadikovanje i nisam protiv da mi vrišti, jauk, čuli su se izvan kupelji sobi. Naravno naši prijatelji bi sluša! Primijetio sam kako se mokra sam bila u tom trenutku dok je on zadržao guranje njegovih veliki kurac iznutra moja pička pokušava ići još dalje unutra. Onda sam stao na moju nogu i naslonio na vrata sobe kupelj u potrazi za ravnotežu i osjetio sam kako je Dick počeo pronaći svoj put opet žestoko u meni. Da vam pravo kažem, bio sam jedan uživa ga puno, kao pakao. On nije znao kako se kretati sa svojim kurac da ga rade bolje unutar moje vagine, pa sam došao da pomogne i proveo ga kroza. Pa, njegov nedostatak stručnosti nije stvar od velike važnosti za njegov veliki štap je napravio za sve. Ja sam ga uzeo, uživao koliko sam mogao, kako je počeo da se sperma. Sam mogao reći, jer moj mali pička postalo je sve mokro, kada je penis cum pucao više puta. Rezultat je bol previše stajati, a ja ne mogu sjetiti točno što boli uzrokovane velikim penis.

Нема коментара:

Постави коментар