среда, 5. мај 2010.

Devojka za noc

Za ovu priču, moramo se vratiti na moje posljednje jebanje.Scenarij: Julia moja djevojka je 21. rođendan. Što se dogodilo? Jebeno sam svoju najbolju devojka za noc prijateljicu, Nisam mogao više podnijeti. Krivnje je previše. Sam pokvario i rekla sve što se dogodilo Juliju. Rekao sam joj da sam jebeno Kate.Rekao sam joj ja više ne koriste kondom. Rekao sam joj da je dobio gotovo Kate trudna, ali ona nije. Sam priznao sve. Što se dogodilo te pitati? Ona ode orasi! Ona me šutirali na rubnik i rekao mi da ide u pakao (zajedno s nekim drugim šarenim jezik). Premještanje na incident ... to je sada 25. lipnja (mislim) kad sam otišao natrag u svoju kuću da biste dobili leđa moje stvari i njoj dati natrag sve svoje stvari. Ona je odmah dobio poludio i bacio još jedan napadaj. Mislio sam da bi to moglo dogoditi, pa sam pokušao da biste dobili sve moje stvari i otići odmah, ali je dobio na putu. Njeni roditelji gledali kao što sam napravio moj put do svoje sobe da se moje stvari. Julia slijedi me (sve dok je vrištala za mene da biste dobili vanjska strana zatim zajebavati!) Sam joj rekao da sam samo htio da se moje stvari i da bih se u kratko vrijeme. Ona je uspjela da ostane da trazim seks za jedno vece zdrav za nekoliko minuta kao što smo gledali kroz njezinu sobu za moje stvari. Ona se popeo na njen krevet i pokri i počeo plakati opet. Rekao sam da mi je žao za donijeti ovaj u nju opet, i da bih napustiti kada sam dobio sve. Ona je rekla za mene zatvoriti vrata spavaće sobe, jer joj nije htjela roditeljima da vidi svog plakati, pa sam učinio. Nakon otprilike 30 minuta, otkrio sam sve i to izvadio to moj auto. Zgrabio sam vrećicu s njom stvari u njoj i donesoše natrag gore u svoju sobu. Rekao sam da bih ga ostaviti na njenom stolu i onda sam rekao zbogom. Rekla mi je čekati. Ona je htjela da se vidi što sam donio natrag u nju, kako bi bili sigurni da sam dobio sve. Dakle, kao što smo sjedili na njen krevet, otišli smo kroz ono što je u torbu i to nije ništa posebno, samo su neke veste, dezodorans, četkica za zube, kosa elastics i stvari. Došlo je, međutim, jedan članak od odjeću koja sam učinio odlučite dati natrag u nju, iako ona mi je rekla da ga i dalje kad se prvi ga je dao za mene. Bio je to prvi bič rublje koje sam ikada vidio u. To je nebo plavo, i crvene ruže na prednjoj. Pitao sam je zapamtila te noći. I ona. To je bio naš prvi put s drugom i sjećam savijanje i vučenje preko joj da se tange na stranu, tako da sam mogao slide moj kurac u njoj pizda. Rekao sam joj da sjećam cumming sam unutar nje i čupanje i promatranje moj jism kapanja iz njena picka jebeno svježe. Rekao sam da je moj jedini žaljenje o održavanju koji bič je da nikada nisam dobio da vidi svog nositi ponovno. To je sve što je uzeo. Sa suzama struji niz lice, ona ih obrisala i nasmijala se. Ona me je gurnula natrag na krevet i otišao preko vrata i zaključao ju. Sam znao što je o to dogoditi se. Julia izdvajali joj tanktop off, a ona je stajala tamo u svojoj baby plava i bijele gaćice grudnjak. Njezina bucmast trbuh molio me da miluju njezine meke, tople, bucmast okvira.Imajte na umu da je ova djevojka je oko 5 '5 "i težak oko 180 kilograma, ali ona je cutie. Ona undid joj grudnjak i neka joj masivni 36 D grudi se prikazuju mi se. Isključeno je kratke hlače i bijele pamučne gaćice, i došao nebo plavo bič. Ona je došao preko na krevet, skinuo mi majicu i moje bradavice lizali, što ih hard rock. I masira joj masivni chest i stisnuo joj ružičaste bradavice. Ona poljubi svoju put prema dolje i undid moje hlače. Ona izdvajali off to sve, a moj kurac ode iz mekog 6 "za hard rock 9". Ona lizali osovinu i zadirkivali glavu. Ja flinched kao ona dala savjet svjetlo sisanje. Zatim, niotkuda, ona pokazali cijelu stvar dolje joj grlo i upravo je započeo gutanja. Ova djevojka je doslovno pokušava progutati cijeli moj kurac!! Sam mogao čuti svoje gulping i težak da biste dobili dalje dolje joj grlo. Zatim je gagged i coughed i stao. JA je pitao ako je ona u redu, a ona je rekao ne. Ona je rekla da želim dalje dolje moje grlo. Želim tvrdom penis mi uguše! Dakle, ja uhvatio glavom i zabili na moj penis. Ja gurnula koliko sam mogao i ja napravio joj kašalj i gušiti, ali ja ne prestaju. Ona nikada nije bila kao što je ovaj prije, ali sam ga volio. Nakon minutu, sam je neka gore i rekla "To je ono što ja želim. Priuštite mi kao govno! Ti varao na mene i mene tretiraju kao govno onda, pa to učiniti ponovno sada! "Ona se okrenu oko i dobio u 69 pozicija. Ja izdvajali joj tange na stranu i fingered joj vagina dok je radio na moj kurac opet. Zatim, JA je uzeo moj 3 mokrim prstima te ih gurnuo u njezinu šupak i prst jebeno joj dupe. Sam ja sahranio svoje lice u njoj mokro ugrabiti i pio sve napunio spermom.Počeo sam joj lizati nabrekle klitoris i osjetio sam njeno tijelo trza. Trza vežu za konvulzije, a zatim ona grabbed moje noge i iskopali svoje nokte u njih i došao undress moj kurac i vrištale.Ona je gurnula natrag i sub teško na moje lice i osjećao sam joj snagu svoje cunny soka van.To pukotina niz moje lice i ja ljubio ga. Zatim, bilo je vrijeme. Uz moj kurac još uvijek teško i mokro, i sa svim njoj pizda mokri, te joj bič izdvajali u stranu, sam brzo ušle Julia's pokisao mokro pićka. Ja skliznula in i out i sam mogao čuti ovu kuja jaukanje s extacy. Ona izdvajali joj posteljinu jer ju je toliko volio. Ona je vrisnula da me se "Zašto dovraga ideš tako spor? Silovanje mi je! "Tako sam uhvatio na svojoj debeo magarca pounded i pakao vanjska strana od njoj maca. Ona je počela roktati poput divlje životinje, a ja mogu čuti njezine ogromne grudi swing i cmok protiv nje prsa. Ja nagnuo u lijevo malo a ja sam primijetio njenu debelu progib trbuha prema dolje, ali sam mogao vidjeti vibracije kroz to sve ja slammed u njoj. Ne znam što je bilo, ali ovaj mi je okrenut na toliko da sam osjetio moj kurac nabubri unutar joj maca i uz nisku, ali bučan roktati, ja odminirane unutrašnjost joj trbuh sa mojim hot cum. Osjećao sam se jism pumpe od mene i na nju. Sam izvukao van i gledao kako sperma (baš kao i prije) počinju napuštati van. Ona je rekla da neće pustiti da izađu, a ona joj bič izdvajali natrag na mjesto.Thong brzo smoči sa svim moja sperma crpe iz nje, ali ona je rekla da ne želim da izađu.Osjećao sam se kao da sam bio spreman otići, ali je uhvatio moj penis i stavi je natrag u usta njezina. Ona je dobila na koljena i počeo bobbing kao što nikad nisam vidio prije. Rekao sam joj da ja ne bih cum opet, jer mi je trebalo nekoliko minuta da se odmorite se. Ona nije briga.Prestala je za oko sekundu da mi reći "mi dodir na ramenu kad si o to udarac." Gledao sam sata u svojoj sobi. Bilo je 09:48 kada je buljila bobbing na moj kurac i nisam osjećala kao Cumming, ali je bio dobar blowjob, pa mi nije rekao ništa. Oko 10:02, moje tijelo je počeo tresti.Sam bio idući u sperma opet i ona to znala. To osjećali kao vakum je na moj kurac. Ona je bila određena da se to učitavanje iz moje loptice. Bila je slurping i sisa i ide na to nikada nije kao prije! Pogledao sam dolje na nju mene rade više i onda to hit me ... Sam bio o to udarac. Sam joj odvodom na rame, a ona ga je dao jedan posljednji sisati i to izvukao iz usta njezina. To je bio točno u vrijeme kad su moja sperma sprej iz mog penisa na njezino lice. pumpe sperma. Lice joj je bilo sa mojim jism blistavim. To dripped off joj podbradak, na njoj tits i ona je gumiran to sve nad njom. Ona lizali što je ostalo na moj kurac i pogleda u mene i nasmijala se.Zatim, ona je skliznula je za ruku dolje joj bič i počeo ukazivanje sama. Mogu li je njenu debelu maca prdac Kako se pokušavala gurnuti natrag u moja sperma joj ugrabiti. Zatim, ona je vratila prste do usta i lizali ih čistim. Julia mi reče: "Je li to bolje od Kate?" Sam rekao: "Da." Ona upita: "Misliš li da sam prljava mast drolja?" Rekao sam: "Da, vi ste." Ona je rekla "Dobro.Otkad te varao na mene, shvaćam da sam bezvrijedan. Ja sam samo masnoće, bucmast, 21-godišnja prostitutka koju treba koristiti za jebanje udara bicem jedini. Pa da li vi ištanje to držati mene oko za to? Ne želim da se vaša djevojka ... samo svoju igračku seksa. "I nasmijala se i reče:" Da, i ja bih da je puno. Uvijek sam htjela vas tretirati kao što je ovaj, ali nikada nisam imao hrabrosti to učiniti. Ali, sada da ste prljavi, masti kurva, ja ću učiniti sve što želim vas.

Нема коментара:

Постави коментар