четвртак, 6. мај 2010.

Dominantna dama

Moje ime je Boban i ja sam 23-godišnji mornarice činovnik, stacioniran u San Diegu. Ive 'bio u braku dvije godine da "native" San Diego girMaja, koji je 21. Maja je dominantna dama Na 5 stopala 5, ona teži oko 120 kilograma, ima svijetlo-smeđu kosu, a pravi lijepo lik koji je bio cijenjen od strane mnogih mojih prijatelja mornarice.

Sve je počelo vrlo nevino oko 18 mjeseci, nakon što sam se vratio iz krstarenja. Mi smo je samo bio u braku nekoliko mjeseci prije mog odlaska, a bio sam uspaljen kao gospodarica pakao, kada Donna sreo mene na dokovima nakon što je brod pristao. Neki prijatelji minski su hodali po i dao nam malo "riječi ohrabrenja" Donna je pitao mene ako JA bi to imati neki dečki tamo večer za piće i večeru. JA je pitao dva dečki ako želite prestati u sljedećih noći, a mi postavili vrijeme u 7:00 sati.

Sljedeće noći, dok sam napravio salatuMAjaobasuo i dobio odjeveni. Kad je izišla iz sobe, ona je lijepa! Ona je na sebi bijelu prozirnu bluzu preko mali crni grudnjak, uske crvene kratke hlače, bijele i strappy pete. Ja zviždala appreciatively i upita: devojka za noc

"Samo želim pokazati svojim prijateljima što imate doći kući previše", rekla je odgovorio.

Jim i Warren stigli smo jeli večeru, nakon što je neki-večera pića i rapped. Donna, a za čišćenje večeru jela, ostao uključen u razgovoru, čak i seksualna innuendoes i prljave šale, a ponekad interjecting komentar vlastiti. Činilo se da dečki uživaju u večeri i bili opušteni uzimajući okolo "starih ljudi u braku."

Smo se preselili u dnevni boravak i Maja ih pitali što im je omiljena igra, poker je odgovor.Maja je izjavila kako bi dobili karte i čips. Igrali smo nikal-jeftinom za vrijeme dok Warren izgubio originalne investicije. Warren je rekao da će morati postati gledatelja jer on nije imao više novca na njega. Maju upitao ga bi li htio igrati neke druge igre, a on je odgovorio (sasvim nevino) da sve što je imao s njim su odjeću na leđima.

Većinu u moje iznenađenje, je predložio da smo svi poker igra trake. Ona je rekla da je jer je bila jedina djevojka ona trebala biti dopušteno da se vrati natrag na članak od odjeću, ako je zavodjenje devojaka pobijedila, a dečki će morati ukloniti odjevnog predmeta, ako su izgubili. Bio sam izazvan od Majine sugestije i uzbuđen mogućnosti što bi moglo dogoditi. Dečki pitao mene ako sam pristala na tlo pravila i sam rekao to je bio prekid.

Warren je sreća promijenila te smo odmah uklonili svaku našu košulje. Maja skinula bluzu, otkrivajući joj lijepo tits ispupčen pokriven sitnim crnim grudnjak sam spomenuo ranije.Zaokružuje dva i tri, osvojio sam i svatko je uzeo od cipela za svaki krug. Okrugli četiri pobijedio je Jim, a Maja je prisiljen otkriti nešto više znatna - ona je izabrao za uklanjanje joj grudnjak.

Kao što je ona polako otkriva svoju veliku tits, dečki pokušali da ne previše buljiti, pokušavajući da mi ne osramotiti. Njen jedini komentar je bio: "Ne brinite, momci su me gledaju već godinama i nekoliko njih je dobio dovoljno sretan na dodir".

Donna je osvojio nekoliko rundi i stavi na neki odjeću. Dečki osvojio neki Okrugle i nastavio skidanje do kraja igru, cilj je da biste dobili vanjska strana od Donna joj odjeću i sam bio u potpuno slaganje. Do sada jedina stvar (s) ona ima za pokazati su joj lijepe tits.

Konačno, izgubila je gaćice. Ona ih je skinuo off, otkrivajući par vrlo maleni bikini gaćice.Jim i Warren komentirao ono sretan Gvido bio sam i kako su željeli da dođete doma djevojka poput Donne svake noći. Kad je došlo vrijeme za je odustati od svoje gaćice, ona je ležala leđima na pod i polako ih ukloniti, dajući Jim i Warren "pun Beaver shot" svoje kose svjetla maca.

Budući da nitko od nas dečki ipak izgubila donjeg rublja, htio nastaviti igrati, rekla je da ako ona ima za pokazati to sve tako smo učinili. Ona je rekla da ako je izgubila ona bi poljubiti pobjednika kao sredstva plaćanja. JA je osvojio sljedeći ruku i Maja je nisku ruku. Budući da smo sjedili na podu, ja i njen indeksirao preko ležao na leđima i dao joj pune francuski poljubac dok sam milovala svoje tijelo.JA stvarno volio ono što su vidjeli i bili željni da se bave druge strane, nadajući se da će pobijediti.
Vasa je osvojio sljedeći ruku i Ja sam luzer, kad je ustao ukloniti svoje donje rublje, popped out oko devet inča polutvrdih kurac. Ona se razveselila da je sada netko drugi je gol i "činilo se da uživaju u igri."
Ja sam je osvojio i ona je izgubila sljedeća ruka. Istina da je riječ, ona je indeksirao na vrhu njegove raširenim golog tijela i počela ga ljubiti. Isprva je držao ruke na sigurno mjesto, ali kako je i dalje prisutan svoje golo tijelo protiv svoje, počeo je istraživati malo. Bilo je očito bila je dobivanje na njega, jer je njegov penis bio uzimajući tvrd. Kada je poljubac razbio, Maja do jaja natrag na svojim koljenima i rukama skliznula niz prsa, želuca i zdjelice. Onda je prestao i dao njegov penis da ga sisa dok joj neponestane daha.
Vasa je napokon osvojio i izgubio ruku i maknuti moje donje rublje. Iako Maja nije bio gubitnik, ona je ponudio platiti ionako, tako da su svi bili jednaki. Vasa je ustao i Maja rasiri svoje duge noge, ljubeći mu bedra i izvodi rukama do njegova tijela. Brzo kao bljesak, ona je zgrabila njegov veliki nabrekao kurac i pocela da ga ljubi vrskom jezika, da se igra sa njim kao prava kurva, koja ume i zna da pruzi uzitak svakom muskarcu. . Zatim je ustao i staviti Warren's penis između nogu te mu je dao njegov dugo očekivani poljubac, a ona je nastavila na masažu njegov penis s bokovima i maca.
Netko je predložio da možda na Donu željeli plesati, a ja stavio na neku glazbu. Kao što sam bio domaćin, uzimajući zalogaje i miksanje novog kruga pića,Vasa i ja plesali smo s Majom, svi mi još uvijek gola. Pitala sam se koliko daleko Maja će pustiti događaje večernjim-tako da sam se izjasnio "suviše pijan da ostane budan" i otišao do spavaće sobe. Ja lažirao prolazi van i kada se Donna i Jim je došao provjeriti na mene, oni su proglasili mene mrtvog na svijetu.

Nekoliko minuta kasnije, kada seMaja vratila u spavaću sobu i obukla ogrtač, shvatio sam večeri bila je na i bila je slanje dečki doma. Čuo sam jauk dok se vracala u dnevni boravak.Tada sam čuo neke niske pričaju, ali nisu mogli napraviti ništa, jer glazba je i dalje uključen.

Ja asm napaljena i kada sam se probudila oko 02:00 glazba još uvijek svira, a svjetla su na. Počela sam niz hodnik, ali kratko zaustavio kad sam vidio da je Maja na sve cetiri kako mi to popularno kazemo. Ja sam je jebao onako sa strane, uvaljivao sam joj kitu koliko god sam mogao do kraja, ona je zapomagala i molila me za jos, i jos, i to u pauzama dok je gutala Vasin kurac koji se blizio vrhuncu. . Bio sam šokiran i uzbuđen, ali je odlučio da gledaju radnju, a ne bi ulaz.

Kao što je Vasa došao u ustima Majinim ona lizali dolaze njegov penis kao sladoled iz konusa.Jim je bio spreman da eksplodiraju i počeo da izvadi; ga se u njoj maca. Znam iz iskustva da se mlijeko vaš penis suho joj maca mišiće. Dečki su očito proveli i oni leže na podu dok je i dalje zagrliti, poljubiti, sisati i igrati s njima. Ona je uistinu bila sama uživati.

Odlučio sam da neka situacija ostane kao što je bio i ode natrag u krevet. Oko 15 minuta kasnije je glazba prestala svirati, vrata zatvorena, i svjetla iziđe i ja čuo Maja pod tuš. Kao što je indeksirao u krevet, ona je pitao mene ako sam bio budan. Sam promrmljao "ne" i rekla da sam propustio najbolji dio večeri. JA je pitao što ona znači, a ona je odgovorila: "Ja sam samo neka dva od vaših prijatelja jebati mene glup i nisi ni gledati!"

Za posljednjih godinu i pol smo zabavljali mnogi moji "prijatelji". Maja ima vrlo velik seksualni apetit, i tijela, izgleda i osobnosti kako bi privukli bilo muško. Mi imamo puno priča, a neke bi vrlo zanimljivo štivo, posebno one o Maja i moj šef, ali to je druga priča!

Нема коментара:

Постави коментар