четвртак, 20. мај 2010.

Parovi za seks

.........upitao nakon još jedne gutljaj kave, "kako vi mislite Jamie voli bračnog života?" "Mmmmmm," Ruta je odgovorio: "Mislim da ona voli, da se jebe sa parovi za seks ona definitivno ima sjaj o njoj!" Iako su samo dvije osobe u kući, Beth nagnuo i pitao u spušteni glasa: "Mislite li što reći o crni ljudi je istina, mislim, znate, u sobu?!?" "Beth", odgovorio je Ruth u razljućen glas, "Kako si mogla pitati majka takva pitanja, i to nitko od naših poslovnih!" "Oh, come on," Beth prešanjem ", nije ona ništa reći o njoj medeni, sjećam se kao da je minski jučer!" "Dobro onda," Ruth mu je odgovorio, "Kako je tvoj medeni mjesec, jeste li se dobro seksualni saveti zabaviti!" "Vi kladiti Ja sam," Beth pucao natrag ", bio sam djevica ću imati znate, ali sam uzeo to kao patka za vodu i pijan Tom kao da sam kurva jeftini, a osim toga, znam da previše Pa, ako ona nije ponudio ništa, siguran sam da ste pitali! "
Nakon još nekoliko minuta verbalne jousting Ruth konačno pokvario i napravio ispovijed, "U redu, ali morate mi obećati da više nikada nećete reći duši, pa čak i nagovještaj da znate više nego što bi trebao!" "Da," Beth, rekao je uzbuđeno, "Obećajem, kunem se svim srcem nadam da umre, sada mi reci, ja sam spreman da o praskava!" Sada je Ruth's skrenite na niže njezin glas: "Eto, ja sam loše, ili dobro, mislim da to ovisi o vašem gledištu!" "Što, što," Beth izjasnio: "Što si to!?!" "Pa, nakon Ed i Jamie završili su medeni, znao sam da bih se troše nekoliko dana u našem mjestu, sooooooo ........." "Pa, i" Bet preklinjali! "II sakrila visoke rezolucije domaci seks video u svojoj sobi i krevetu ga je režirao natrag na video recorder sam postaviti u podrum!" Na jednom čak i Beth je zapanjen i jednostavno je sisate zene tamo sjedio bulji u njezine prijateljice dok je ona pokušala shvatiti što je upravo bilo rečeno!

"Dopustite mi da se razumijemo," Beth napokon rekao uzbuđeno, "imate video trake Jamie i Ed vođenja ljubavi!?!" "Uh, da," odgovorio Ruth sa crvenim licem, "Ne mogu vjerovati da sam špijunirala na svoje kćeri, ali imao sam samo vidjeti kako je izgledao!" "I ......." Beth tiho upita: "Kako ti izgleda ?!?!" "Nevjerojatno", Ruth prošaptao glasno, "to je istina ono što oni kažu, on je 'obješen kao konj, i Jamie nije mogao dobiti dosta od toga!" "Stvarno," Beth moaned, "D-nije ona ga je sisanje?!?" "Are you kidding," odgovori uzbuđeno Ruth ", ona ga je isisan off i pustiti ga da puca u usta!" "Dosta toga govori o tome", iznio je mišljenje Beth ", i kao što kažu na vijestima, idemo na video vrpcu!"

"Požuri, djevojka," Bet upozorava svoje prijateljice dok je sjedila na kauču u podrumu čekajući zaslon to dogoditi se živ! "Držite košulja na" Ruth pucao natrag, "Moram ga natrag, tamo, sve to, ovdje ide!" Ruth plopped dolje pokraj Bet na kauč, a vrpcu valjane stroj naprijed. Ekran je prazan za prvih nekoliko minuta, ali sve odjednom, od vrata do rezervnih soba popped otvoren i hodio u Ed s ruku oko struka Jamie's! "Pogledajte ga", rekao je Beth uzbuđeno, "oni su tamo!" "Ušutkati", Ruth prošaptao, "samo gledati i biti tiho!" Ed gurnuo vrata zatvorena i dva nedavno vjenčan zagrlila čvrsto dok dajući jedni drugima duboko dugo kiss! Nakon što su prekinula apart, Ed je Jaime podignite rutava picka ruke da bi se mogao povući s nje džemper, što ubrzo je uslijedila s njom plave traperice! "Oh, moj," Beth uzdahne, "Jaime ima vrlo lijep tijelo, i njezin boobs izgledaju tako lijepo u tom nisko rezano grudnjak, poput majke poput kćeri", rekla je dok je njezin prijatelj poking u rebra! "Nekoliko sekundi kasnije, Jaime unhooked joj grudnjak i neka velika dinja prosuti u Ed's željan ruke! dvije žene je počeo disati plitko što su gledali mladog crnog čovjeka željno pada na koljena i uzeti jednu od lijepe bijele djevojke bradavice u njegov usta! Dok je on bio njezina sisa, on koristi svoje ruke spadati maleni bikini gaćice na pod, ostavljajući joj potpuno gola pred njim! "sveti dim," Beth stenjali, "on je sisa joj tits i osjeća se joj dupe, ona mora biti na vatru! "" Pogledajte ", Ruth je odgovorio:" i vidjet ćete koliko uključen je ona! "" Oo-oh my god, "Beth moaned," rekla je uzimanje skinuo hlače, o slatka Isus, pogled na njegov penis, to mora biti deset inča dugo! "


Disanja u podrumu radio postaje kao što je Jamie je na ekranu! Dvije ruke u gaćice i skliznula masira podignuta clitori, kao Jamie pao na koljena i uzeo Ed's masivne orgulje u usta! Kao što njih dvoje gleda u strahopoštovanje i čuđenje, Ed se moglo čuti govoreći, "Ti sisati kao kurva, bebe, to je dobra djevojka uzeti dobru brigu o kako velikim crnim kurac!" "Y-vaša kćerka je nevjerojatno seksi," Beth panted, "i previše sretan, ja bih dao sve da okus koji čudovište!" "Ohhhhhhhhh," Ruth moaned, "da li vi znate koliko puta ju je zajebano u dva dana da su ovdje!?!" "Koliko," Beth odgovorio kroz stisnute zube!?! "Najmanje osam," Ruth grunted ", to su bili oni puta ga je u sobu, sam Bog zna o anyplace drugo!" "Oh, jebi, ona je penis pas," Beth stenjali, "pogled na nju, sperma je trčanje dolje joj bradu, ona je samo njega sisao off!" Obje žene su se do sada bijesno ukazivanje njihove mastan proreza dok gledate Jamie popeti na vrhu Ed's debelih erekciju! "Bog, Beth, pogled na nju, ona je tako malen maca i ona je zaduživanjem te crne satisfier unutar nje", Ruth moaned, ona voli penis, možete ga reći, pogled na njezino lice, ona je kao u ljubavi sa svojim kurac kao ona je s njim! " "To je lako razumjeti," Beth pucao natrag, "Ja sam zaljubljen u svoju odvažnost previše, i ne volim ga na sve!"

Kao što je Jamie prvi orgazam preuzelo ju, Ed dosegao do pokriti usta da bi buka iz njezina oplakivanje se čuti u cijeloj kući! "Ona je moaner", Beth, rekao je između udisaja, ona ljubi njegov penis i želi ga znati o tome! "" O, da, "Ruth odgovorio brzo", ona je njega ostavljajući samo znaju koliko ona voli da je velika stvar Unutrašnjost joj! ""-jesu li blizu, Hon "Ruta je pitao svoju prijateljicu:" cuz ja sam spreman da imaju stvarno veliki! "" Oh, da, "Beth hissed," vrlo blizu , pogledajte kako lijepo i slatko izgleda, tako nevine, ali ona je tamo sjedio jahanje jebeni veliki tetrijeb i ostavljajući ga zajebavati joj kao kurva! "

The aromom svježe punjene pička podrumu zrak, dok su dvije sredovječne kućanice frigged njihove pussies dok gledate dva dvadeset godina olds zajebavati njihove mozak! "D-da li um ako sam izvaditi moje grudi", Beth panted, a imajući svoje oči zalijepljen na ekranu, želim twist moje bradavice, baš kao i Jamie radi!?! "" Ako izvadite ih, "Ruth odgovorila: "Ja ću ih sisati za vas i grickanje na bradavicama!" Brzo kao dva flash 38 d-cup grudi prolivene od nisko rezano grudnjak i dostupni Ruth je sada gladan usta! "Jeste li ikada isisan sjenica prije ", upitao Beth!?!" Never, "Ruth panted", ali pogledajte kako oni izgledaju seksi, i tvoj bradavice su tako teško, oni pravedan potreba dobra sisa! "Oooooooooooo," Beth Zakukasmo kada je Ruth popped bradavice u usta i malo poigrati, "Oh, moj, da se osjeća w-divno, oh, da, to me sisanje!"

Beth je težak to držati oko na svoju televiziju, ali je gotovo nemoguće s Ruth usta prilogu joj bradavice! "Imam još ideja," Beth opined, "Let's skinu sve naše odjeće!" Ni od njih, rekao je riječi, oni samo brzo svuče do kraja njihovih stvari, a zatim pritisne grudi zajedno, ostavljajući svoje bradavice slajd leđa i naprijed jedni protiv drugih! "Nikad nisam sanjao kako lijepo bi to moglo osjetiti", rekao je s Ruth jaukanje, "tits squishing zajedno je najljepše što sam ikad osjetio!" "Gledajte," Beth moaned, "on je na vrhu joj sada, lupa daleko na nju maca!" Ja-I'm cumming, "Ruth mucao dok gura ju u prsima Beth je i promatranje njezina kćer postane jebati igračku big dicked crnca! "Me too," Beth je odgovorio: "moja pička osjeća tako jebeno dobra, i moje tits previše!"

Dvije žene srušio zajedno u hrpu kamenja, potpuno potrošen, dok se na ekranu, Jamie je uzimajući velik penis u usta za drugi put! "Hoće li ya pogled na nju", rekao je dok je Ruth cupping Bet's big boobs, "mala drolja samo ne mogu dobiti dovoljno!" Beth chuckled i odgovorio: "Pa, Hon, ako je on bio ovdje, zar ne mislite da bih se ga sisa za drugi put!?!" Ruth osvrnuo se na ekran i spojila, "Kao majka poput kćeri!"

Нема коментара:

Постави коментар