субота, 22. мај 2010.

Muvanje preko neta

Imali smo u braku nešto više od dvije godine ... sve mi je muvanje preko neta rekao kako sam bio sretan to imati kao iznimno lijepa i šarmantna žena. Oni nisu imali za to kao što sam bio samo previše svjesni činjenice.
Pohađala je crkvene redovito, popularan u malom gradu u kojem živimo i, a iako je uvijek imao spreman osmijeh je sramežljiva i mirna, ali je smijeh koji je glasno i zarazna.
Mi smo bili i još uvijek su puno u ljubavi.
Tada jedan dan smo bili u antičkim tržištu kada seksualne igre prodavatelj i njezine su razgovarali i smijali dosta dugo, pa kad se preselila na mi se pridruže na sljedećem štandu sam mogao vidjeti bila je ispran, ali mislio ništa više od toga.
Te večeri, nakon dijeljenja bocu vina sam počeo igranje okolo s njom i nađe je bila mokra preko, uspaljen i okrenuo na taj način ni u kojem trenutku je bila na leđima sa mnom goluždravac unutar njezina maca lagodan.
Međutim, kada sam počeo to premjestiti me ona drži, šapćući zadržati i dalje. Zatim je stavila svoju usne na moje uho i svojim dahom toplim i škakljanje ona mi je rekla kako čovjek u antička tržištu je bio težak da biste dobili Datum s njom, kako kad mi je ukazao kako je njezin muž nasmijao, rekao joj swing klub je on mogao vidjeti da je ipak to napravio nema razlike.
To me još više očvrsne i ja mogao pomoći sebi počinju zajebavati joj, kao što sam grunting potisak s tvrdom thrusts. Ona je odgovorila stvarno ostavljajući ići i kao ona je rasla više divlje sam počeo govoriti o čovjeku, ona pantingly je pitao mene ako me okrenuo na ... koji je rezultirao u meni teling joj je Internet. To je dovelo o njoj stenjući toliko sam joj dao detaljan opis kako bih ju podijeliti s njim.
Pa nakon sjednice divlje oboje smo zaspali ... ujutro dođe i to je bio na mom srcu toliko, pamćenje od sinoć, ali nitko nije doveo do stvar .. ali ... tu noć u krevetu smo bili u tome kao što su kunići kad je pitao mene ako JA stvarno značilo ono što sam rekao je sinoć. JA zaustavljen sredinom moždanog udara, moj um skakanje i oprezno hoće li joj se uznemirila. Ona nije odgovor, samo giggled, stroži joj maca oko mene i bucked bokovima.
Nakon toga je postao dio naše ljubavi izrade i preuzeo moje misli toliko Otkrio sam svaki put kad smo imali spolni odnos je stalan dio djeluju do jednog dana moja žena mi je rekla da je lijepa fantazija, ali najbolje čuva kao upravo to.
Već gotovo mjesec dana uspio sam se ne priča o tome uopće do jedne noći sam vratila svoje stare načine .. šapće kako bih ljubav da vidi svog uzimanje debeli penis ... ona je poludio i kad sam ju pitao ako ona htjela drugog čovjeka kojeg je šutio sve dok se na moju uporan nagovor na odgovor ona mi je rekla \ '\' DA \ '\'
Pa nakon toga je otišao mjeseci sve dok nije pristao da me sramežljivo stavljanjem oglasa u lokalnim novinama osobnu sekciju za čovjeka prijatelj za atraktivan par.
Ništa se nije dogodilo za nekoliko tjedana onda velike smeđe omotnice stigao s više od četrdeset pisama od ljudi unutar svih odgovarate na svoj oglas.
Ona nije se čine vrlo zainteresirani za razmjenu gleda preko njih, ali sam primijetio kad sam došao kući iz riječi koje su gledali na, kasnije u krevetu kad sam je pobudio je priznala da gleda kroz njih i nakon više pritiskom priznao da sama trljanje off .
Rezultat je bio smo upoznali čovjeka pol sata vožnje, popili piće u pub, a kada je pitao nas natrag na njegovo mjesto moje žene samo slegnuo ramenima rekavši da me \
Mi zavrsilo u svojoj kući sa svojom ženom seks preko neta tako tiho kad se koristi kupaonicu on je pitao mene ako je bilo u redu sa svim ovim ... Do sada seksa hadnt ni govorio o, ili je razlog imali smo se sreli. Rekao sam mu to bio samo da vidim ako mi se svidio jedan drugoga, a ne gurati seksa stvar.
Pa, nakon nekog vremena svi smo bili malo lošiji za oblačenje sa piće lako ide dolje, sam mislio sam popio previše i zabrinuti za vožnju, ali šutio.
Nekako smo nakon što je dobio drugu bocu vina, završili smo sa svojom ženom sjedio između nas na velikom kauču, bila je prilično pijan i svaki sada i onda da se zarazne smijati njezin nas je sve grinning previše. Atmosfera u sobi opuštena i sretna. onda odjednom cd završio i razgovor petered out, postojala je svijest, napetost u tišini. Sam stavio svoju ruku na moj supruga nogu, masiranjem koljena pred nju guraju suknju do nekoliko centimetara. Odjednom je stavila svoju ruku na mi je plomba ... Čekala sam djelić sekunde prije nego nježnim pritiskanjem protiv nje obuzdavanje ruku.
Odjednom ona uze ruku daleko ... moje srce skoči kao što sam znala da mi šalje tihe poruke.
Ja polako radila joj suknju do dovoljno da razotkrije crnim vrhovima čipkasti čarape ... naša prijateljica je sub druge strane joj bulji dolje na nogama ... kao moja žena je vodio natrag sa svojim zatvorenim očima sam rukom mu je sve pravo i klimnuo joj noge.
Osjećao sam se moj supruga ruke oko moga vrata zmije, JA baciti moj usne na nju i njezin jezik je popunjavanje moja usta .. kao što smo poljubio sam joj svilene bluze undid izlažu svoje male, čvrste grudi.
Kao što smo poljubila sam fondled njezine grudi, vuče na nju nipples krut. Počela je uzdisaje u usta i zuba iz sukobili jer je glasan protiv mene.
Otišao sam joj tits da se osjećaju na nju maca ... što se osjećao kao strujni udar kroz mene prošlo .. Našao sam je bio zauzet. Moja supruga je povukla suknju prema gore i on je svoju ruku u gaćice igranje s njoj pizda ..
Za ono što se činilo zauvijek smo djelili igrati s njom, s vremena na vrijeme kako naš prst unutar nje zajedno, wriggling i klizanja. Moja supruga je zadihan onda na svoju suglasnost slomljen pesnicu u picku njezine noge bacio jednu nogu preko moje i ostale nad našim novim prijateljima tako da je bila širom otvorena za naše miluje.
Postepeno smo joj svuče gola naglo dobivanje naše vlastite odjeću previše.
On je ustao je i gleda dolje na nju sam wanked dok je bio hard rock ... on je bio oko iste duljine kao i mi, ali neobično debeli, njegov penis grču i bobbed dok je gledao her.I izvadi jedno svoje ruke i stavio je na njegov lupanje pijetao. Ona nije više potrebno ohrabrenje. Ona je gumiran, dok nije kleknuo između legs.then joj je lizali, sisao i nakon nekog vremena preselili na za mene to isto .. moja žena je zatvorio oči dok je imala cum nakon što je sperma

Нема коментара:

Постави коментар