понедељак, 17. мај 2010.

Domace devojke

Hodam u sobu i vidjeti vas stoji pred ogledalom. Hodam iza tebe i domace devojke omotati ruke oko torzo, stavljajući ih na trbuhu. Ja naginjati i poljubac tvoj vrat tiho kao što sam povući kukova leđa protiv mina. Možete podići ruke gore iznad glave i osjećam prste slajd kroz kosu. "Ja vas danas propustili bebu," Ja šapat u uho. Vi osmijeh i skrenite pogled na mene "Propustio sam vas previše babe." Ja klizanje ruke do ispod košulje prema vašem tits. I zgrabite jedan u svakoj ruci, a te ih stisnuti čvrsto. Ja ih masaža među prstima i dalje poljubi vrat. JA vučenje daleko jedne strane i gurnite ga iza leđa, poništi remen na svoj grudnjak i ostavljajući pasti na pod. S jedne strane, ja i dalje iscijediti vaš tits. Ja čvrsto stezati bradavice na moje prste i osjećam da raste teško. Moj druge strane slajdova unatrag na svoj želudac i dolje ispod košulje.
Osjećam toplinu izmedju nogu i ja polako trljati prste zajedno Vaše glatku kožu. Ti si disanje usporava i ja povući ruku natrag gore iz svoje suknje. I zgrabite dnu košulje i povucite ga prema gore i iznad glave; si tits sada visi besplatno. Sam se vratiti da ih masirati na neko vrijeme, štipanje bradavicama i cijeđenje svoje tits čvrsto. Ja početi da ugriz na vratu i sisati na vašoj koži, klizne moj jezik preko njega. Vi gurajte kukove nazad na mene, svoju guzicu pritiskom od moj penis kroz moje traperice. Ja vam se okrene i ispusti do koljena. Ja klizanje ruke svoje bedrima i polako skinite svoj bič. Sam raširila noge pored srpske jebacice i početi lizati vaše maca. Ja zvrčka mom jeziku svi preko tvoj klitoris i gurnite tri prsta u vaš maca u jednom dinamični. Ja ih držati unutra duboko, trljanje savjete svojih prstiju preko g-točke. Sam ih izvaditi i pokrenite ih lupa u svoj maca lijepo i brzo.
Čujem stenjanje dok iza premjestiti svoje hips u pokretu sa svojim prstima. S mojim free strane, ja otvoriti gumb na moj traperice i slide iz moje hlače i bokserice. Vi ne čini se da primijetiti, ti si oči su zatvorene kao što sam slam moje prste unutar vas. U jednom brzom pokretu, JA vučenje daleko moje ruke i za odrasle stavite ih na bokove. I stand up, raširila noge, i slam moj penis sve unutar vas. I osmijeh kao što vrište moje ime. Ja vas držite se na trenutak prije nego što sam izvući i zabode se ponovo. Ja otpada nema vremena branje gore brzina i uskoro sam svoj zbijeno maca jebeno teško. Stavio sam seksualni saveti ruke pod Vaš bedrima i podignite noge od tla, noge omatanje oko mene. Osjećam da me povući na vas i pokupiti brzinu. Ruke gurnite preko mojih leđa kao što ste me povući bliže vama. Ja vas poljubac teško, moj jezik klizna duboko u usta. I slap stranu guzicu tvrdo kao JA fuck your zbijeno maca.
Osjećam mišiće zategnuti na trenutak prije vruća sperma razlije na moj penis. I pustio nogu i što prije nogama hit podu, sam izvući, te zaokrenuti, i slam moj penis u svoje zbijeno šupak.Sam raširila noge širok, a zatim staviti ruke na bokove. Ja vas funta tvrdih i brzo. Kao što sam te jebati, te luk leđa, gura guzicu još bliže meni. Ja dosegnuti oko nogu i počnite masirati klitoris kao što sam držati gura u vas. Čujem vrisak u guzicu proteže da stane moj penis unutra.Moj druge strane slajdova do svoje tits i ja ih stisnuti teško u mojim prstima. I fuck svoje uske rupe kao tvrdo kao JA moći. Osjećam moj hips slam protiv guzicu. Ja klizanje moje prste unutar seks na poslu vaše mokro maca i protrljati brzo. Čujem da vrište moje ime kao svršiš opet. Ne mogu više suzdržavati i ja izvući i sperma diljem guzicu. Ja pasti na koljena i lizati moja sperma off guzicu.I doći do gore i stavio jednu ruku na donji dio leđa, to arching dolje tako da ja mogu lizati svoju maca čisti previše. Kad sam lizali svaku kap, stojim gore, zaokrenuti, a vi duboko poljubac.Osjećam li progutati sokove od našeg moj jezik i ja povući te uske protiv mene.

Нема коментара:

Постави коментар