субота, 8. мај 2010.

Lizanje stikli

Proveo najveći dio večeri gleda na vas s čistim požuda .. Sjedio sam tamo pokušava da djeluje normalno, ali sve što sam mogao stvarno lizanje stikli učiniti je pokušati ne se meškoljiti u mojoj stolici kao što sam mislio o tebi shoving mene gola na svom krevetu, grickanje i hladan nad mojim grudima i osjetljive bradavice. Rezak i sisanče do molim .. Koristeći svoj jezik da zafrkavati dolje na moje trzanje penis. Ljubljenje i grickanje i kovitlaju taj prekrasan jezik iznad moje tvrdoće .. mi klize i mene guta u tom mokro spremni usta, znam da to nikada neće biti dugo prije nego što se ne može zafrkavati sve dalje i upravljanja uređajem za otpuštanje do mene, neka mi te zauzvrat, dobili ste licem prema dolje na koljena, dominantna dama bum gore visoka, hvat kukova, trčanje moj džepova jezik cijelo dupe i ranjive pička, te podmazati, vas jeza i grčiti, osjetiti potrebu izgradnje potrebno prepustite meni, sve ja mogu misliti na što nas dijele osjećaj od vrha klizanja me nježno u guzicu, kao što smo držati tamo, samo sićušne pokrete od nas dok ne može izdržati, i pritom zajedno dijelimo tempom, vrlo sporo i plitko, prije nego prepusti kontrolu meni trebaju samo biti jeben, biti podložni su moj penis i upiti senzacije .. Ja maštaju o sebi osjećaj zabadanje brže, dublje, deklarativan i neumoljivi, vučenje tvoj kosa i postaju sve bliže, borbeni nagon za briznuti moj dođe u tvoj kipuće gladak prekrasna bum, mi osjećaj ruke četka moj lopte kao što ste vrtlogu prste iznad sebe , skoro sam glasno stenjati kao što sam te vidjeti u mom umu, stenjući kao te pokušati na vrijeme vašeg orgazma, da je nebeski osjećaj vas stiskanje na moj spasming penis, sluha vaš lijep mekih jaukati kako ste osjećaj osvaja daleko. Mmmm. To je uvijek teško vratiti se stvarnom svijetu, ali znam da to neće biti dugo prije nego što ćemo dijeliti naše fantazije i učiniti ih stvarnom opet, ona obozava sadizam

Нема коментара:

Постави коментар