среда, 19. мај 2010.

Seksualni saveti

Moj prijatelj i ja šala okolo cijelo vrijeme da pruzamo seksualni saveti. Jedan od naših omiljenih razgovorima je o tome što učiniti ako bismo imali smo pussies. Uvijek sam rekao da bih se najveća kurva na svijetu. Samo, ako sam imala domace devojke maca, da bi bilo lakše da se srpske kurve od sada, jer je teško biti čovjek kurva.
Što bi vam reći da sam vam rekao da za jednu noć, JA je maca?
To je istina, mislim. Otišao sam u krevet nakon dugog dana na poslu i bio sam mrtav umoran. JA je otišao pravo na spavanje. Barem to je ono što sam mislio. U moj "san" Stajao sam tamo bulji u prekrasnim crvenokosa.
Ona je imala dugu crvenkasto obojena kosa, ogromne grudi skriven pod malo Teddy i G-string na vrhu duge, seksi noge. Lice joj je bilo savršeno. Bila je tako vruće da sam za pušenje mora imati buljila u sat vremena, ali sam shvatio nešto na pola puta u, bio sam bulji u ogledalo!
Oh my god, ja sam maca, mislio sam. U tom trenutku, Gvido hodio u svim, a imao je na bila ručnik. Njegova kosa je još uvijek mokra, pa je morao srpske kurve završio tuš. On nije bio ni sve to dobro izgleda. Što je dovraga bio sam radiš s ovog tipa? Onda je pao ručnik i sam vidio čudovište penis u ogledalo.
"Dođi ovamo, baby," rekao je.
Sam se okrenuo i hodio putem. Iz nekog razloga, to je bio kao da sam bila samo zajedno za vožnju. Sam mogao osjetiti svaki centimetar moga tijela, ali sam nije bio u kontroli. Sljedeći što sam znao, bio sam dolje na koljena pred njim. I njegov penis, koji je izgledao kao da je samo nekoliko centimetara manje od stopalo dugo bijaše mi u ustima jako brzo.

Sam mogao osjetiti uzimajući krut kao što sam klizila mojim usnama gore i dolje svoje osovine. Bio je vruće i sam mogao osjetiti pulsiranje krvi u njegov penis. Prije nego što sam mogao dobiti osjećaj za to, on je moja kosa u ruci, a on je davanje mene je oštru tegljača kako je jebeno lice.
Nakon par minuta da, on mi je rekla da ustanem i ja učinio. On izdvajali moj plišani off i izdvajali moje G-string dolje, prikazano off moje čiste obrijana maca. Bio sam tako okrenut na sve osjećaju i moje viđenje maca koju sam imala orgazam. To je bio ne poput orgazma Imam redovite. U stvari, to je kao ništa sam ikad osjetio.
Rekao mi je da legne na leđa na krevet i ja učinio. A zatim me izvukao na to strani kreveta, tako mi je glava visi ga malo. Sljedeća stvar znam, on je njegov penis natrag u usta i on mi je naručivanje za "uzeti kao kurva sam." Kako ga on rammed u, ja progutala to sakriti gagging, i on je njegov jebeni čudovišta penis moje grlo.
Svaki tako često da će ga izvaditi i ja coughed gore pljuvati da sam bio siguran je ruining moj savršeni make-up. No, on bih reći "uzmi", opet i sljedeći predmet JA je znao, njegov penis bio je jebeno me grlo opet. U vrlo malo vremena, ona je pucao učitati u grlu i ja ga mogao čuti groktanje jer je zaglavio da čudovište sve u. Kada ju je izvukao, još uvijek je pucanje cum diljem mojih usta i ja gagged i coughed gore da sperma otišao u moj nos i oči.
Ja prevrnuo i pokušao uhvatiti moj dah. "Hej, ja platio za 3 sata," rekao je. "Mi nismo ni blizu ispunjavanja. Sam bio težak to podoba vanjska strana gdje je tip bio uzimajući njegov cum od, jer je osjećao kao da je pao galon u mom grlu.
On izdvajali moje noge i počela ukazivanje osim moje dupe s maziva. Pitao sam ga kako on može ići tako brzo opet i on je rekao da još nije bila spremna, ali je imao druge planove. Zgrabio sam ruku oko mene i zrcaljeno gotov.
Najprije je bila dva prsta u mom maca, onda tri. Osjećao sam se ono što se već tona mazivih se razlijeva kao što je bio cramming prste u moje maca. Tada je bilo četiri prsta, a osjetio sam ga početi stisnuti šakom. Prije nego što sam znala što me čekalo, on je bio moj jebeni maca šake.
Jako me boljelo i on bio malo smijeha na izgled nelagodu na mom licu. "Ti si prva kurva sam ikad bila s tko može uzeti cijelu šaku," rekao je. Kao što je ispumpavanje šakom i izlaziti, osjetio sam još jedan orgazam, a dolazi na rekao je, "to je ona kuja, squirt!" Ja sam mogao osjetiti ejakulacije na ruci.
On je oteo šakom van, gura mi koljena do moja ogromna tits, grabbed moje grlo i zabili mu sada tvrdi penis opet desno u moj magarac. On me je gušenje i jebeni moj magarac. Sam mogao osjetiti pulsiranje žile na njegov penis kao svoje loptice su razbijao protiv moje trtice.
Osjećao sam se kao da je gušenje pretežak i počeo se boriti. "To je to kuja", rekao je, "da se bore i da ćete doći brže." On je bio nasmijan i sam imao obje ruke na ruci, pokušavajući izvući svoju ruku off moje grlo. Sam mogao čuti ga grunting poput "Uh, Uh, Uh" svaki put kad bi zaglavio da neman dalje u moj magarac.

Znam da sam imao da se okreće plava, moja šminka se nasukala s ražnja i suze, a ja sam bio blizu prolaska out kada sam počeo dolaziti opet padaju moje ruke da se sa svake strane kao orgazam pucao preko mene. Bio sam tada samo nadajući se da će preživjeti.
On je izvukao ruku iz mog grla i stavi ruke iza koljena kako je pumpa teže. U ovom trenutku, moje dupe boli tako loše da sam legao tamo pokušava uhvatiti moj dah i koncentrirati se na nešto drugo osim moj magarac. Tada sam mogao osjetiti ga opet dolazi kao on rammed loptice dubok.
Imao sam osjećaj čak i više nego dolaze prvi put. Kad je izvukao, malo je ostalo, pa ga je stisnuo off na moj maca, onda zabili ono što je ostalo od njegove teško na u moje maca i sam mogao osjetiti više cum pucati na mene. "Zar ne želite da se vaše pesnice rupu da se osjećaju zanemareni", rekao je, smijući se.
Nisam mogla pomaknuti, a on legao na vrhu mi je za minutu što je njegov penis isušen u mene. On je bio mekan, ali je njegov penis bio je toliko ogroman da ne pada van. Onda je ustao, hodio putem i dobio njegov novčanik i vratio na to kap nekoliko novih sto dolara račune na moj želudac.
Probudio sam se, misleći da je intenzivan san, ali me grlo boli, i nije bilo krvi u moje donje rublje, pomiješana s cum. Ja bih imala pakao jeben van moje lice i magarca, ali moj penis je natrag.

Нема коментара:

Постави коментар