четвртак, 27. мај 2010.

Musko zenski par

To je bio jedan dan u godini Molly mrzio ići u kupovinu! Ne, ona nije izgubila musko zenski par za seks ženstvene voziti za teret do njene kreditne kartice kupuju najnovije fashions, to je bio samo da je dana je morao kupiti njezin novi kupaći kostim za gore nadolazeću sezonu! Dok je devetnaest godina star i student na faksu, ona je još uvijek imao tijelo četrnaest godina stara, a ona još uvijek živi u plašiti da je prodaja dama pitati, ako ona ne bi trebala provjeriti s majkom o tome što odijelo odabrati out! Ponekad kad je pogledao u ogledalo je zanimalo da li je ona ikada odrasti, sa svojim slabo pokrivaju maca ispupčen s pola otvorenim pune usne i njezine sitne grudi topped s malim bradavicama koje se uvijek činilo da ostane uspravna, ona je bila slika korisnost koja je izdala svojom uvijek spremna spolne organe!
"Mogu li Vam pomoći dragi, srednje dobi prodaje dama pitali kako je Mima ček vanjska strana para puna jakih boja bikinijima! "Uh, da, molim vas," Mima je odgovorio: "Trebam novi odijelo i Sam bio pravedan obličje vidjeti ako bilo koji od ovih su moju veličinu!" Dama ju gledao više za drugi i upita: "O veličini tri!?! "" Da, "ona je odgovorio:" i ja Slijedite me, molim ", ona je odgovorila:" Mislim da je ono što želim je više u našem odjelu juniore! "Molly dutifully vučena zajedno sve dok ih zaustavljen veliki zaslon sasvim lijepa odijela u fetis filmovi i klipovi stražnjem dijelu trgovine! "Nakon što ste odabrali tri ili četiri," dama ponudio ", možete ih probati tamo u svlačionici!" Molly joj zahvalio, i nakon petnaest minuta je našla tri modela koja je htjela probation! Ona je bila samo unosom upražnjena svlačionica, kada je mnogo joj iznenađenje, prodaja pala dama seks sa parovima iza u nju i zatvorio vrata iza njih! "Što ti radiš ovdje", Molly upita: "Ja sam prilično sposoban od njih pokušava na po sebi!?" Stara dama tiho nasmijala, a nježnim tonom odgovorila: "Ja te znati se, draga, ja Samo sam htio pomoći vam, ne brinite, ja to cijelo vrijeme!Drugi prije je bila malo vruće pod ovratnik, ali nakon saslušanja gotovo lilting glas prodaje dama ulijeva joj Molly izgubila sve svoje riješili i počela klizi iz njezina t-shirt i traperice! "Moja imate slatko tijelo," dama ponudio kad Molly je dobio dolje da joj grudnjak i gaćice, "ovdje, neka mi vam pomoći s hvata na grudnjak!" Molly nije mogla vjerovati da se događa, ali bez nude bilo protesta, ona je dozvoljeno da stara dama otkačiti joj grudnjak i neka ga lako skliznuti s njezina ramena! Odjednom se osjećao jako cool u malo prostora, i naravno Molly's bradavica stajala na tvrdom pažnje kao starica s odobravanjem pogledao na! Molly pokupila bikini dna i iznosi oko staviti ga na kad dama pitao: "Zar ćete uzeti svoje gaćice!?!" "Pa, uh, tvoj 'ne podrška to," Molly mucao, " biste trebali držati njima na temelju našto te pokušati na hlače ili kratke hlače! "" To je obično slučaj, "žena je odgovorila:" ali mislim da ovaj put možemo napraviti iznimku, i stvarno ne vidim kako odijelo izgleda ako imate svoje gaćice zabada svuda! "
Koji vrag se događa ovdje, bilo kako, ali gotovo poput robota pod kontrolom vanjskog izvora, Molly dutifully skliznula off joj gaćice ostavljajući joj drhti u sredini sobe gola kao novi rođena beba! Dama eyed joj s više od casual interes, te u vrlo mekana husky glasom upita: "Da li vaše vagine uvijek iz trbuha tako!?!" Molly pogledao dolje između njezine noge, ali ona stvarno nije morao, jer je ona je već znala što će ona tamo naći, i da je vlažna maca koja je samo centimetara od ukupno uzbuđenja! Kad Molly nisu odgovorili, nevjerojatno, žena gotovo ležerno posegnuo i neka joj prst početi sondiranja Molly's aukciji kaplje vaginu! "Kao niska gurgling jaukanje priđe polako iz Molly's grlo žena odgovorila:" Moj vraga, mlada dama, ti si apsolutno kaplje, kada je posljednji put kad klimaks!?! "Molly's glavu vrti kao top, ali kroz seksualnoinducirana haze da je prekriveno oko nje je uspjela odgovoriti: "Uh, to je bio prije tjedan dana, mislim, ne, možda pet dana, II'm ne znam!" "Pa", ona je odgovorila, "koji je mnogo na duge između cums za zdravu mladu djevojku poput tebe, a mi si idući u morati učiniti nešto o tome! "
Kao što je prodaja službenik nježno je ukazivanje Molly's pokisao mokro maca, upitala je u vrlo husky slomljena glasa: "Da li znaš što mi se sviđa radiš to slatka mlade djevojke poput tebe!?!" "Ne", Molly gasped kao uporan prst brushed nad joj red hot klitoris, "T-reci mi, što da radim!" "Pa, prva stvar sam učiniti je dobiti njima gol, baš kao što sam vam učinio, odgovori ona slatko", a onda sam ih obično prst do orgazma, ali u vašem slučaju neću to učiniti! "" Oh, Bože, "Molly moaned," w-zašto ne Vas da mi svršiš, ja sam tako blizu, a to se osjeća tako gooood!?! "" Nisam rekao da sam ne idući u pustiti te sperma, odgovori ona usput, "ono što sam rekao je da sam nije bio idući u iskoristiti moj prst! '" E-ono ćete koristiti, "Molly dahnu!?! "Hmmmm, nisam siguran", a ona je odgovorila "kako je o mojim ustima, da li bi mi se kao da se dolje na koljena i koristiti usta na otvorenom vagine!?!" Njene noge su postali kao niti špageta , i samo misao od ovaj drzak prodaje dama piti iz njezine vagine je bilo dovoljno da bi joj kolapsa natrag na sjedalo s njom širiti noge u otvoren poziv da joj sisanje off!
"Uzet ću da kao da," rekla je tiho, dok bulji u Molly je pretjerano razvijena orgulje, "da li vi mislite da vaše vagine je spreman za mene!?!" "Sa svojim očima da bacite oko leđa u glavu, Molly promrmljao , "P-molim vas, me do sada, ne mogu stajati čeka još jedan drugi!" Kao dama pao na koljena i sama pozicioniran između Molly's trim bedrima, pitala je tiho, "Imate li dječak prijatelj, draga ?!? "" Da, grupni seks ja sam dječak prijatelj! "" Da li neka stavi njegov penis unutar vagine, "žena je pitao nježno?!? "Bog, da, ona dahnu", on fucks me dva ili tri puta tjedno! "Nakon što je Molly's maca duge duboko francuski poljubac, žena povući i upitao:" Je li on veliki, mislim to jedino ima veći penis!?! "" H-on je jebeni ogromni, "Molly blubbered," Volim ga kada je vožnja mene! "" Da li je on dobar kao ovaj, "žena je pitao malo prije proždire Molly's potrebitima organa!? ! "Oh, Krist živ," Molly stenjali, "Oh, da, mene to pravo postoji, znate samo gdje da ga sisati kurac, zar ne!?!" "Naravno da ne", žene prošaptao, "sve te mlade dame su najosjetljiviji clits sam ikada vidio, i čini se da je tvoje najosjetljivija! "

Je li to bilo bolje nego joj dječak prijateljima penis, sada kada je jako dobro pitanje, ali nije bilo sumnje da je ta prodaja službenik imao pravi afinitet za jelo maca, i u tom trenutku je bio događaj nevjerojatan broj na Molly's proširenih mali klitoris ! Tu je samo nešto o imajući vaše noge širiti na max, a topla usta i jezik te da isisan nebeskog vrhunca, te u ovom slučaju, Molly je sada bio jahanje na nedirnutom rubu začaranog orgazma! "Jeste li spremni da se sperma za mene, dragi, dama šapnuo u haski glasom," molimo Vas cum za mama, ona voli tako što joj cure sperma u ustima! "Iako je stručnjak lapper pička, to je bio nestašan razgovor koji je napokon dobio na nju, i sluh staricu koristeći prljavi jezik vozio Molly desno preko litice i na sredini um puše vrhunac! Molly's maca potrese iznova i iznova kao vruća kuja jezika nastavila je sisa za sve je bila vrijedna, dok konačno nije mogla podnijeti još jedan drugi!

Žena ustade i sve energije ebbed od Molly, ostavljajući razbarušen djevojka pala i krkljanje u kutu svlačionicu, vrlo zadovoljan, ali malo ponižene djevojke! "Kako je to", upita žena, dok bulji dolje na nju s rukama na bokovima!?! "F-fantastično," Molly je odgovorio, "da je najbolji sisanje off sam ikada imao u životu!" "Pa dobro", odgovori ona ravnomjerno ", a za uzvrat možete voditi brigu o meni! "Dok Pang panike swept preko nje, Molly gledao široka eyed kao prodaja dama ležerno podigla rub haljine, otkrivajući joj pantiless vaginu da mlade žene širom otvorene oči!"Dobro, draga, okrenuti's fair playa", ona ponudila, "sada, biti dobra djevojčica i sisati mama maca za nju!" Molly's glava je jako vrti sada, jer nikada u njoj cijeli život imala imala bilo koje vrste seksualnog odnosa s drugom ženom, ali sada se ispred nje, bio je velika dlakava pička koja je bila zahtjevna njezin osobni i neposrednu pažnju!

Ona je o prosvjedu, ali jaku ruku joj uhvatio za kosu i vođena joj usta do guste kose pita između stare žene nogama! Arome je tijekom napajanje, a ne kao odbojni kao ona možda misli da će to biti, u stvari, kao što joj nosnice spaljene i puni stara dama miris, Molly mogli osjetiti vlastitu pička spazam malo u očekivanju onoga što će doći sljedeći ! "Oooooomph," Molly gasped kao usta napravljen direktni tvrtka kontakt s nešto prosjeda maca, i mnogo joj vlastito iznenađenje ona instinktivno neka joj jezikom zmije van i potragu za hard klitoris znala je bila skrivena u masi zapetljanih maca krzna! ! "Ohhhhhhhhhhh, da, žena uzdahne," to je ono što ja živim za, da biste dobili moj maca pojede mlada djevojka, ohhhhhh, moja, ti si sve tako energičan i ti mene oh tako dobro! " Žena je pravo, naravno, o mladim djevojkama koje je energetska bića, jer iako je nedostajalo iskustvo, Molly je i sama bacio strmoglavo u sisanče off starica je vruće pička! "Mmmmmm, to je način, dragi, žena moaned," Ja sam skoro tamo, tako da se dobra djevojka i dospijevaju između vas noge i učiniti vaš maca sa prstima, tako da možemo zajedno sperma! "

To je sve tako nevjerojatno, manje od deset minuta bila je tek usputno pregledavanje za kupaći kostim, i sada, ovdje u trgovini u svlačionicu je ona jede maca od vrlo prodaja službenik koji je pomogao joj je odabrali! "Do mene teško sada, dragi, dama traži ravnomjerno," Ja sam o spremna da se moj orgazam! "" O, Isuse, "Mima pomisli u sebi kako joj prst doslovno letio nad njom malo tople klitoris," we're gonna sperma oba zajedno! "I oni je previše, sa svakim od svojih pussies iskrivljenje na točno istom trenutku, obojica stenjali kao crotches hurtled izvan kontrole na stijenama vrlo zadovoljavajući orgazma!
"O boze", žena rekla tiho: "Ti su prilično mali pička lapper zar ne!?!" Mima jedva napukao, ali osmijeh odgovorila: "Mislim da sam dobar učitelj!" Prodaje dama chuckled , a onda kao da su nakon misao pitao: "Dakle, ono što će biti, prugasti jedan ili točkicama!?!" Mimi izbio smijeha i odgovorila: "točkicama, definitivno točkicama!" dama scooped do žute i bijele tufna bikini i odgovori

Нема коментара:

Постави коментар