петак, 21. мај 2010.

Swing klub

.. postoji jedan poseban klub u gradu koji sad ne bih da imenujem, jer je njegova priroda pomalo specificna to je zapravo swing klub. Možda ste čuli za njega. To je nasljednik kasno, veliki Platon's Retreat, odavno zatvorena od Puritans. Parovi-jedini, razumno čist, to privlači uglavnom srednje klase klijentelu koja pokriva široki spektar starosti i privlačnost. Svi mi koji posjećuju dijele interes za seksi mama. Neki dolaze gledati, neki se gledali i drugima da podijele svoje partnere s jednim ili više strancima.
Došli smo do večeri, nakon koktela, večera i ples. To je posebna prigoda, naš prvi izlet zajedno u New Yorku. Nisam vam rekao upravo ono što je naše odredište, ali pretpostavljam da nije samo još jedan klub.
Mi spustiti iz naše kabine i unesite neopisiv vrata zgrade negdje u 30-im odlučan zapadu. Formalnosti na stolu su površan, a ja guliti parovi za seks novca off svitak u ruci. Mi smo pokazali da svlačionica, lijepo raspoređena ali svakako iznenađujuće učvršćenje u noćnom klubu s točke gledišta. Iako je soba uglavnom prazna, ja bilješku oči raširiti kao par izranja gola iz obližnjeg vrata. Čini se da su u svojim kasnim 40's, ali mršav, u formi i privlačan, gola i očito vrlo ugodno. Žena ima obrijane stidne kosti, cucla piercinga i neke nakita vise od nje proboli labia. Ja mogu osjećati moj penis ukrućenje već
Ja ne mogu pročitati sasvim izraz na licu kao naš vodič objašnjava pravila: nema ulaska kluba ispravan osim ako oba člana para disrobed. Ručnici su za one koji žele pretvarati skromnosti. Prva razina je i salon za jedan na jedan aktivnosti. On objašnjava da su mnogi prvi-timeri nikada ne ići preko toga, leže na tepisima police na zidovima sobe, gledajući, ljubljenje, maženje ili jebanje.
Na katu je swing području. Čak ni ručnici su nosili ovdje. Postoji pet soba sa svake strane hodnika , s velikim a u zidovima kako bi se omogućilo promatrača i bez vrata istog razloga. Debeli jorgani pokrivanje podova. Inače nema ništa u sobama, ali mnoge velike jastuke.
Mi započeti uzimanje mjesto na jednom od gusto carpeted police. S jedne strane nas, mlađi par sjedi sučelice, noge isprepliću, ljubljenja i milovanja. S druge, malo pretežak žene mislim da se u njoj 50, aos, s vrlo velikim grudima sjedi jašući svog partnera i ponekad slajdova gore i dolje na jahanje partnera njegov penis, Većinu vremena ipak, ona je gledanje svi ostali.
Ja sam sada potpuno uspravne i mi hitno želite početi u seksu. Predlažem vam da se morate žele sisati moj penis s publikom gleda na i bez oklijevanja uzeti moj penis u usta i početi pumpanje glavu energično. Dama jahanje cowgirl spotova nas i čini se da se sviđa ono što vidi. Ona počinje humping ozbiljno, a ja mogu čuti njen partner odgovoriti s krikovima ohrabrenja.
Nakon nekoliko minuta to, ja, AOM još više uzbuđeni i spremni za ozbiljne akcije stepenicama. Ja povući glavu gore i sam oduševljen da vidi da je luda, gotovo očajan izgled još se u oči kad, Äôre luda od seksa. Kažem to ti, aos vrijeme za velike lige i krećemo stepenicama. Primijetio sam svoje oklijevanje u odmatanje ručnik iz svog srednjeg prije nego što smo se popeli stepenicama, ali nakon toga vam nije pokazao znakove sramežljivosti.
Mislio sam da bih istražiti, gledati aktivnosti, i onda zajeb u jednoj od prostorija spola da osjetite uzbuđenje egzibicionizma kao što smo osjetili očima drugih na nas. Ja ga pronaći ogroman skrenuti na biti uzrok seksualnog uzbuđenja u drugima, a ja sam bio da li bi se osjećaju na isti način. Vi se pridružio grupi clustered na prozore i vrata jedne od soba na kraju hodnika. Čula sam da ste izdisaju kao što je u djelatnosti unutra. Tri žene su isprepleteni u lančano, svaki s licem prisutan prema drugome maca. Njihovi partneri sjede za rubove sobe, gledajući kako su masturbirao.

Vi kao zarobljen. Stajao sam iza tebe tiho, dosegnuvši moje ruke okolo u vaš maca i pritiskom na moj penis u guzicu krug tvrtke. Vi biste potiskivao u mene i ja mogao osjetiti tvoje ushićenje. Nakon nekoliko minuta od vas miluje i uživanje osjećaj moj penis tvrd kao čelik, šapnuo sam da sam želio vidjeti te im se pridruže.
Vi tvrdoglav, možda šokirana na ideju seksa s grupom čudna žena, možda poniženi na misao dvadesetak promatrača. Bez obzira. Ja vas zgrabila zglob i vukli kroz vrata. Žene pogledao nakratko iz njihova međusobna službe kao muškarci rastrgaše vaše golo tijelo sa svojim očima, više mesa za svoje masturbacija. Oni sigurno pitali što sam imao na umu.
Ja vas je dovela do jednog od muškaraca, trim, atletski tip gleda, siva zujanje cut, malo grubo izgleda. On je bio dokono potpiruje njegovu dobre veličine penis dok je on nastavio te promatrajući. Rekao sam mu da želim vam da sisanje ako je njegov penis koji je bio u redu s njim. On je odgovorio sa smiješkom i zla te rukom prema njemu.
Tvoj strah je nastavio rasti, do te mjere da sam morao prisiliti da se koljena. On je onda uzeo prema stražnjem dijelu glave i ste pritisnuli na njegov penis. Vi magarac je potisak u zrak, a ja zamahnuo oko vas raskrečiti se, okrenut guzicu. To mi dopušteno da biste vidjeli svoju publiku i širiti svoje seksualne torture obraze kako bi vaše pička i šupak su jasno vidljivi na njih. Ja naizmjence ušle maternice i stražnjice, s moje prste i pružio svoje usne za zadovoljstvo publike. Od kretanje vaših leđa ispod mene, ja mogu reći da ste bili energično pumpanje glavu gore-dolje po osovini, ili možda je bio prisiljavanje.

Drugi ljudi su pozivajući se na mene da im skrenuti s vama, ali žene su druge ideje. Kao što su shvatili da ste bili sisanče jedan od njihovih ljudi i odvlače pažnju svoje publike, oni odmotan jedni od drugih te nas približio na rukama i koljenima. Vi kao da se sisa svoj tip previše energično primijetiti. Tek si uhvatio za obje ruke i odvlačio mu da ste bili svjesni da ništa, ali veliki penis.

Možete brzo su se proširile-eagled na leđa na sredini sobe, jedna žena na svaki ud. Muškaraca porasla na pridružite u bez obzira na njihovu dame imao na umu. Oni su nastavila dizati noge gore i natrag, dok su oni gotovo dodiruju pod s obje strane glave. Jedan po jedan, žene su se pretvara kleči cijelo lice i drži vaše ankles leđa, dok su gumiran svoje pokisao pussies na nos, usta i čeljusti. Ljudi su se pretvara vas jebeni, vaginalno i analno. Osim deliciously seksi tekućine zvukovi dolaze iz pussies u lice, te održava ritmičke cvileći zvuk u vrijeme s tvrdom thrusts između nogu.

Uz put smo lijevo Le trapez te večeri, te je prodrlo šest deset ljudi u ukupno, imao servis, gotovo kao mnoge žene i napravio sebi miljenik voajere. Ono što sam našao je da većina uzbudljivi više te su drenched u spermi i pička sok, više ste bili degradiran, te je dobio više uzbuđen.

Kad mi je dobio natrag u naš hotel, imali smo najbolji seks ikad. Nisam, t pustiti te tuš i kao što sam vas poljubi, a vi jebeno, sam mogao osjetiti sve dalje toplo-sjemena u vašem maca i rektuma, i miris sokova svih pussies te su jeli cijelo lice. I volim svoje seksi kurve!

Нема коментара:

Постави коментар