понедељак, 8. март 2010.

Dominacija

Mi smo bili pozvani kolega's New Year's party. Moja supruga Julie mrzi stranaka i ja spomenuo nervozno, čvrsto očekujući da će ona dominacija odbiti. Bio sam iznenađen kad je prihvatila bez puno buke.
Naš brak je bio prolazi kroz grubu fazu u posljednje jebati u vrijeme. Jednom sam imao pritiskanje joj da voditi ljubav za drugog čovjeka u mom prisustvu, ali je ona ogorčeno odbila.
"Ako ja odlazim jebati netko drugi to će biti zato što želim, a ne za privatne zabave." Rekla je ona. Želeći spasiti moj brak, JA podupirač off i nije rekao ništa više.
Kada je stigla pozvati stranke, znala sam da to nije bio idući u biti njišuću afere. Sam mogao ali nadam bi moglo biti uzbudljivo.
Ona mora imati osjetio moje nade žudnja i očekuje najgore. Nisam zamisliti da je zato ona je pristala doći i preuzela je samo željela ugoditi pomoć mene kako spasiti brak, ali, u svjetlu događaja, Ja sam ne siguran kao sada.
Tijekom vikenda provela popodne dobivanje spremna i mene iznenadi se izvuče vrlo seksi haljini s niskim, otkrivajući seksi plavuse dekoltea rezultiralo zapanjujući prikaz rascjep.
Držali haljina joj tijelo, pokazuje obris njenog vješalica pojasa i gaćice. Usprkos svojim 38 godina, ona je još uvijek imala super tanko, čvrsto tijelo i, s njom duga, plava kosa, ona je bila zapanjujuća. Rekao sam joj na taj način, ali ona je samo snorted i rekao: "Ne ostavljaj me sama na stranke."
Kada smo dobili na stranke da je gore i trčanje sa puno ljudi tamo. JA je otišao to bi nam piće iz bara u kuhinji. Dok tamo sam sreo prijatelja iz izvan grada i čavrljao. Sam iznenada shvatila sam bio dugo vremena i užurban leđa sa pićem.
Bio sam razriješena pronaći da moja žena je ona uronjena u maloj grupi i bio je pričajući animatedly. Međutim, kad sam ponudio piće, bilo je jasno da sam u nevolji jer ona snarled kod mene na "popišati off."
JA je otišao i udario nekoliko pića, ali sam brzo utješio da je ona sada, čini se, uživa biti u središtu pozornosti u svojoj grupi. Gomila ljudi izgleda kao da su mislili da su na to dobra stvar je okružen.
Sjedio sam polovina pijana, na rubu plesni podij i polako shvatila da je moja supruga, čini se, zvijezda u show, barem za svoju grupu poklonika. Ona je svaki ples ples uz cijeli niz ljudi i kao plesni podij potamne i glazbu dobio sporiji i smoochy, ona je ptić zatvoriti u rukama njezinih partnera.
Ona je očito da čavrljao gore i poljubi strasno dok joj partneri polako se utrljava protiv nje i pokušao joj pipati.
Prekidač za kratka svjetla i svjetla postala svjetla za parkiranje i postalo je teško pratiti što je bila do, iako sam mogao vidjeti je ona napredovala za zaključavanje obje ruke oko vrata većine njezinih partnera dok zaključavanje joj usne na njih.
To je jasno dajući im slobodno mašti na istražite svoje tijelo kao što su htjeli.
U krajnjem kutu sobe bio je dug draped besplatan seks zastor i uskoro, svi njezini partneri joj upravljao tom mjestu, tako da njihovo ponašanje je bila zasjenjena zastor i nitko nije mogao vidjeti što se događa.
Međutim, kada je došla s plesnog podija, ona je izgledao više zacrvenio i uzbuđen svaki put sam ju vidjela. Iako sam očekivao da bi joj one aspida dugmad na zaljev, počeo sam biti opsjednut što se oni smiju učiniti s njom.
Julie je bila stvarno ojađen kada je otišao sam tako dugo. Ona je mrzio što se upoznati nove ljude, što u osnovi stidljiv, ali je bio jedan od onih ljudi koji su bili jako dobri u tome skriva. Kada je dobio idući ona je bila jako društven. Dakle ona je bila zadovoljna kada je puno ljudi došlo do razgovarati s njom. Ona je priznala da su najpoznatiji womanisers, ali, bili su zabavni, i bilo je zabavno, ponovno oživjeti joj jednog dana.
Ona je oduvijek volio pozornost od vukova i uživali su u kontroli i drži ih na zaljev. Ona je uživala chat i flert i, kada je počeo ples, ona je prihvatio sve pozive za ples da se potopljena i.
Svi muškarci ju je držao što bliže i utrljava se protiv nje u spor brojeve. Oni su pokušali da poljubac joj i osjetiti joj tits, stražnjici i trbuhu, dok šaptanje u uho kako joj je ona bila lijepa i govoreći joj što bi htjeli raditi na njoj.
Sva ta pažnja je uzbudljivo, a ona je bila oduševljena da ljudi još uvijek joj je htio. Ona basked u pažnju i laskanje. To je kao da mlada djevojka opet s tom razlikom da se vremena promijenila, a ona je sada bio iskusan ženu. U svojoj mladosti, bez tableta i strogi moralni odgoj, ona je postala stručnjak na skretanje seducers.
Imala je propustila šezdesetih godina 'seksualne revolucije, dok odgoja male djece. Ona je bila u iskušenju da iskoristiti ovu priliku za nadoknaditi, ali je bilo teško ignorirati način na koji ona je donijela gore. Dakle, u početku, ona je zadržala svoju partnerima iz groping nju i odvratili od njihove poljupce.
Međutim, kao što je nosio na večer je postala više uzbuđuju pažnje. Ona je počela da mislim da sam postaviti ovu večer do ostvariti moje mašte i još uvijek ljuta na se napuštenim, pa je prestala njen partner's predujmovi rjeđe.
Organizatori su zatamnjene svjetla na plesnom podiju i igrao samo spor brojeve, i, posvuda, parovima plesali bliski sa svojim usnama zaključana zajedno.
Ona je počela da omogući joj partneri lizati joj vrat, da joj grickati uši, a zatim da zaključate svoje usne njezinima. Ona je dopušteno sama odgovoriti i razdijeliše usnice da neka njihova jezika istraživati seksi klipovi usnice, zubi i jezik.
Njezino uzbuđenje montirana i ona neka ih gurnite ruke niz njeno tijelo na milovati joj grudi i stražnjice. Ona je inzistirala da se oni čuvaju svoje ruke izvan haljine - staromodna, teen-age ograničenje od svoje mladosti.
Nakon svakog plesa, ona je sjedila se za neko vrijeme, šaljiv i koketiranje s grupom i uživajući sjaj kao i vino i pažnju joj opušteno.
Sljedeći put kad je plesala odmah odgovorio da traži usne i dozvoljeno lutanja ruke, dopuštajući im da uzbuđenje joj tijelo. Ovaj put pozdravio ona je ruka koja skliznula u vrhu njezine haljine i caressed joj grudi kroz joj grudnjak. Sa omiljen partnere, ona je dopušteno svoje ruke da se ublaži joj grudnjak na stranu i milovati joj bradavice. To je električni i uskoro obje njezine grudi su bili goli i bradavice teško.
Njezin omiljen partneri odmah krenuli za zavjese, gdje su vrlo brzo mogao dobiti svoje ruke dolje ispred njezine haljine, njezin grudnjak na jednu stranu, a njezin tits izložena. Bilo je malo pokušaj plesati, samo duboko snog i groping joj tits. Oni ih cupped u njihovim rukama, miluje joj bradavice slanje drhti od uzbuđenja po njoj.
Prestala je mnogo pokušaja da biste dobili njihov kazaljka joj suknju, a na kraju plesa ona isprave svoje krpe i vratio se u grupi i njezin stakla.
Nakon što je to bio rutina za sat ili tako, njezin posljednji željan partner traži da joj se plesati istodobno s drugim muškarcem.
"To je zahtjevno", ona smijala. "Ja ne mogu plesati uz vas oboje."
"Zašto ne?" Jednu suprotstavlja, i svaki od njih zaplijenila ruku i dovela do poda.
Ona je otišao u zagrljaj jedan od njih i preselili u drugi iza nje, klizne svoje ruke oko nje torzo. Ona je upravljiva na daleko, tamni kutak protiv zastor i njen partner konvencionalni strastveno ju poljubi, pa je odgovorio i prikopčan joj ruke oko vrata.
Čovjek iza uskoro imao ruku u uspravljen vrata njezine haljine.
Grudnjak joj je ubrzo nedovršen i svaki od njegove ruke bile ubrzo gripozan dojke, milovati joj bradavice dok nisu bili tvrdi i čvrsti, dok je on gumiran njegovo tijelo protiv njezine stražnjice.
Uzbuđenje poljupca, miluju njene grudi, a pritiskom na kruti očito muškog člana na njoj buns dodao da joj uzbuđenje raste i ona je dozvoljena čovjek iza do dolje i milovati joj trbuh kroz njenu haljinu sa svojim rezervnim rukom.
Ona ih je zaustavio iz pokušava podići svoju haljinu doći na svoje golo meso, ali, iznenada, ruka klizi preko njezin goli trbuh. Čovjek iza našao strani zujanje njezine haljine, kradom klizila je otvoren, a, ulaska, caressed joj trbuh. Ona instinktivno tvrdoglav ... ovo je bio predaleko da bi brzo.
Ona je pokušala da joj se ruke dolje da ga zaustavi, ali nije mogao učiniti jer joj partnera stisak oko nje sredine.
Ona je bila prisiljena napustiti ovaj neplodan, ali ugodna, kako bi se spriječile čovjek istražuje njeno tijelo tako intimno. Ona je nastavila da odgovori na svoj prvi partnera istraživati jezik po ptić u naručje i uživanje uzbuđenja koja zahvatila njezino tijelo

Нема коментара:

Постави коментар