недеља, 7. март 2010.

Hot line

Kao što sam se probudio, ja produženom moje tijelo malaksao, hot line osjećaj mišiće oživljava osjećala dobro. Ležerno istezanja nakon prekrasna noć i spavati. Ja otvoriti oči, i zapamtite prekrasan čovjek pored mene ... moj muž. Kao što je ležao u krevetu, širenje eagled i uporište gol, izgledao je čvrsto zaspati, miran pogled na njegovo lice. Moje oči preselio polako nad svojim tijelom, gleda na svoju tamno slamu, način njegove usne lagano su se rastali kad on spava. Što prekrasan pogled na seksi filmovi probuditi se! Moje srce nadut od ljubavi za ovaj čovjek! On je bio moj suprug, a ja ga voljela do smrti, on je bio moj svijet.
Kao što sam vodio moje oči nad svojim tijelom, vidio sam njegove grudi kreće ikada tako polako i ravnomjerno gore i dolje sa svaki dah uzeo. Look at one biceps, ja mislio to ja osobno, kao veliki snažan mišiće koji drže me čvrsto. Htjela sam te ruke da se oko mene, osjećao sam se tako siguran u njih. Oni oružja je bio omotan oko mene toliko puta, u tim slatkim ljubavi i naklonosti. Ja nanijet oči prema dolje, prema njegov penis. Što smiješno stvari su! Samo polaganje tamo, kao malo masnoće ljenčariti, čekajući da se probudio. I sve tako nježno i lagano miluju njegove testise, a osjetio meke dlake na njima. Oni su velike i meke, a ja samo želim da ih stisnuti, ili ih ugristi! On promeškolji, ikada tako nešto, ali on je znao da je nešto događa tamo dolje! JA ran moj prst dolje vratilo iz penisa, i on promeškolji još više. Najmanji surova gospodarica dodir u penis, i oni to osjećaju odmah! Mislim da penis prije nego što se budi mozak! Vrijeme da se u akciju prije nego se probudi. Brz pogled na sat mi je rekao da je bio 9:30. Dovoljno penis vremena da provede ostatak dana u krevetu! Ja sam klizila niz krevet, tako da moje lice je bila na razini s njegovim penisom. On je još uvijek spava, tako da sam lagano poljubi prostitutka svoju mekan, ali dlakav trbuh i preselio dolje na njegov penis. Uz lagani poljupci, on je izazvao, a počeo je rasti. On nije bio jedini koji je probuditi se početi. Sam stavio njegov penis u moj topli vlažni usta, i nakon nekoliko udaraca mekana, osjetio je rasti teže. Sada mu je ovaj probudio, a kako je ispružena, on je gledao dolje na mene.

"Dobro jutro vam previše!" reče veliki osmijeh dolazi preko svoje lijepe snažan lice. Ja namršti i winked kao što sam nastavio njegov penis u usta! Sam mogao osjetiti ga teže raste, vene samo pumpanje, njegov dugme lupanje sa svakim sisati i lizati. Voljela sam čovjek penis! Sve o tome je arousing! I moram reći da sam malo stare ruke na oralni seks stvar! Moj mužić je voli, a on zna da se to puno više nego bilo koji drugi tip on zna, ali on ne žaliti! Kao što sam usisan i lizali, ja uhvatio oba testisa, i nježno ih caressed ih milovati i ikad tako nešto. Čuo sam veliki uzdah i jecaj, a znao je da uživate koliko sam bio. On je krenuo je svoje zdjelice, tako da je njegov penis potisak i izlazi iz mojih usta sa svakim potisak, a uz svaki udarac, ja staviti samo malo više od njegov penis u usta, dok sam mogao uzeti ništa više bez gagging! Njegov veliki rock hard penis je čvrsto, a ja sam bio uzimajući mokro samo razmišljam o tome u meni, početni umetanja uvijek je uzeo moj dah, i dojam ovog čovjeka na vrhu mi je tako arousing ja ne mogu čekati za njega se iznutra. Nakon početka s lijepim trom sisanče pokret, sada smo radili neke brzine, a ja je lizanje sisa a tako teško mi je čeljust počinje boljeti. On je znao da on je uhvati moja ramena, i nježno me prevrnuo, i odmah sam znao da se presele gore krevetu, on je idući u povratak naklonost. Mi oboje ljubav dobivanje i primanje oralnog seksa, i on zna koliko je brži i od orgazma oralni seks ... trenutak svoga jezika trzanje na moj klitoris i istopi. On zna točno gdje treba ići i što raditi, on je čini mi dođe u roku od nekoliko minuta, a ja mogu osjetiti sebe uzimajući vlažnija i vlažnija. On je slajdove prst u mene, kao što je i dalje lizati, i ja znam taj osjećaj dobro ... kao on dobiva kretanja i brzinu događa, ja ga samo želim da me zajebavati ... ODMAH! Čujem moje disanje dobivanje brže, ali ja sam na taj način apsorbira u oralni seks, i moje vagine samo želi njegov penis u njemu sada ... ja ne mogu pomoći, ja zgrabiti glavu, i kao ja sam se oko orgazam opet , i zabode mu glavu dublje, pa je Licks moj klitoris teže, a ja vrisak s intenzitetom orgazma. On podiže glavu, a ja jedva mogu otvoriti oči, ali ja zgrabiti svojim velikim jake ruke, te ga povucite prema meni. On poljupci me jaki i tvrdi, da me želi kušati svoje sokove! Mogu osjetiti njegov penis, hard rock protiv mene, a kako je ona u slajdovima, čujem se zgražavaju, dolazi iz mene, i on je u meni, duboko u meni, njegov penis hard rock i čvrste, klizne unutra i van. I lift moje kukove, i neka njegove pijetao udario drugom mjestu. O Bože ... kako se seksa osjećati ovo dobro i dalje biti legalno! Počeli smo dobivanje neke brzine događa, a ja bi ga mogli osjetiti doslovno me jebu teže i teže, a ja zadržao prosio za više, to sam mogao uzeti ga više nema, i vrištala iz još jednog orgazma. Kao što sam osjetio moju vaginu da grčevi od orgazma, osjetio sam njegov kurac ide hard rock, te je skočio iz moje, njegov penis hard rock, i kao što sam gledao dolje, velika opterećenja od sperma pucao van. Osjećao sam topli ljepljiv sperma niknuti moj trbuh, pa udariti moje uho! Kao što sam počeo smijeha, tako i učinio ... "Uh", čujem, od negdje. Kao što sam zatečen moj dah i otvorila oči, vidio sam ga smijući se. "Think ja napravio nered .... on je otišao na zid!" Sa sumnja izgled, ja okrenuo glavu i vidio guste ljepljive tvari tekle niz zid .... njegova sperma je ubio moje prošlosti uho, i sletio na zidu nad krevet! "Vidiš dragi, znao sam da će uživati u njoj." rekao sam.

Нема коментара:

Постави коментар