уторак, 2. март 2010.

Seks i dopisivanje

Moje srce kucalo je počeo kada sam čuo mekani kucati na vrata moje hotelske sobe. Kada sam pogledao u njegov intenzivan, strastven tamne oči, osjećao sam da je upoznat, ali tajanstvena, osjećaj da sam se svaki put smo zajedno. On je hodao po sobi i počeo polako ukloniti svoju jaknu. Dospio sam se da ga se dotakne, seks i dopisivanje ja sam htjela tako loše za naše usne u susret. On je vrlo nježno ukloniti moju ruku govoreći: "Ne još". Oh, kako on voli da me mučiti! Ja jedva sebe mogu kontrolirati, želim da ga tako mnogo. Nakon toga počinje se svlačiti mene. On uklanja moju košulju, onda moj grudnjak, a vrlo namjerno preše moje gole grudi protiv njega dok je on dolazi iza za unzip moju suknju. Zatim, još uvijek bez govoreći riječi, on mi je lagano sjeda na krevet i uklanja moje cipele i moje seksi ves čarape. On pritišće mene, pa ću leći natrag na krevet, i on gutanje sperme počinje da me poljubi. Počevši s mojim prstima i rada do moje noge. On ne propustite jednom mjestu. Potom poljupci moje unutarnje bedara za što se čini kao vječnost, a ja osjećam svoje lice samo grubo četkanje protiv moje prepone. Ja sam siguran da je namjerno teasing me, znajući da me može voziti na razinu od želje da nisam mislio moguće. Konačno, počinje se i poljubi me lizati, koristeći svoj jezik tako vješto, u samo pravo mjesta. Pokušavam tako teško kontrolirati sebe, ali je neminovno da ću doći vrlo brzo. On je izgleda gore od između mojih nogu s onim seksi oči i na kraju govori mi, ali velike picke samo reći: "okus prekrasan danas", a onda je opet, vrlo bijesno rad na mene i što me moan. On me vozi do najudaljenije krajnosti seksualno zadovoljstvo ogroman kurac, do sada, u stvari, da sam gotovo osjećam kao da ću umrijeti. Kao što sam luk mi leđa i počnite vrištati da sam spreman da dođe, on dolazi sa svojom rukom držati mina, dok se nastavljaju raditi my sweet vlagu, dok sam lupanje sa zadovoljstvom. Nakon što je polako me ljubljenje između nogu, on dolazi za moje druge strane i mene vuče do sjedeći položaj na krevetu. On kreće prema meni i ja teško primijetiti kako je unutar njegove hlače. Ja polako poništiti njegov remen. Otkopčati i unzip svoje traperice i njima rade dolje preko svoje dno, namjerno trčanje moje ruke dolje svaki obraz, a zatim guraju svoje hlače dolje na podu. Bez obzira koliko puta sam ga vidjeti i osjetiti, ne mogu vjerovati koliko je lijep njegov penis. Samo desno veličine. Samo pravo debljine. Ja sam ne podrobno kao pacijent kao što je on i sam doći do njega te ga povucite prema meni. Ja ga uzeti unutar mojih usta, počevši polako, kruži sa mojim jezik, grickanje i lagano trčanje moj jezik dolje jednu stranu svoje osovine i do druge. On se počinje buniti se tiho i jaukati dok sam stegnuti usne moje oko njega i odvesti u svaki centimetar. Želim tako loše da mu pokazati neke od zadovoljstva i ljubav koja mi je upravo pokazala. Konačno, unatoč svojim najboljim njegove nadljudske napore i izdržljivost, on ne može čekati bilo koji više. On me spušta natrag na krevet, strasno mi je ljubljenje i milovanje moj hard nipples. On koristi svoj donji dio tijela da tiska moje noge, osim mene i uđe. On seli s tim da je savršenstvo njegova dlakav trbuh me udaraca na "samo savršeno mjesto". On nastavlja zabadanje, isprva polako, a ja svaki put stenjati. Naše oči su zaključana zajedno, tu je toliko intenzitet u našem snošaj. Prije jako dugo, znam da dobivam spreman orgazam ponovno. Dok je u skoro isto vrijeme, njegove oči se širom i njegovi pokreti postaju brže. On mi kaže da je spreman doći. Mi eksplodirati zajedno s takvom snagom i strašću da se osjećam kao moja duša je napustio moje tijelo i ja sam baš promatranje ovaj ekstaze odozgo. To je osjećaj kao da ništa što sam ikada imati iskustvo

Нема коментара:

Постави коментар