петак, 5. март 2010.

Seksualne afere

Znala sam odmah kad kucati na vrata je došao da vas bilo. Prije nego što sam stajao gol, žudno čeka da ući sobi. Te nije gubio vrijeme u stvaranje mene nesvijest od mene scooping na desnoj ruci i uzimajući vaše seksualne afere lijeve ruke moje milovati grudi kao što ste se rastali moje usne umetnuti svoj jezik u moja usta. Znao sam da si gladan kao za mene kao što sam za vas žurnost Vašeg poljubac. Dospio sam do osjetiti oticati u svoje hlače. Vi već su tvrdo kao stijena. Si me podigla i mene nosio u spavaću sobu i bacio me na krevet i pissing undid svoje hlače dok sam gledao. Čim sam vidio vaše otečene kurac sam morao to imati. Okrenuo sam se na krevetu utvrditi samo tako da sam mogao lizati gore desno i dolje onda se ispred, a zatim na lijevoj strani dok sam ga uzeo sve u moja usta, stenjati ste objavljena javite mi vam odobrena. Flicking moj jezik iznad glave vaše otečene Tera Patrick člana vam nanijeti luk da ga guranje dalje u moja usta. Moja ljubav kutija koje je pokrenuo silan i objavljivanju moj slatki sokovi. Hvatajući moju kosu si povukao glavu nazad kao što sam whimpered u znak protesta. Gledam gore za vidjeti osmijeh dolje na mene: "Jeste li propustili moj penis Baby?" "Bog znate ja sam!" Pokušao sam ga uzeti natrag u moja usta, ali si povukao my head back again "Oh no baby prositi za to." Nikad nisam znao kako bih mogao dobiti mokro takvim riječima. "Molim te dopusti mi da beba siše! Želim sisati vaš penis tako loše! Dopustite mi da ga sisati vam beba molim!" "Koliko ste love my penis dijete? Recite mi koliko love you mom sucking penis kurva!" "Ja volim svoj penis beba ja! Volim sisanče svoj penis kada je tako teško i čeka mene. Želim ga sisati dok ne svršiš svi iznad mene. Bebe Molim neka mi ga!" Guranje moje lice natrag dolje u svoju preponskom području bilo sve mi je trebalo da se vaš penis natrag u moja usta. Volim što napravio da molim za nju i vas vole biti u stanju da me kontrolirati. Znaš čini mi više gladna za vas i vaše pažnje. Nakon nekoliko minuta siše vaš penis te odlučili da je vrijeme za prelazak na "Dopusti mi da je okus seksi rupu od tvoje bebe." Polaganje natrag na krevetu sam proširila moje noge kao i širok za vas kao što sam mogao dok ste uklonili svoje hlače ostatak puta. Crawling između mojih nogu počnete dosađivati sa svojim jezikom liže moje unutarnje strane bedra. Ja whimpered s uzbuđenjem i zadovoljstvom. Prije nego što je dobio na moje mokro okvir vas zadirkivali više. Uzimajući svoju ruku te počeškala klitoris polako "Da li moje dijete želite maca lizali njoj?" "Uh huh." "Ne znam možda ću i ja možda neće. Tko je to želite sve vrijeme dijete?" "Oh, Bog vas beba! Želim vam sve vrijeme!" "Je li to pravo? Li to dijete osjećati dobro da ste me vas ribanje?" "Oh yes!" "Reci mi tko malo drolja si baby? Tko te kontrole Baby Tko čini da se osjećate dobro Baby Who?" "You don't Baby vas i samo vas!" Sa taj seksi smiješak tvoj vas umočiti prste u moje vodjenje ljubavi pička me jebu s njima i na moja maca lizanje usana. Ja luk moja leđa i sa jecaj užitka. Sa preciznost stručnjak, da smo oboje znate da su, vaš jezik postaviti moj klitoris i lizali s misijom na umu dok prstom jebanje moje mokro, lupanje ugrabiti. Ja eksplodirala arching gore kao ogroman orgazam swept preko mene i sve više jezika tijekom laptali vodu gore slatki sokovi sam objavljivanju. Propala sam natrag na krevet uzdišući u reljefu. "Feel bolje baby?" "Oh yeah." Zadovoljan da sam osjećala bolje da me zrcaljeno nad "Nisam učinio s Vama još mi slutty girl. Ja sam na kontrolu ovdje i sad ću lupiti da maca sa mojim penis dok vas preklinjati me prestati!" "Nikada ne ću moliti da prestati!" Ja podigoh na moje ruke i koljena, kao što klizila svoje pretjerano oticanje kurac u moju pičku. Osjećaj da imate u meni je divno "Bog baby I've missed you." "Pokaži mi koliko ste mi propustili." I ono što se njiše naprijed-nazad na vaš penis kao strast iznad mene uze. "That's my girl fuck me dobro!" Pogledao sam u ogledalo u uzglavljem kreveta leđa je bio u luku i oči bile zatvorene, a vi bili oplakivanje tako sexily ju je gay prouzročio mene to rock brže. "Baby si tako seksi! Želim vas jebati cijeli dan i cijelu noć!" Ti mi se nasmiješio i postignut pod da se igraju s mojim klitoris opet. "Samo brinuti o meni jebeni now baby. Stavi za mog penis osjećati dobro!" Ja njiše naprijed i natrag teže osjećaj moje mokre okvir za klizna gore i dolje na penis kao što smo oboje moaned kad sam vam rekao Sam bio idući u sperma opet vam prestati igrati sa mojim klitoris i izvući iz mene. "Još nije drolja! Nisam još spreman za vas učiniti da opet." Ja whimpered i molio za vas staviti penis u leđa, ali da ste bili neće dopustiti mene da biste dobili leđa to lako. "Oh no Baby, ja sam na kontrolu u sjećanju? Okrenite!" Okrenuo sam se preko moje noge i šire za vas još jednom što ste skliznula u mene sa lakoćom. "Damn baby tvoj maca je mokra. Volim ga kada se svi mokri za mene. Who's your baby čovjek koji je vaš najbolji jebati?" "Vi ste dijete! Nitko fucks mene kao da ne!" "Nitko ne?" "No One!" Podizanje noge iznad ramena te pokazali svoj kurac duboko u moje ljubavi suviše mokro rupa i zalupila sa svime što vam je došao sam ponovno sve na svoje penis vrišti u ekstazi! Si povukao svoga penis iz mojih maca jerking ga "Dođi ovdje i dobiti svoju nagradu!" Ja brzo zrcaljeno na moje ruke i koljena, uze svoje grijanih penis u usta i proguta svaku posljednju kap vas squirted se samo za mene, slušajući vas stenjati i uzdisati ostavljajući mene znati da su uspješno spolno full-ispunjen. Ti me podiže završiti svoje ruke oko mene me strasno ljubiti. Mi srušila natrag na krevet snuggling za nekoliko minuta za uhvatiti naše dah. Dok ste bili preljev otići, sam si tražio još jednom. Ti me poljubi i nasmijala se "ne može beba sad sam se vratiti kući, ali ja ću se vratiti uskoro. Uvijek sam ti se vratiti i vi to znate." Ja pouted i opet si me ljubila "Ne pouting. Držite ga mokra i vruće mi bebe i sjetiti tko je vaš čovjek. Ja ću se vratiti kad mogu. I promise." Posljednji poljubac na vratima, a vi bili otišli, vratiti se životu ste daleko od mene

Нема коментара:

Постави коментар