петак, 19. март 2010.

Jebanje celu noc

Moje sinocno iskustvo je bilo toliko dobro da ga ja jednostavno moram podeliti sa vama..... jebanje celu noc je sigurno nesto sto svi ocekujemo da se desi, ali za to su potrebni i neki preduslovi tj. pitanja pre bih rekla: sa kim, gde , kad ,akako....upoznavanje sa domacim devojkama Izgleda da su se meni sve kockice poklopile bas isnoc.....
Sve je pocelo tako sto sam otisla kod drugarice sa kojom se nisam videla vec duze vreme i sa kojom sam se znala provoditi kao nikad. Sele smo pocele da pijuckamo neka fensi pica i da se prisecamo proslih dana... Mnoge smo uspomene ozivele i to tako zivo ih se prisecale, da je bilo ocekivano da smo se onako pripite i napalile. Malo smo se prisetile i divljeg seksa koji smo upraznjavale u srecne dane jedna sa drugomi koji je bio predivan. Vatale smo se i pocele polako da se svlacimo, zelela je da polize moju obrijana pickica koja je sva bila vlazna i u grcu od zelje da sto pre primi nesto u sebe. Lizale smo jedna drugu i izludjivale se jezikom do besvesti.....Onda smo dosle na jednu sasvm ocekivanu ideju... a zasto bi smo same uzivale zasto ne bi primile neki lep i tvrd kurac kad smo vec ovako napaljene. Obe smo se dogoovrile i znale odma ko bi to mogao biti...nas dragi jebac iz mladjih dana prcanje koji nas nikada nije izneverio, momak koji ima kurac za pozeleti kao i vrlo zgodne drugare. Naravno bio je potreban samo poziv i on se najavio za pola sata sa jos dva drugara. Verujte mi na rec to su bili tako dobri tipovi da sam jednog odmah smeknula za sebe. Jedva sam docekala da se ntaknem na taj kurac koji je bio lep, velik, tvrd i isto jedva zeljen da udje u moju vlaznu macu, da je probije i da me dobro izjebe. Vrtelo mi se u glavi od zelje, sve sam htela htela sam jos, svakako... ja sam nezajazljiva, obozavam da se tucam. Soba je bila sva ispunjena seksi mirisom kom smo svi doprineli. Smenjivali smo se jebao me jedan, pa drugi, treci... Obozavam da pusim kurac narocito kad su tako lepi i veliki i debeli, mmm evo palim se i dok vam ovo pisem....Kako sam samo halavo navaljivala da pusim kurac, pusila sam ga jako, duboko sisala, dok sam jebana od pozadi, bas tako volim najvise......U ustima mi je bila ogromna kita, lezala sam na ledjima, moja drugarica me je lizala i pocela sma da svrsavam kao nikada, a sa strane me je polivala sperma od druga dva jebaca, mmmm bila je divna i topla....

Нема коментара:

Постави коментар