четвртак, 4. март 2010.

Sisate i guzate

....jedno je sigurno svi muskarci ma sta mislili da vole, niko od njih ne odoleva kada su u pitanju sisate i guzate zene koje vole i umeju da se dobor karaju. One su i rodjene za takve stvari, prosto se priroda za to pobrinula, jer ih je napravila bas takvima. One tu ni nemaju bas mnogo izbora ako se ja pitam, i sama sam jedna od njih, hahaha, jer dobre sise su zaista cool i mnoge zene su sposobne da svrsavaju samo od mazenja sisa. Medjutim takve se ribe ne nalaze bas lako jer one su ili zauzete vec ili su daleko. Ali zato imamo razne varijante vec spominjane npr, upoznavanje preko telefona i to vam otvara mnoge mogucnosti....
'Pa', rekao je Lady E, 'ćemo raspravljati križ spola ili smo u druženju danas'? Okrenuo sam se k njoj i povukli se na mene joj, miluje joj fantastično tijelo kroz njen satena ruhu. Osjećala sam moj nabodete kojima upravljaju vrlo lagano, a moje lopte stroked tako tiho. Moje tijelo je voskom redovito Angela i Laura, moja majka-in-zakon, tako da sam mogao osjetiti sve kretanje nježne ruke. Bio sam ljubakanje Lady E tako nježno, i miluje me je davanje i što je radio Chelle dolje ispod, bio sam u sedmom nebu. Chelle ohrabrio me podići mojim koljenima, i kao što sam tako učinio, ona stroked oko mog anusa, lagano sondiranje da muška teen ljubav rupu. U tuš, imao sam se crijevo kako bi sebi klistir, čime se mi leđa prolaz za zabavu sam očekivao da noć. Chelle gurnula prst ili dva, u moje dupe i uzela moje probadanja u usta, nježno lizanje oko kacige, onda crtež moje kugle u usta, sve dok neki više wriggling prste u meni.
JA je pitao Lady E kleknuti iznad moje glave, i neka mi dati joj neki zadovoljstvo sa mojim ekstra dugim jezik. Njena pička je uvijek bio fasciniranosti za mene. Pubes su iste boje kao i kosa na glavi, lijep crveni bakar. Ona je uvijek miriše slatko tamo dolje, a Angela je njezin muffed previše. Chelle zaustavio me sisa i preselio se između mojih nogu, blago ih lifting. Osjećao sam joj nabodete nudging prema mojim Donje rupu, i čekao u očekivanju za sljedeći osjećaj. Znao sam kako strap-on osjetio; bi živjeti nabodete biti bolje. Bilo je. Sam mogao čuti ljubljenja i shvatila da Chelle i Lady E snogging bili, šta uključiti koji je previše. Moj prick teško je bijesan, a ja sam želio bi netko učiniti nešto da me osloboditi. Nisam mogao govoriti kao što sam imao usta puna usne i sperma. Tada je netko nježno je trljati moju probadanja s nekim satinski materijal, glatko gore i dolje. Gotovo sam došao, ali je uspio stisnuti moje stražnjice, držeći Chelle u meni i dopuštajući želju da sperma se rasipati.
Lady E je dobio od moje lice, okrenuo pa je ona mene okrenut, a onda sama zabio bijesan na mom hard-on. Naginjanja naprijed, Sam bio u mogućnosti da joj lijepu tits u moja usta i nanijeti joj bradavice postati podizati. Chelle ju oko ruke pred Lady E i bio je težak za masažu te iste tits, pa sam izvukao transexual glavu dolje i poljubi joj na usne, ostavljajući joj svoj okus ljubavi sokovi oko usta. Ona je počela jaukati, a ja sam čuo Chelle duboko disanje, što pokazuje da je o to sperma. Bio sam određen da smo svi zajedno trebali sperma, pa sam šapnuo Lady E zadržati, svi mi zajedno će odsvirati. Osjećao sam se Chelle's nabodete halapljivo gutati i znao što dolazi. Sam bio uzimajući osjećaji su bili daleko bolji da remen-na, a ja stvarno ne želim ga do kraja, ali sam mogao osjetiti Lady E cijeđenje moje nabodete kao što je bila na rubu vrhunca, Chelle je bio gotovo tamo, pa sam neka sam ići i potoci sperma pucao u nju, baš kao što je ona vrisnula je ona cumming i Chelle ispunjen moje dupe s hrabrost previše. Mi smo bili svi clasping međusobno čvrsto, kao i našu strast subsided smo odvojeni, lažu jedni pored drugih sa mnom u sredini

Нема коментара:

Постави коментар