субота, 20. март 2010.

Upoznavanje sa devojkama

Svi mi koji mastamo o upoznavanje sa devojkama koje bi nas usrecile svojim slobodnim ponasanjem. Ja na primer mastam o devojci koju bi mogla da tucam iz dana u dan da bude mooja verna robinja ponizna i poslusna, da je tu za mene kad god mi padne na pamet da je jebem da se ona jednostavno samo stvori tu, bez ikakvih suvisnih pitanja i podpitanja. Zamisljam kkao je poxivam , kako ona bez oklevanja dolazi, dovodi drugarice ako mi se taj dan tako hoce, ja sam biseksualna orijentacija i volim seks sa bilo kim. Volim i nista mi od toga nije bolje, da me neka dobra riba posteno i dobro polize moju picku koja to prosto obozava, koja se sva lepo navlazi evo i sad je vlazna pri samoj pomisli na taj doivan jezik u njoj prvo lepo, polako okolo pa zatim vruc jezik u njoj, koji se sve cesce pocinje nabijati u nju.... Zatim zelim da osetim prst u njoj, lepo, jedan po jedan, dok ne dobijem celu ruku... dok ne podivljam nacisto od moje gole picke jer svako obozava da se vrati, svako ko je bar jednom m= probao moju malu... Dala sam i neku vrstu oglasa na nekom sajtu da trazim partnere i partnerke bas iz tih razloga, na neki erotski chat sam se prijavila jer zelim poznanstvo sa kurvom koja ce zadovoljiti sve moje apetite koji uopste nisu mali... Neku koja razmisllja kao i ja koja ne zeli da propusti ni jednu jedinu riliku za dobar seks...seks je divan on e podmladjuje....

1 коментар: