среда, 3. март 2010.

Seksualne fantazije

Jelena je polaganje na kauč sa hladnom vlažnom krpom pokriva oči kad je zazvonio telefon. To je bila njezina prijateljica, Jim, pozivajući da vidim kako joj se popodne ide. "Hey Baby, How are you?", Vikne. Jim uvijek povikao. Bio je živahan i razigrane i bio je savršena osoba za seksualne fantazije prodaju nekretnina na bogate yuppies, što je ono što je učinio tijekom dana. Noću, pjevao je tri puta tjedno s benda koja se specijalizirala u pokrivanju Beatles pjesama. "Jim, ja ne želim govoriti o tome", odgovorio je Sheila. Ona je još uvijek imao krpu preko svoje oči, iako je tamno vani, a seksi zene ona nije uključena na bilo svjetla u kući još. "Oh, c'mon baby! Recite mi, nije imate pića s tog kontakta ste napravili prošli tjedan? Kako to ide? Jeste li svrsavanje u dobili bilo koji vodi?" Jim peppered joj se s pitanjima dok Sheila sjede i povukao joj mokre krpe od lica. Oči su joj bile bolne i umorne i ona imala blage glavobolje. Ona nije željela ponovno brojanje popodne Jim, ona je samo radije bi ga zaboraviti ikada dogodilo, u stvari. Ali, Jim je bio Jim. On je ne bi neka mira dok ona prolije cijelu priču, vrha prema dnu. "Da, ja sam imao pića. Nijedan, JA nije 'dobiti bilo koji vodi. Imam hit na. Iznova i iznova i iznova. To je noćna mora." "Pa, baby, trebali ste očekivali da. Ste previše zgodan za bilo koji čovjek na to da ste dobili priliku da se u vreći ići. JA probati sve vrijeme s tobom - zašto ste toliko uzrujani sa ovog tipa ? "Jer, Jim - Mislila sam da je htio da me sastati da razgovaraju poslovanja. Hell, on zna, ja sam samo početak i može se koristiti svi klijenti mogu dobiti. Osim toga, znam momak. Sam mu poznat po godinama . Ja sam upoznao svoju obitelj, svoju djecu. Upravo sam bio slijep pristran prema svojim motivima, to je sve. ""Reci perverzan Uncle Jim sve o tome, dušo. Želim detalje. Počnite od kad je stigla na - gdje si ići? Gallaghers? Start tamo.", Rekao je Jim encouragingly. Sheila mislila je bolje popraviti sama piti prije ispričati priču Jim. Ona vjerojatno bi ga trebati kada ona mu je rekla što se dogodilo i kako je taj tip iz fiksne ikad udaranje na nju, ili možda o svima, nikad više. Ona je rekla da Jim ići dobiti sebe čašu vina previše, to je bio idući u biti duga priča. Sheila je počeo. "Stigao sam prvi, oko 15 minuta ispred rasporeda. Znaš kako sam ja, Jim. Mrzim biti kasno. Sjedio sam u bar i naručio piće. Mjesto je prilično prazno za rano poslijepodne. Samo dvije druge ljude u tamo osim mene i barmena. vrsta Bio sam uzbuđen da se od njih radi nešto za društvene promjene. Znaš kako je bio za mene u zadnje vrijeme. ja stvarno ne pričati nikome osim ako nije u svezi poslovanja. Zato sam pristao otići na prvom mjestu. JA je znao ovaj tip od put natrag. Sam bio obličje naprijed to pričajući i dostizanje te, ne znam, samo da pije! činjenica da je on radi za mjesto Ive 'bio težak da biste dobili moja noga u vratima je bio stvarno sekundarna. " Jim je prekinut, pitajući: "Što si nosio?" Sheila opisala je odijelo. "Imao sam na jednostavan posao suknja - bijela i zelena plesti twin set. Znate, tenk na vrhu i malo džemper preko njega. Ništa jeftin ili zavodljivo. Nisam ni stavio na bilo koji kondomi parfem." Jim se smijali. "Honey, Sve što nositi je zavodljiv. Možete imati prikazan u kućnog ogrtača i izgledala dovoljno dobro za jesti!" On je mislio na trenutak, a zatim dodao: "Pa, osim što crvena stvar baš inzistirate na nošenje oko svoje kuće. Nisam ni vam pristup u tom krpe." "Zaveži oko moje haljine, zar ne? Želite li čuti ovu ili ne?", Sheila tražio. Jim je odmah postala skrušena. "Žao mi je, dušo. Molimo Vas nastavite. Reci mi što se dogodilo sljedeće." "U redu je dobio ima pravo na vrijeme, i naredio piće. Bourbon i koksa. Razgovarali smo o radu i moj novi posao, i našu djecu, domove, obitelji. Znate, obično udate zene ulova-me-up-na-život sranje . Sjedio je jako blizu mene, ali JA nije 'stvarno misliti puno o tome, stolice su bili vrsta izgnječen zajedno svejedno.

Нема коментара:

Постави коментар